Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TwinBrother
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. TwinBrother

    Michelin banden Power Cup set,

    Hallo, ik heb hier nog een gebruikt setje Michelin Power Cup liggen in de maten: 120/70/17, 190/55/17, Het profiel is nog goed kan zeker nog een aantal circuitdagen mee. Foto's en dotcodes komen zeer spoedig. Prijsindicatie: €100 ex verzendkosten.
  2. TwinBrother

    Xenon H7 set 6000K

    Bij deze aan te bieden een Xenon H7 set sterkte 6000k. De set heeft ongeveer 5000km gemonteerd gezeten. Kwaliteit komt zeer in de buurt van Pilot, tevens zijn de ballast en schakelmodule klein uitgevoerd uitstekend te gebruiken in een motor. Prijs: €70 Voor meer info graag even...
  3. TwinBrother

    Scottoiler V3 systeem

    Een scottoiler V3 systeem werkt via het motorvacuum. Zit ook nog een halve bus olie bij. €40,- Of een leuk bod, weet eigk niet wat ik ervoor moet vragen.
  4. TwinBrother

    Bridgetone BT023 120/70/17

    Heb hier nog een zeer nette BT023 liggen. Dotcode: 3711 Mist een halve mm van nieuw af. €100,- ex verzending.
  5. TwinBrother

    Pirelli/Metzler Banden Tekoop

    Set gebruikte banden tekoop: Pirelli Diablo Supercorsa SC2 120/70/17 Dot: 3010 Pirelli Dragon Supercorsa SC2 190/55/17 Dot: 3311 Nog goed voor vele km’s of een circuitdag. Alleen per set tekoop. Opsturen geen probleem. Prijs per set €65,-
  6. TwinBrother

    Pirelli/Metzler Banden Tekoop

    Set gebruikte banden tekoop: Pirelli Diablo Supercorsa SC2 120/70/17 Dot: 3010 Pirelli Dragon Supercorsa SC2 190/55/17 Dot: 3311 Nog goed voor vele km’s of een circuitdag. Alleen per set tekoop. Opsturen geen probleem! Prijs per set €65,-
  7. TwinBrother

    6-uurs RL Endurance Nurburgring

    Zijn er meer mensen die de 8ste juli meedoen aan de Reinoldus Langstrecke cup? Hier iig ingeschreven met 3 man en 3 motoren.
  8. TwinBrother

    Wilbers Achterschokbreker XVS1600

    Bij deze een volledig instelbare achterschokker voor een Yamaha XVS1600. Voor alle bouwjaren vanaf '99 Hartmaat boven/onder: 31cm. Even wat text en uitleg over deze schok: Bij dit type schokdemper wordt de verbinding tussen schokdemper en stikstofreservoir middels een...
  9. TwinBrother

    Div. Pirelli/Metzler banden

    Hello, Bij deze heb ik nog wat bandjes over, 1x Dragon supercorsa SC2 190/55 1x Racetec interact K2 190/55 Dotcodes lopen van '09 tot '11 Allemaal nog voldoende profiel voor nog vele kilometers. Doe me even een PM voor een prijsje, bij afname van meerdere stuks maak ik er...
  10. TwinBrother

    Div. Pirelli/metlzer bandjes

    Hellow, Bij deze heb ik nog wat bandjes over, 1x Dragon supercorsa SC2 190/55 1x Racetec interact K2 190/55 Dotcodes lopen van '09 tot '11 Allemaal nog voldoende profiel voor nog vele kilometers. Doe me even een PM voor een prijsje, bij afname van meerdere stuks maak ik er...
  11. TwinBrother

    Laser Hotcam Carbon Honda VTR SP1

    Heb hier een hele nette set Laser Hotcam dempers voor een Honda VTR 1000 SP1. De dempers zijn de High-mount versie van Laser. Dus bij deze dempers zitten andere uitlaatbeugels waardoor de dempers verder naar de kont van de motor staan. Dit staat zeer mooi aan de achterkant van de motor...
  12. TwinBrother

    Diablo Supercorsa set 120/190

    Setje Supercrossa's 120/70 en 190/55 Dotcode voor: 0611 en achter 2409 Nog goed voor veel straat km's. SC2 compound. Prijs: bieden vanaf €50,- Foto's
  13. TwinBrother

    Set Pirelli Diablo Supercorsa's

    Setje Supercrossa's 120/70 en 190/55 Dotcode voor: 0611 en achter 2409 Nog goed voor veel straat km's. SC2 compound. Prijs: bieden vanaf €50,- Foto's
  14. TwinBrother

    Pazzo hevels Suzuki

    Setje pazzo hevels, Voor Radiale Nissin pomp, voornamelijk Suzuki en Kawa. En kabelkoppelings hevel. Int zwart met blauwe verstellers. Prijs: bieden vanaf €70,- Bij intresse wil ik wel betere foto's maken, dit is even gebrek aan goei fotomateriaal! Foto's:
  15. TwinBrother

    Nissin 19mm Radiale Rempomp

    Nissin pompje dus, komt van een gixxer 1000 K5 af. Past op veel motoren, goeie upgrade voor een wat oudere fiets met axiale pomp. Met reservoir en banjo! Prijs: bieden vanaf €85,- Kan opgestuurd worden! Foto's:
  16. TwinBrother

    Overnachten Spa

    Hee, Heb al verschillende topics doorgelezen voor informatie, maar heb zo niks kunnen vinden. Maandag 12 sept. gaan we dus naar Spa, nu willen we de zondag ervoor alvast erheen gaan en daar overnachten op het paddock. Maar ik heb al verschillende berichten gelezen over diefstal etc...
  17. TwinBrother

    Goodies Tekoop!!

    Goedies!!! Bij deze een intressepeiling voor mijn spullekes die eventueel van mijn motor af gaan komen: Bitubo Achterschokbreker TLS, 6000km ervaring, met preload tool erbij, nieuw gekocht: €395,- Volledig Akrapovic uitlaatsysteem met E-keur en DB-killers voor TLS, rechter demper...
  18. TwinBrother

    Te Koop Suzuki TL 1000S

    Tekoop bij deze een Suzuki TL 1000S met 125PK aan het achterwiel! Bouwjaar: 1999 Km stand: 28000 km Deze mooie en zeer complete TL is uitgerust met de volgende opties: Zero Gravity Kuipruit, TLR voorspatbord, Renthal Bobbins, Bitubo Achterschokbreker, Hyperpro RSC Stuurdemper...
  19. TwinBrother

    Lookwell Mach 2 Leren Combi

    Tekoop Lookwell Mach 2 Leren Combi, Broek en jas los te ritsen, vele binnenzakken, alle protectoren zitten erin, knox bescherming op de schouders, ellebogen en knie'en. Maat: 48 Staat van het pak is goed, 2 jaar minimaal gebruikt, altijd netjes schoon gehouden en laten luchten na elke...
  20. TwinBrother

    Atm Ruit TL1000S

    Tekoop, Verhoogde kuipruit voor een Suzuki TL1000S bouwjaar '97 t/m '01 De ruit is gewoon doorzichtig maar door zijn hoogte zeer fijn voor snelwegritten je hebt zeer veel windbescherming. Prijs = TEAB. Mvg, Robin.
  21. TwinBrother

    Bos dempers Suzuki TL

    Ik heb hier een setje bolt-on Bos dempers liggen voor een Suzuki TL, R of S maakt niks uit, Of enige andere Suzuki met 4-bouts aansluiting. In zeer goede staat met E-keur en DB-killers. PM voor meer info, kunnen verstuurd worden. Prijs: €350,-
  22. TwinBrother

    TeKoop: Stepraisers Suzuki SV650

    Ik heb hier een setje stepraisers liggen, Voor degene die er ook ziek van worden om constant met je voetsteunen over de grond te schrapen. Tis een goeiekope oplossing voor een Zeer dure remschakelset! Word geleverd met 2 RVS bouten en een Schakelstangverlenger! Prijs: TEAB.
  23. TwinBrother

    Gezocht 120/70, 190/55 Roep maar wat je hebt!

    Goeiedag, Ik ben opzoek naar bandjes zoals de topic titel al zegt, 120/70 en 190/55, Laat maar weten als je iets hebt, Graag mailen op: Robinvdburg3 Apestraatje Hotmail punt Com Alvast bedankt!
  24. TwinBrother

    Michilin Pilot Road 2!

    Intressepeiling, Binnenkort setje Pilot Road 2 tekoop: Maten: 120/70/17 190/50/17 Staat: 100km mee gereden (gaan weg ivm aanschaf motor en bandenkeus!) Dotcodes: Voorband: 2109 Achterband: 2409 Ik maak eventueel foto's voor de gegadigden!
  25. TwinBrother

    Suzuki TL1000 onderdelen!

    Ik heb hiero liggen, Een onderkuip voor een TL1000S orgineel zwart Suzuki; Prijs: +/- €250,- Bieden mag ook! PM'en voor meer info natuurlijk ook! (of eventueel E-mail en die staat in me Pro!)
Terug
Bovenaan Onderaan