Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tha Spank
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tha Spank

    Kawasaki ZX-6R ninja (mooi prijsje!!)

    Te koop: Kawasaki ZX-6R Ninja Bouwjaar 2001 (augustus) Kleur Blauw Kilometer stand 21.000+ Extra's datatool alarm MRA ruitje zwarte hugger (+ org.) Blauwe stuurgewichtjes dynojet stage 1 (+ K&N filter) Vraagprijs slechts €5250,-en het is een vraagprijs he ;) . Gegevens Eventueel...
  2. Tha Spank

    GSX 750R

    Super mooie snelle suzuki GSX 750R '93 te koop Deze motor heeft 42900 km gelopen. 3000 km geleden is de ketting/tandwiel combinatie vervangen er zitten zo goed als nieuwe banden onder (bridgestone BT014). Verder heeft deze motor stalen remkabels, een Sebering sport uitlaat (met open demper...
  3. Tha Spank

    KTM supermotard 350 cc lc 4

    TK: KTM gs 350 cc lc4 supermotard bj 1994 plastic model 2001 kleur oranje / zwart 100 km geleden grote beurt gehad tevens 2 nieuwe maxis goldspeed banden. 400 km geleden nieuwe ketting + tandwielen de motor is voor voorzien van stalen remleiding en een 320 mm remschijf. origineel spatbord...
  4. Tha Spank

    Nick op helm laten spuiten

    Had m'n nieuwe helm laten vallen en toen zag ik op M-F dit topic staan: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/76336/ Even geïnformeerd en of het mogelijk was om mijn nick erbij te spuiten op dezelfde plaats waar normaal sete gibernau staat en nu is ie klaar *D Dus ben nog beter te...
  5. Tha Spank

    Wat rijd beter op een circuit?

    Ben nu al een aantal keer met een paar vrienden naar zolder geweest en ben een beetje verslaafd geworden. Nu wil ik een nieuwere bike halen alleen de vraag welke is beter voor het circuit? De zx-6r 2003 125pk lekker ligt. zx-9r 2003 143pk en wat groffer.
  6. Tha Spank

    motorzaken open op 2de paasdag?

    Zoals de topic titel het al zeg zijn er motorzaken open op 2de paasdag (wel een beetje grote). Heb namelijk weinig zin om thuis te zitten. Dus als jullie iets weten :P .
  7. Tha Spank

    Alpine gehoorbeschermers van de beurs

    Heb net een pakketje gehad met m'n dopjes van alpine, zijn er nog meer m-fer's die deze besteld hebben? En hoe bevallen ze en voldoet het groene filter of toch naar rood? groeten Spank
  8. Tha Spank

    crash blokken werken goed

    Heb ze helaas net ff getest, verder geen schade alleen de blok en het blokje op m'n stuur en het magnesium kapje (schakelkapje denk ik). ;( Dus het is wel een aanrader.
  9. Tha Spank

    Andere demper opnieuw afstellen?

    ff n vraagie, Heb n carbon hotcam gekocht en hiervoor had ik een pro D'or. Normaal geen probleem maar nu is mijn bike afgesteld (naalden en K&N) bij Ruud Fredriks op die Pro D'or. Maak het nu niet uit of kan ik beter ff langs Ruud gaan? ( Of een ander afstel goeroe in de omgeving). Spank
  10. Tha Spank

    Hoe duur is keeringen vervangen

    Heb laatst een keer een topic gelezen van een gast die nogal veel had betaald voor het vervangen van de koppelingsplaten. En gezien ik niet gefopt wil worden. Mijn vraag hoe duur het is om keeringen te laten vervangen van de vork. De rechter is namelijk lek, is het dan ook verstandig om de...
  11. Tha Spank

    onofficieel totall loss

    Heb net bericht gehad van mijn dealer dat de motor totall los verklaard gaat worden, nog geen officeel bericht gehad van de verzekering maar volgende week komen de bieders al. Weet iemand hoe dit in zijn werking gaat en kan ik er zelf nog op bieden of kan ik andere er ook op laten bieden? Nog...
  12. Tha Spank

    aangereden bij Goes motoport

    Vandaag leuk ritje naar Goes motoport gemaakt samen met de vriendin, beetje rond gelopen en ff maccen. (nergens een mf sticker te bekennen). Sta ik te wachten op een paar fietsers en kom daar ff een meneertje zijn auto in mijn motor parkeren, wou hij eerst nog doorrijden dus motor er voor(en...
  13. Tha Spank

    Opkomen voor medemotorrijder?

    Wat doe je als er een mede motor rijder voor je neus wordt afgesneden? Ik had vandaag de keuze reed lekker rustig :] op een voorrangsweg en een paar autootjes voor mij reed een chopper die opeens het fietspad opgejaagd werd door een van links komende asociale automobilist, de motorrijder was...
  14. Tha Spank

    geen kracht meer

    Rare vraag misschien maar mijn motor is opeens zijn kracht kwijt, Ik schakelde bij +/- 80km/uur door en hij trok niet meer. Ik snapte er niks van, motor aan de kant op de bok en gas geven en het achterwielde draait wel maar heel langzaam terwijld de toerenteller bijna in het rood staat. Dacht...
  15. Tha Spank

    F*ck op m'n bek gegaan!!!!!!!!!!

    Net ff mijn vriendin wegbrengen en op de terug weg dacht ik dat mooie bochtje even mee te pakken bij de T33 (Oosterhout). Er was maar een auto dus ik ff wachten en genoeg ruimte dus gas maar wat doet die st*mme t*fus vent ga na die bocht zonder reden stilstaan :( .Er was niks op de weg dus ik...
  16. Tha Spank

    Duitse motorzaken

    Weet iemand een mooie motorzaak te zitten in Duitsland?Omgeving Keulen, Uberhausen en dichter bij de grens mag natuurlijk ook. Kreeg net een telefoontje of ik ff mee in Duitsland ging kijken dus dit is een mooie gelegenheid om ff moto's te kijken. :P MZZL'Z Spank
  17. Tha Spank

    weer een import vraagje?

    Ik heb al op verschillende site's gelezen over importeren en dat je geen belasting meer hoeft te betalen als de motor ouder is dan een half jaar of >6000km's erop heb zitten. Maar nu mijn vraag als je een motor bij een bedrijf koop in Duitsland dan kan je toch een btw bon vragen en de btw van...
  18. Tha Spank

    spektakeldag v.Meel motoren

    zaterdag 2 nov.Kijk maar op de site www.vanmeelmotoren.nl Als ik tijd heb ga ik er zelf ook even langs.Moet helaas leren voor m'n toetsen dus de kans is klein. '( MZZL'Z Spank ps:Heb geen aandelen.(alvast bij voorbaat). Het is gewoon een reden om ff een stukje te kunnen rijden als het weer...
  19. Tha Spank

    BPM eraf?

    Gisteren avond kwam mijn vader thuis en zei dat volgend jaar de bpm van de auto's eraf zal gaan. Had hij gehoord op het werk. Ik heb al zoeken gadaan maar daar staat hierover niks bij. Ook bij google kan ik hier niets over terug vinden. De BPM van een motor is (dacht ik) 20,9%. Weet iemand hier...
Terug
Bovenaan Onderaan