Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dropkikker
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. dropkikker

    Motorhotel regio Saarbrucken

    Hallo! Wij gaan elk jaar met onze club in juni een lang weekend weg naar meestal de Eiffel of Sauerland en dan verblijven wij altijd in 1 hotel om van daaruit de routes te rijden. Nu zit ik in de organisatie voor volgend jaar en wij zijn tot het plan gekomen om het komend jaar eens anders te...
  2. dropkikker

    Cardo Packtalk Edge geluid te zacht

    Ik heb sinds 2 weken de packtalk Edge met JBL speakers. Maar nu vind ik als ik met otoplastieken rij dat het geluid te zacht is, terwijl alles op maximaal staat. Zonder oordoppen rijden is geen optie ;) Is dit een algemeen probleem bij Cardo? P.s. het gaat om zowel muziek als aanwijzingen en...
  3. dropkikker

    Motorhotel Eifel of Sauerland voor 40 man

    Hallo! Ik kon het in de zoekfunctie niet goed vinden vandaar dat ik het hier maar eens vraag, voordat ik dagen achter elkaar loop te mailen en te bellen. Ik zoek dus een goed motorhotel in de Eiffel of in Sauerland waar wij met ons clubje van 40 man terecht kunnen volgend jaar juni. Wij...
  4. dropkikker

    Aansluiten relais

    Allereerst excuses als dit al vaker is behandeld, maar ik kom er even niet meer uit :+ Ik heb hier een motor staan waarvan ik de koelventilator wil aansturen middels een schakelaar aan het stuur, maar hoe sluit ik deze nu precies aan op het relais? Ik heb een 4 polige relais liggen...
  5. dropkikker

    CDI stekker kapot

    Gister kwam ik erachter na een blokrevisie dat mijn Husqvarna TE510 van 2007 niet meer vonkt. Ik zag dat uiteindelijk dat er een rood/witte kabel uit de stekker was geschoten van de CDI, deze kabel gaat rechtstreeks naar de bobine, dus dit is dan zeer waarschijnlijk de oorzaak. Echter is het...
  6. dropkikker

    Offroad weekend noord Frankrijk

    Hallo mede offroaders, Ik wil met een kameraad komende lente/zomer een weekendje offroad rijden in noord Frankrijk, echter zie ik wel sites waarop je een weekend kunt boeken maar dit loopt al snel op tot 300 euro pp exclusief overnachting. Ik zag laatst een keer op Facebook een advertentie...
  7. dropkikker

    Ervaring diverse cross liften/schaarliften

    Hallo, Ik ben op zoek naar een lift voor mijn enduro, nu zie ik echter dat er 2 manieren zijn van de motor vastzetten op de lift. Motorheftafel crosslift MW 135kg motorlift Deze werkt met pennen welke je door de voetsteunen moet halen wat ik er zo van kan zien. Lift voor Honda...
  8. dropkikker

    Gel accu YT12BBS nieuw

    Te koop, Gel accu YT12BBS, deze is gloednieuw en is gekocht voor 60 euro. Voor 40 euro mag deze weg, ik heb per ongeluk de verkeerde besteld :+
  9. dropkikker

    Achtervelg BMW S1000RR

    Voor een maat van mij zoek ik een achtervelg van een S1000RR van bouwjaar 2010, is er iemand die er toevallig eentje heeft liggen? Groeten Mark
  10. dropkikker

    Startkoppeling Honda VT750

    Een maat van mij heeft zijn startkoppeling kapot van zijn Honda VT750 uit 1982, hij heeft overal al gezocht en gekeken maar deze is dus nergens meer te vinden, zelfs niet via de dealer vandaar dat ik het hier even vraag, misschien dat toevallig iemand van hier er een heeft liggen :) Ik zoek...
  11. dropkikker

    Routes Pyreneeën

    Hallo, Ik ga komend jaar met 3 man naar hotel Aldosa in Andorra voor ongeveer 12 dagen, zijn er hier mensen die toevallig mooie routes hebben voor in de Garmin van deze omgeving? Spanje en Frankrijk, alles is mooi meegenomen :]
  12. dropkikker

    Givi T491 Tanklock tanktas

    Deze tas heb ik onlangs aangeschaft en heb er 1 klein ritje mee gereden, aangezien ik het toch niet fijn vindt om met een tanktas te rijden gaat deze week de verkoop in. Hij heeft mij 110 euro gekost en is dus maar 1 keer gebruikt. Voor een goed en redelijk bod mag deze weg!
  13. dropkikker

    G&G dempers R1 2004-2006

    Wegens aanschaf andere motor te koop. Deze dempers hebben nog geen heel seizoen onder mijn motor gezeten, dus ze zijn nog in een zeer goede staat. De nieuwprijs was 750 inclusief DB killers ( deze zitten er dan natuurlijk ook bij ) Ik heb geen vraagprijs, maar onder de 300 euro gaan ze in...
  14. dropkikker

    Onterecht een bekeuring gekregen in Italië?

    Momenteel ben ik in Italië op vakantie met de motor met een paar maten van me. Gisteren waren we rustig aan het touren over een paar passen tot we opeens een stopteken kregen van de carabinieri. Daar we ons van geen kwaad bewust waren stopten we natuurlijk en gaven we onze papieren af. Meteen...
  15. dropkikker

    Koppeling R1 2005

    Hallo, Ik reed vandaag over de autobaan met mijn 2005 R1 en het viel me op dat als ik gas gaf in een hoge versnelling dat de koppeling slipte ( Het toerental ging omhoog, maar er gebeurde dus niets ) Nu hoorde ik van een maat van me, dat de koppelingshendel een vrije slag moet hebben, dit is...
  16. dropkikker

    Vakantiehuisje Pyreneeën

    Hallo! Wij willen komende zomer richting de Pyreneeën gaan met een man of 5, we hebben besloten dat wij net als afgelopen jaar ( toen we naar Italie gingen ) met een bus en aanhanger gaan. Tevens zijn we erover uit dat we ergens in die regio een vakantiehuis willen huren en van daaruit gaan...
  17. dropkikker

    Maten van een Arlen Ness overall

    Hallo iedereen, Gisteren zag ik dat er alleen vandaag nog 20% korting op alles is bij Motoin.de en aangezien ik nog een nieuw pak moet hebben leek me dit wel een leuke aangelegenheid om er een aan te schaffen. Ik heb dus nu een mooi pak op het oog, maar ik kom niet helemaal uit de maten dus...
  18. dropkikker

    Akrapovic Titanium dempers R1 2004-2006

    Wegens aanschaf nieuwe dempers gaan mijn Akrapovic dempers in de verkoop. De dempers zien er nog keurig uit, dus geen krassen of iets dergelijks...
  19. dropkikker

    Type benaming Treutschel?

    Goedemorgen, Ik heb gisteren een R1 gekocht, en ik zag in het kenteken bewijs dat er bij de type benaming geen Yamaha meer stond maar Treutschel RN 12. Weet iemand wat dit betekent? Ik heb al diverse Yamaha dealers gebeld, maar die kunnen mij dit ook niet vertellen. Verder rijdt de motor...
  20. dropkikker

    Kawasaki ZX6R 1999

    Wegens koop andere motor is mijn allereerste motor te koop, deze is altijd goed onderhouden en heeft mij dan ook nooit in de steek gelaten. De motor heeft in juni nog een beurt gehad, daarbij is de olie ververst en het oliefilter. Voor 500 kilometer geleden zijn de voor en achterband nog...
  21. dropkikker

    Zelf banden monteren

    Ik weet dat deze vraag wel vaker gesteld is, maar de topics die ik daarover kan vinden zijn vaak al een hele tijd oud.. Ik ben dus op zoek naar een goedkope oplossing om zelf je banden te monteren, want de motorzaak in mijn buurt vraagt er 25 euro per wiel voor namelijk en aangezien ik veel rij...
  22. dropkikker

    Pasvorm Schuberth S1 en R1

    Hallo, Aangezien ik toe ben aan een nieuwe helm en ik donderdag jarig ben krijg ik als cadeau van mijn meisje een nieuwe helm *O* . In eerste instantie ging mijn interesse uit naar een Schuberth R1, maar deze is bijna nergens meer verkrijgbaar in de kleur welke ik mooi vind. Nu is mijn oog...
  23. dropkikker

    HJC Fs 11 met intercom

    Hallo, Ik ben op zoek naar een nieuwe helm en ik was uitgekomen bij de HJC fs 11, nu heb ik in mijn huidige helm een intercomsysteem zitten van autocom. Is er iemand die ervaring heeft met deze helm in combinatie met een intercom systeem? Het gaat mij er voornamelijk om of er wel ruimte is...
  24. dropkikker

    Flip MinoHD camera bevestigen

    Ik had deze vraag ook al gesteld in het motorfilm topic, maar ik denk dat ik hier misschien wel meer reacties krijg. Ik heb dus sinds vandaag een Flip MinoHD, echter heb ik geen flauw idee hoe ik deze het beste op de motor kan bevestigen. Normaal zie je wel dat ze een steun op de tank hebben...
  25. dropkikker

    Van 1 naar 2 schakelen lukt soms niet

    Ik heb sinds het begin dat ik mijn motor heb ( ZX6R van 99 ) af en toe een probleem met schakelen. Als ik de motor vanuit stilstand voluit trek en naar de 2 wil schakelen dan gebeurt het weleens dat de bak in z'n vrij komt waardoor de motor ineens vol in de begrenzer schiet. Het ligt naar...
Terug
Bovenaan Onderaan