Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. cæruleuscunnus

    hoevelaken alleen rechterbochten??

    Vandaag heerlijk weer en van plan om eindelijk eens die schaamranden weg terijden. Na al die verhalen over hoevelaken ben ik dus van plan om ff daar tegaan kijken, maar na het bekijken van de "luchtfoto" lijkt het erop dat er alleen rechterbochten zijn??? wie o wie kan het me nog ff vertellen
  2. cæruleuscunnus

    leerpak kopen >>> een waar dilemma

    Ik ben niet meer tevreden met mijn all weather pak en wil nu dus graag een leerpak hebben, echter mijn probleem is mijn lengte (2mtr) waardoor ik in eerste instantie bij MJK terecht kwam. Daar kwam ik dit pak tegen: voordeel: precies op maat nadeel: dat na mijn "aanpassingen" het pak €1250...
  3. cæruleuscunnus

    afwerkrubber nieuw ruitje ??????

    Doordat ik mijn ruitje een kopstoot had gegeven |( was ik genoodzaakt een nieuwe tekopen, wat reeds is gebeurt. Echter bij het ruitje zit het volgende afwerkrubber: www.motor-forum.nl/forum/misc/4056 (ik kreeg het niet voor elkaar om plaatje hier teposten vandaar deze url en ja ik ben bekent...
  4. cæruleuscunnus

    het word steeds gekker!!!

    'Automobilist bij elk ongeval aansprakelijk' BRUSSEL - Automobilisten zijn altijd aansprakelijk bij een ongeluk met fietsers en voetgangers, is het mogelijke gevolg van een gisteren gepubliceerd Europees 'wetsvoorstel'. Het voorstel voedt een oude discussie in Nederland. De Europese...
  5. cæruleuscunnus

    warmdraaien?

    Wat is nou het beste voor je motor ( en niet voor het milieu). motor starten en effies stationar warm laten draaien of starten en gelijk rijden???
  6. cæruleuscunnus

    rij eigenschappen r1

    Mijn neefje wil graag een r1 gaan kopen. Nu is tie echter alleeen benieuwd naar de rij eigenschappen van deze motor, zijn er mensen die hierover wat kunnen vertellen, zowel positief als negatief(belangrijkst).
  7. cæruleuscunnus

    plaatjes??

    ik zou graag een plaatje aan mijn bericht willen toe voegen maar hoe doe ik dit??
  8. cæruleuscunnus

    koelvloeistof temparatuur meter

    bij mijn motor ( zx7r 1999) loopt de meter amper op ook al is tie echt goed warm en de fan aanslaat de wijzer is dan echter pas drie milimeter opgelopen, is dat normaal??? (lijkt me niet) hoe is dat bij jullie??
  9. cæruleuscunnus

    tikje bij inschakelen

    Ik heb van de week een kawa zx7r gekocht, maar nou zit ik met het volgende: bij het in zijn één zetten maakt ie zeg maar een sprongetje naar voren en tevens al rijdend vanuit zijn vrij naar zijn twee is een TIK hoor baar. Bij de dealer zeggen ze dat dat komt omdat de ketting tegen de...
  10. cæruleuscunnus

    verschil zx7r en zx7r ninja

    wie kan mij het verschil het uitleggen tussen de zx7r en de zx7r ninja :?
  11. cæruleuscunnus

    aanschaf zx7r

    Ik wil van de week over gaan tot de aanschaf van een kawasaki zx7r ninja uit 2000. Nu is mijn vraag of er bekende zwakke punten zijn van dit type waarbij ik met de aanschaf op moet letten??
  12. cæruleuscunnus

    aanschaf zx7r ninja

    Ik wil van de week over gaan tot de aanschaf van een kawasaki zx7r ninja uit 2000. Nu is mijn vraag of er bekende zwakke punten zijn van dit type waarbij ik met de aanschaf op moet letten??
Terug
Bovenaan Onderaan