Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Polleke brik

    CBBQ leenbrik

    Er ligt nog ergens een CB550K3 frame (staat op kenteken), ik heb onderdelen waar misschien een blok mee kan worden opgebouwd, een oude voorvork ligt ook nog in de schuur plus nog wat klein grut. Zonde om niet te gebruiken... Met de CBBQ voor de deur O-) is het idee om hiervan een "CBBQ...
  2. Polleke brik

    Uitlaatbochten CB500F / CB550K3

    Even een vraagje tussendoor. Op mijn cafe-racer op basis van een CB550K3 zouden de 4 in 2 dempers van BSM m.i. niet misstaan. Aan de dempers is wel aan te komen, maar daarvoor heb je de uitlaatbochten nodig van de originele 4 in 4 uitlaten en.... die heb ik niet. Er zijn wel nieuwe...
  3. Polleke brik

    Honda CB550 K3 onderdelen

    Van mijn CB550K3 heb ik een verzameling goede en minder goede onderdelen over. Weggooien is zonde dus als ik er iemand een plezier mee kan doen voor een redlijke prijs... Hier is de verzameling: De lijst: - uitlaat kronen (opknappers) - montage beugel tellers (opknapper) -...
  4. Polleke brik

    Nog een CB550K3

    Hallo medebrikkers, *O* Allereerst wil ik jullie allemaal een gelukkig en gezond 2007 toewensen. *O* Vandaag heb ik mijzelf een tweede brikkie gegund: weer een CB550K3. Nu uit 1977. Voor 200 euro (inclusief een uitgebreide kofferset) kon ik hem echt niet laten staan. Was wel een...
  5. Polleke brik

    CB350F: verpietert in Delft

    Een CB350F uit 1976 (XL-46-01) staat behoorlijk te verpieteren in Delft ;( Ik heb bij verschillende huizen ff aangebeld, maar niemand thuis. Een briefje achterlaten op de fiets vind ik ook weer zoiets, maar als er serieuze gegadigden zijn (fiets is eigenlijk alleen nog maar goed voor...
  6. Polleke brik

    Polleke's brik: CB550K

    Hallo brikkers, Tijdje geleden heb ik mij voorgesteld op dit forum en al een paar topics geplaatst. Inmiddels wel tijd voor een plaatje van mijn brik: Het plaatje is van de vorige eigenaar vlak voordat ik 'em kocht (4 juni). Zelf heb ik nog geen digicamera. Inmiddels al verder gepoetst...
  7. Polleke brik

    CB400F ZH-77-80: waar ben je?

    Joooaaas heeft mij toch nieuwsgierig gemaakt: zou mijn brikkie van weleer een CB400F ZH-77-80 hier nog ergens rondbrikken? :? Ben benieuwd... Groeten van Polleke brik :W
  8. Polleke brik

    CB550K3 3e versnelling

    Hallo brikkers, Heb mij vanavond voorgesteld op het geweldige forum onder het topic oude/nieuwe brikker. Ik heb dus sinds een paar weken een CB550K3 die perfect rijdt. Wel hoor ik zo hier en daar dat de 3e versnelling van CB550 zwak is. Sommige CB550'sworden met een kapotte 3e versnelling...
  9. Polleke brik

    Oude/nieuwe brikker

    Hallo beste brikkers en andere motorrijders. Even voorstellen: mijn naam is Paul en werd door een oud collega altijd "Polleke" genoemd, vandaar. Lang geleden (>20jaar) heb ik voor bijna 5 jaar zeer intensief een Honda CB400F2 bereden (stokpaardje van Triaatje geloof ik). Deze heb ik dus lang...
Terug
Bovenaan Onderaan