Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Zetixer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Zetixer

    Finales ZAC 16 oktober TT Assen

    Yessssssss, aanwezig en heb er nu al zin in! Worden volgens mij spannende ontknopingen in de verschillende klassen. Rookie: Arie Molenaar: 488 Sander Bekkema: 475 Quincy Schoot: 467 Sport 1000: Will Stolzenback: 1992 Tjerk Janzen: 1869 Marius van den Eijnden: 1862 RS600 F1: Jim...
  2. Zetixer

    Pirelli Diablo Superbike slick 180/55

    Gebruikte pirelli diablo superbike slick achterband. Maat 180/55 17 en dotcode 1610. Nog genoeg profiel voor wat ciruitsessies. Ik heb hem op marktplaats staan en waarschijnlijk met een veel te hoge vraagprijs, maar doe een bod en we zien wel waar we uitkomen. ;)...
  3. Zetixer

    Gez: Starlane laptimer

    Toch maar es aan de laptimer, dus wie heeft er toevallig nog eentje liggen? Of weet iemand die eentje heeft liggen? Hoeft niet het meest uitgebreide model te zijn, als ie maar de rondetijd aangeeft. Van horen zeggen, is de Starlane 3 al een goeie ;)
  4. Zetixer

    Gez: Dunlop GP racer achterband(en) medium

    Iemand nog toevallig een dunlop gp racer medium liggen? Slicks of profiel, dat maakt niet uit. Heb nog sowieso eentje dit jaar nodig, maar meerdere mag ook voor alvas voor volgend seizoen. Gaat om de 180 (of voor dunlop hetzelfde, 190) maat voor op een R6. Gebruikt mag, maar dan het liefste...
  5. Zetixer

    Set Metzeler Racetec slicks compk

    Een set gebruikte Metzeler racetec slicks compk. Nog in goed staat, doordat het een 'duurzame' compound is. De dotcodes van de voorband en achterband zijn respectievelijk 3810 en 2710. Ze zitten nu nog om de velg, maar indien je morgen toevallig in de buurt van Assen bent, dan zijn ze in de...
  6. Zetixer

    Set gebruikte Metzeler racetec K2

    Effe een luie advertentie. Zie de link naar MP voor foto's. ;) Set gebruikte Metzeler racetec K2. Komen onder een R6 vandaan. Voor 120 breed en achter 180. Dotcodes zijn respectievelijk 2310 en 2710. Op de foto ziet de voorband er wat vreemd uit, maar dat komt door het oppikken van rubber in...
  7. Zetixer

    Gez: originele onderkuip R6 2008 tot nu

    Ik ben op zoek naar een originele onderkuip (of panelen) van een R6 vanaf 2008. Wie heeft er wat liggen van de ombouw naar een circuitmotor of iets dergelijks. Ik heb hem eventje nodig voor een pas projectje. Let me know.
  8. Zetixer

    TK Alpinestars GP Tech handschoenen

    Vorige week gekocht en afgelopen donderdag 2 sessies aan gehad. Jammergenoeg bleek het toch een maatje te groot te zijn, zodat de punten van de handschoenen steeds een beetje in de wegzaten. Het zijn de tophandschoenen van Alpinstars GP Tech in de maat xxxl. Ze zijn door de vorige eigenaar twee...
  9. Zetixer

    Set originele remschijven R6 2008

    Te koop: set gebruikte remschijven van een Yamaha R6 uit 2008. Nog zeer goed te gebruiken. Reden van verkoop is, dat ik ze vervangen heb voor een up-grade van de remmen. Nog bruikbaar voor vele kilometers! Doe een bod of mail bij interesse. We komen er vast wel uit! *D
  10. Zetixer

    Gez: hm quickshifter plus R6

    Onder het motto nee heb, quickshifter kan je misschien tweedehands aanschaffen, hierbij de vraag of iemand heel toevallig een hm quickshifter plus voor een R6 heeft liggen. Ik ben op zoek naar zo eentje. Eentje die je gewoon kan aansluiten op een standaard kabelboom, zonder al te veel poespas...
  11. Zetixer

    Cup race 2: 18 mei Varsselring Hengelo

    Wieowie? Ik ga!!! Eerste keer op een stratencircuit, dus zal wel niet de beste tijd worden, maar heb er enorm zin in!! *D *D *D *D
  12. Zetixer

    GZ: banderwarmer achter 180/190

    Zoals de titel al zegt, ik ben op zoek naar een banderwarmer voor de achterband. Maten 180/190 en eventueel temperatuur instelbaar. De mijn is vanmiddag doorgebrand en aangezien het de twee keer is, ga ik hem ook niet meer maken. ;) Dus, heeft iemand nog eentje liggen? Mark
  13. Zetixer

    TK: einddemper R6 uit 2008 (origineel)

    Wegens vervanging een einddemper van een R6 uit 2008. Vervangen bij ongeveer 2000 km, dus nog zo goed als nieuw. Staat ook op marktplaats, check...
  14. Zetixer

    TK: Originele achterveer R6 2008

    Wegens ombouw een nauwelijks gebruikt achterveer van een R6 uit 2008. Heeft een kleine 1300 km onder de motor gezeten. Heb hem ook op marktplaats staan. Check...
  15. Zetixer

    Gezocht: caterbescherming R6 2008

    Omdat ik de cup wil gaan rijden ben ik op zoek naar carterbescherming. (en volgens mij ook nog iets aan de andere kant van de motor) Iig, wie heeft of wie weet ergens iets te liggen voor een R6 uit 2008?
  16. Zetixer

    GZ: Metzeler racetec K2 of Dunlop D211

    Ik ben effe op zoek naar een achterband om dit seizoen nog op uit te rijden. En als nederlander zijnde ga ik eerst es vragen of iemand er nog eentje toevallig heeft liggen die hij of zij wil verkopen. Voorkeur gaat uit naar een ongebruikte Metzeler Racetec K2 of een Dunlop D211 ntec medium...
  17. Zetixer

    Gezocht: Dag(en) Assen Prospeed 27, 28 of 29 mei

    Mensen!! Zoals de titel al aangeeft, ik zou graag nog een dag op Assen willen rijden voordat de eerste race van de ZAC weer op Assen is. Teammaatje van me heeft een snelle tijd neergezet, dus ik moet trainen!!! ;) Dus mocht iemand één van deze dagen kwijt willen of moeten, ik houd me...
  18. Zetixer

    Val de Vienne voorjaarstraining 2010

    Zag hier nog geen topic over, dus dacht start er een!!! Wie'o'wie? *D *D *D Ik in ieder geval wel!!! De eerste in maart 2010. Op m'n nieuwe R6. Eerste dag verkennen, tweede dag met extra begeleiding en derde dag vrij knallen!!! Heb er nu al zin in. 8-) 8-) Op verzoek een...
  19. Zetixer

    tk: Kawasaki ZX7R 1997

    ***** nieuwe foto's***** .....als vervolg op de verkoop van mijn R6, mijn straatfiets: - Kawasaki zx7r - bouwjaar 1997 - kmstand circa 66000 - zx6r spiegels ipv de standaard vierkante bakken van de zx7 - achterkant aangepast. (zie foto) Originele bak met knippers nog aanwezig - staat op...
  20. Zetixer

    tk: Yamaha R6 2001 (circuit)

    Eerst hier maar es proberen..... ;)....Ik wil volgend jaar wat nieuwers, dus vandaar te koop: - Yamaha R6 uit 2001 - Compleet racegetrimd - Volledig instelbare WP vering (voor en achter) - Shiftlight (instelbaar met USB, aangekocht in 2008) - Wave remschijven - 520 ketting - Snelgas -...
  21. Zetixer

    tk: Thundercat racer

    Te koop: Yamaha yzf600r Thundercat circuitmotor. Bouwjaar motor: 1997 Blok: standaard en in 2004 in de motor gekomen met 18.000 km op de teller. Daarna een jaar mee gereden in ZAC en circuitdagen Rijwieltechnisch: ex-Zeelenberg motor, dus volledig race-getrimd. Alle onderdelen zijn licht en...
  22. Zetixer

    R6 uitlaat onder Thundercat?

    Iemand die mij kan vertellen of dit kan of niet? Of dat je vermogen verliest of misschien wel wint? Ik kan namelijk goedkoop aan een originele uitlaat komen van een r6, aangezien de uitlaat van mijn thundercat er een beetje leidt onder metaalmoeheid en hier en daar wat schuifschade..... ;)
  23. Zetixer

    16 juli CRT Assen, kar lenen

    Dames en heren, Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier wat gepost hebt, maar bij deze dan maar weer es. Ik zit met het volgende. Op 16 juli wordt er weer lekker gecrteet door deze jongen op de pas aangeschafte circuit-thundercat. Maarja omdat er bij het aanschaffen van zo'n ding geld...
  24. Zetixer

    Noordse ZAC-cers.........

    Hallo, Het is al een tijdje terug dat ik voor het laatst een topic hier heb gestart. Maar bij deze weer een poging. Volgend jaar (2005) ben ik van plan aan de ZAC mee te doen. Heb afgelopen zondag een racer aangeschaft, omdat ik mijn eigen zx7r wil sparen voor op de weg. De racer is een...
Terug
Bovenaan Onderaan