Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Wegmisbruiker

    Vanaf 13e jaar auto rijden

    Top! Kinderen mogen rijlessen vanaf 13 jaar
  2. Wegmisbruiker

    Fireblade

    Te koop een goed onderhouden Honda Fireblade, model oerblade. De motor is in 2 unieke kleuren zwart gespoten, mat en metallic lak. Dit jaar zijn de distributieketting spanner, accu en de spanningsregelaar met stekkers en kabels vernieuwd. Tevens zijn de vloeistoffen zoals olie...
  3. Wegmisbruiker

    BMW K1600 GTL

    Vandaag een proefritje gemaakt op een BMW K1600 GTL Naar aanleiding van deze mooie review van JanB besloot ik deze mastodont onder de toerbuffels eens uit te proberen. Natuurlijk met een hele andere insteek dan waarvoor men normaal zou gaan rijden. Leent deze "vrachtwagen" met een slordig...
  4. Wegmisbruiker

    Voor BWM K 1200 RS

    Ben op zoek naar een linkerstep ( bestuurder ) Linker spiegel Linker koffer ( origineel BMW ) Mail in profiel
  5. Wegmisbruiker

    Te Koop: Honda CBR 1000F

    Bij deze bied ik te koop aan: Honda CBR 1000F uit bouwjaar 30-06-1990 (ingevoerd uit de USA op 14-04-1993) Zelf heb ik de motor gekocht in juli 2007. Hij rijdt prima maar, ik zoek toch weer iets anders. Kleur: Grijs (duo tone) Km stand:35.000 miles Banden: goede staat. (voorband zgan)...
  6. Wegmisbruiker

    Suzuki GSX 1400

    Voor een goeie vriend plaats ik deze advertentie. Hier zijn eigen text..... Bouwjaar 2002 KM 33000 Bos uitlaten alle papieren aanwezig met liefde bereden en met een gemengde gevoelens laat ik haar gaan...... Staat bij Bolman Motoren in Den Haag waar ie ook altijd in onderhoud is geweest Wie...
  7. Wegmisbruiker

    Suzuki Intruder VS700

    Te koop: Suzuki Intruder BJ 28-02-1986 27451 mijl Gewoon een leuke motor Vraagprijs 1750 euro
  8. Wegmisbruiker

    I Love.......

    Oh ja, voordat ik de deur uit ga nog ff een topic openen. Wat vinden jullie van die Campagne van Peijs :? 'K had liever stickers gezien met, I Love--onnodig links rijden--traag rijden--geen richting aangeven--slecht spiegelen--plotselinge manoeuvres. Weet je tenminste waar je aan toe bent als...
  9. Wegmisbruiker

    Welke doen het?

    Een topic om werkende flitspalen in kaart te brengen. Dit om late harde rem acties te voorkomen. Je kunt zien of een flitspaal actief is,de flitser is dan duidelijk zichtbaar in het onderste glaasje vd kast. Er zijn ook al nieuwe flitsers, die hebben een blauwachtig glaasje waardoor je de...
  10. Wegmisbruiker

    ook "nieuw"

    Had me nog niet voorgesteld op dit forum. Ik D8, eerst kijken of het wat is hier. Maar bevalt goed en ik lag me suf om sommige Topic's. Vooral die van SBS6 Wegmisbruikers _O- kan haast niet wachten tot Donderdag als er een nieuwe spraakwaterval losbarst. Maar goed, Naam: Tycho Beroep...
Terug
Bovenaan Onderaan