Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: The DanMan
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. The DanMan

    Airoh Commander allroad helm

    Gekocht in een opwelling waarschijnlijk, dus nu te koop aangeboden. Het aantal keren dat ermee gereden is is op maximaal 1 hand te tellen, de foto’s spreken voor zich. Komt zoals te zien is met de originele doos en alle boekjes + toebehoren. Maat L
  2. The DanMan

    Booster motorschoenen/sneakers

    Te koop ivm dat ik ze simpelweg niet draag. Splinternieuw in doos. Maat 44, valt als 45. VERKOCHT
  3. The DanMan

    Dane Brondby 2 Gore-Tex motorbroek lengtemaat 110

    Ik ga voor een maatje kleiner wegens gewichtsverlies. Nieuw gekocht bij Motoport en weinig gedragen (ivm lange tijd geen motor). Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat Dane topspul maakt met een uitzonderlijk fijne pasvorm. De meeste wat goedkopere motorbroeken worden hobbezakken zodra de...
  4. The DanMan

    DS Covers motorhoes XL

    Te koop aangeboden; (Buiten)hoes van het topmerk DS Covers in de maat XL. Ik heb de hoes een half seizoen gebruikt ter afdekking van een BMW R1200GS, dat paste precies. Overbodig om te zeggen dat de hoes na een half jaar "gebruik" nog in nieuwstaat verkeerd. De originele verpakking/doos heb ik...
  5. The DanMan

    Schuberth S2 Sport integraalhelm

    Zeer weinig gebruikt ivm terug naar Shoei. Daardoor in absolute nieuwstaat. Komt met 2 vizieren; helder en medium smoke. Maat M. € 280 250
  6. The DanMan

    Binnentassen voor BMW R1200/1250GS variokoffers

    Ivm verkoop van de motor heb ik deze zgan tassen nog over. Gebruikt voor welgeteld 4 ritten. Net als de koffers zijn de tassen ook in een smalle en brede stand te zetten. Kwaliteit is dik in orde en de pasvorm in de koffer zelf is ook meer dan goed. Bij mij thuis af te halen voor €42,50 of...
  7. The DanMan

    Optimate III SP druppellader

    Zoals de topictitel al doet vermoeden.. een Optimate III SP druppellader, helemaal compleet. Vaste prijs €25, verzenden mogelijk k.k.
  8. The DanMan

    Akrapovic voor R1200GS > 2013

    Zeer mooie en nette titanium demper. Euro3 versie. Past ook op Euro4 maar dan vervalt wel de goedkeuring. Zie je niks aan, merk je niks van, maar moet wel gezegd worden. Inclusief uitneembare db-killers. Nieuwprijs €1200. MF prijs €600.
  9. The DanMan

    Gerbing verwarmde handschoenen + broek

    Wie o wie kan ik blij maken met deze 2 vrijwel nieuwe producten van topmerk Gerbing? Handschoenen type XR-12 twv €199,95 in de maat L, welke iets groter uitvalt. Werkt ook met los verkrijgbare batterij pack. En hieronder de broek, zoals je ziet vrijwel nieuw, twv €189,95, maat L...
  10. The DanMan

    Schuberth S2 Sport

    Omdat ik er toch niet aan kan wennen. Deze helm heb ik vorig jaar nieuw gekocht en slechts enkele malen gedragen. Ik ben erg zuinig op mijn spullen, deze helm verkeerd daarom ook in nieuwstaat. - ingebouwd zonnevizier - uitneembare voering - dubbel D sluiting, meest prettige én veilige naar...
  11. The DanMan

    KTM 1090/1190/1290 Adventure handkappen ‘klein’

    Setje originele kleinere KTM handkappen, deze heb ik vervangen omdat er aan de linkerzijde een paar minieme schaafplekjes zitten. Staat mooier en sportiever dan de standaard Micky Mouse exemplaren. Zonder bevestigingsmateriaal. Maar het spreekt voor zich dat je de klemmen en bouten van de...
  12. The DanMan

    KTM 1090/1190/1290 Adventure spiegel

    Zo goed als nieuw, vervangen ivm paar heeeel lichte krasjes.. Geschikt voor zowel links als rechts. €45
  13. The DanMan

    KTM 1090/1190/1290 koppelinghendel

    Omdat ik zo stom was de motor heel zachtjes op z’n kant te leggen bij km-standje 750 moest en zou er een nieuw hendel op. Zo gezegd zo gedaan, maar achteraf bleek er alleen een heeel licht schaafplekje aan de ‘knobbel’ te zijn (zie onderste foto, goed kijken). €45 plus eventuele verzendkosten.
  14. The DanMan

    KTM 1290 TFT beschermglas

    Te koop aangeboden ivm overbodig. 1 verpakking bestaat uit 2 glaasjes. 1290 Adventure vanaf 2017 €13,50 inclusief verzenden.
  15. The DanMan

    SW Motech EVO tankring voor KTM, BMW en Ducati

    Geschikt voor de volgende modellen; KTM Adventure 1050, 1090, 1190 en 1290. BMW 1250 GS (Adventure) Ducati Multistrada 1260 €20
  16. The DanMan

    DS Covers buiten motorhoes

    Wegens overbodig te koop aangeboden. Motorhoes van het bekende merk DS Covers, type Alfa. Ademend en gewatteerd. Heeft er al wat jaartjes op zitten en is daardoor niet meer als nieuw. Beetje verkleurd door zonlicht en binnenkant aan de onder/achterzijde wat smoezelig door achterwiel/ketting...
  17. The DanMan

    KTM 1290 TFT beschermglaasje

    Ter bescherming van het TFT display. Originele KTM Powerparts accessoire. Nieuw in de verpakking, per 2 geleverd. Geschikt voor; 1290 Super Duke Gen 2 1290 Super Adventure vanaf 2016 €12,50 inclusief verzending in stevige enveloppe.
  18. The DanMan

    KTM Adventure 1050/1090/1190/1290 ROX risers

    Supergeschikt voor de langere personen onder ons. Past perfect met originele kabel lengte, volledige stuuruitslag is geen probleem. €75
  19. The DanMan

    Niet meer te koop

    .
  20. The DanMan

    KTM Adventure 1050/1090/1190/1290 PP Ergo Seat

    Lekker voor de billetjes. In nieuwstaat. €250
  21. The DanMan

    KTM Super Adventure 1290R

    .
  22. The DanMan

    GoPro Hero Session 5

    Te koop aangeboden; een GoPro Hero Session 5. In tegenstelling tot de veel voorkomende Session 4 heeft deze beeldstabilisatie en een 4K opname functie. Het is voor mij een ideale camera gebleken, op de motor, mountainbike, skiën noem maar op. Super compact en daardoor vrijwel overal te...
  23. The DanMan

    KTM Adventure 1050/1090/1190/1290 valbeugels + handkappen

    Ivm een mini ongevalletje biedt ik hier te koop aan; Handkappen; KTM Handkappen Zwart Hebben de pasvorm van de originele maar zijn wat minder Mickey Mouse qua rondingen, ik vind ze er iig een stuk beter uitzien. Rechts zo goed als nieuw, links een paar schammetjes. Niks gebroken of gescheurd...
  24. The DanMan

    KTM Offroad/ABS/TC dongle (690/1050/1090/1190/1290)

    Wegens verkoop van de motor te koop aangeboden; Offroad dongle. Normaliter na uit- en weer inschakeling van het contact springt de ECU in de standaard modus, alle vangnetten aan dus. Met deze dongle onthoudt de ECU de instellingen. ABS in de offroad stand bijvoorbeeld (achter uit, vóór...
  25. The DanMan

    KTM Adventure 1090R

    KTM Adventure 1090R - 1e eigenaar, tenaamgesteld oktober 2018 - fabrieksgarantie t/m oktober 2020, te verlengen tot 2022. - gekocht en onderhouden bij/door NL KTM dealer - 10.040 km - alle documentatie, facturen voorhanden in de bekende oranje KTM map - geen offroad mee gereden, alleen straat...
Terug
Bovenaan Onderaan