Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sonsan
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. sonsan

    K&N vervangingsfilter geeft problemen

    Afgelopen winter de standaard papierenfilter vervangen voor een K&N filter bij mijn K1100LT (zonder lamda). Ik bemerkte daarna dat zo rond de 6000 tpm de motor begon in te houden. Gisteren wilde ik even lekker doortrekken maar de K kwam niet boven de 6000 toeren. Alsof er een begrenzer op zat...
  2. sonsan

    Welke lader voor Cardo Rider Solo

    Wie kan mij zeggen welke 220V lader voor een Cardo Rider Solo gebruikt kan worden? B.v. output voltage en amperage. Ik heb er een tweedehands gekocht maar volgens zit daar niet de juiste lader bij. Output 9V 0,3 A en ik meen dat de accu die erin zit 3.7V 450mAh is.....
  3. sonsan

    Vooraf geïnstaleerde routes verplaatsen

    Ik ben sinds een week in het gelukkige bezit van een Rider 410. Mijn Rider 3 voldeed niet meer dus was een update op zijn plaats. Nu wil ik de vooraf geïnstalleerde routes op mijn desktop zetten omdat ik deze waarschijnlijk toch niet ga gebruiken. (misschien wel een paar maar de meeste niet)...
  4. sonsan

    sonsan is in the house!

    Dag MF, Mijn naam is Frans, rij fanatiek (Suzuki) motoren sinds 1980. Begonnen met een GSX750E, daarna een Katana1100S en als laatste een GSX1100ES waar ik nog steeds mee rond tuf. Met de laatste heb ik al inmiddels voor 150.000km rubber op de wegen uitgesmeerd. Hier heb ik al vele foto's...
Terug
Bovenaan Onderaan