Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: YamahaGriff
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. YamahaGriff

    Motor jeans spijkerbroek Evolution maat 50

    Te koop weinig gedragen Evolution motor spijkerbroek met kevlar en extra knie stukken die in de broek zitten. Maat 50 Ik ben zelf 1,90 en weeg 89 kilo en mij past hij prima. Omgeving Hoofddorp Prijs 50 euro
  2. YamahaGriff

    Revit all season motorbroek maat L long

    Te koop revit broek maat L long In nette staat. Vraagprijs 55 euro
  3. YamahaGriff

    Alpinestars Tech Air Viper Light airbag jas maat XL nieuw

    Te koop Alpinestars Tech Air Viper Light airbag jas. Maat XL 1x aangehad Zit geen airbag bij. Vraagprijs 170 euro
  4. YamahaGriff

    Ktm motorjas maat L

    Ktm motorjas softshell In zeer nette staat Maat L Vraag prijs 100 euro
  5. YamahaGriff

    Yamaha wr250x gezocht

    Wie o wie heeft er een yamaha wr250x te koop voor een leuke prijs? Veel kilometers of wat schade is niet erg is voor een project. Wil hem weer netjes. Maken en ombouwen naar 280cc. Hoor het wel.
  6. YamahaGriff

    Motor trailer te koop

    Te koop motor trailer Met nieuwe lagers Banden nog 70% goed Nieuwe led verlichting Trailer Totaal :295 cm lang incl dissel Breed :110 cm Goot: 213 cm en 18,5 breed Dissel: 62cm Vraagprijs 375,- euro Omgeving Amsterdam
  7. YamahaGriff

    Arai tourx3 te koop long way dien blue maat 55/56

    Arai tour x3 Maat 55/56 (s) Met pinlock Vraagprijs 100 euro.
  8. YamahaGriff

    Icon team merc softshell jas maat L (xl)

    Te koop team merc jas. Paar keer aangehad in nette staat. Maat L maar valt als een XL (ik ben 1.90 en weeg 85 kilo) Vraagprijs 100 euro
  9. YamahaGriff

    KTM evo motor jas maat XL

    Te koop nette ktm evo motorjas. Maat XL Met verschillende uitneembare voeringen. Vraagprijs 140 euro.
  10. YamahaGriff

    Icon team merc jas

    Te koop weinig gedragen Icon team merc jas. Maat L valt als XL Nieuw prijs 175 euro. vraagprijs 125 euro. De jas is in nette staat. Te passen in hoofddorp
  11. YamahaGriff

    KTM lc8 950 adv 950 SM 990 adventure Bos dempers

    Te koop nette Bos dempers voor de volgende motoren: KTM 950 ADVENTURE/S (LC8) KTM 950 R SUPER END (950SUPENDU) KTM 950 SUPERMOTO (950SM) KTM 990 ADVENTURE/S (990ADVENTU) Incl E keur op papier erbij. Vraagprijs 270 euro
  12. YamahaGriff

    Ktm adventure 990 Bos dempers uitlaten

    Te koop ktm adventure 990 Bos einddempers met E keur en de papieren. In nette gebruikte staat, nieuw prijs was 620 euro. Mogen nu weg voor 320 euro.
  13. YamahaGriff

    Buse vrouwen motorlaarzen in nieuw staat

    Te koop Buse motorlaarzen voor de vrouw in maat 39 In goede nette staat weinig gebruikt. Nieuw prijs was 99 euro. Vraagprijs: 65
  14. YamahaGriff

    Supermoto MVD kleding te koop nieuw!

    Te koop mvd kleding 1x aangehad. In nieuw staat dus, Vest maat xxl Broek maat xxl Jersey maat L Nieuwprijs was iets van 750 euro Mag weg voor 400 euro.
  15. YamahaGriff

    Alpinestars tech 7 supermoto laarzen

    Te koop nog nette alpinestars tech 7 supermoto met verwisselbare zool laarzen. Maat 12 (47) valt als maat 46 Inclusief extra setje zolen nieuw in plastic. Vraagprijs 150 euro
  16. YamahaGriff

    Supermoto broek mvd racewear xxl nieuw

    Te koop nieuwe mvd racewear broek maat xxl Prijs 125 euro koopje was bijna 300 euro.
  17. YamahaGriff

    Supermoto Pimpstar Hoody XXL

    Te koop een paar keer gedragen pimpstar hoody in goede nette staat. Mag weg voor 40 euro of een goed bod. Maat XXL
  18. YamahaGriff

    Supermoto supermotard spatbord nieuw polisport

    Te koop nieuwe sm spatbord kleur zwart, incl ophang plaatjes en schroeven. Vraagprijs 20 euro
  19. YamahaGriff

    Bmw g650x xmoto xchallenge onderdelen te koop

    Ik heb hier nog wat onderdelen liggen voor de bmw g650x xmoto xchallenge. Handkappen compleet wel met wat beschadigingen, prijs 50 euro! Bmw custom hornig spatbord nieuw 159 euro mag weg voor 120 euro !kleur mat zwart Bmw originele ongespoten zijkappen set zonder logos nieuw...
  20. YamahaGriff

    Vector minimax schijfremslot met alarm nieuw!

    Te koop vector minimax schijfrem slot met alarm. Splinternieuw nooit gebruikt! Compleet met batterijen, 3 sleutels,koortje voor aan je stuur,boekje,en hoesje. Mag weg voor 40 euro! Was 60 euro!
  21. YamahaGriff

    BMW Xmoto-Xcountry-Xchallenge

    -Airbox mod: Adventure Rider http://www.bmwgsclub.nl/f...amp;highlight=luchtfilter -Schakel pook modificatie: http://mattsnook.com/bmw/.../GearShiftLever/index.htm -Overzicht van verschillende onderdelen en modificaties: BMW G650X Challenge Thread Index -Extra brandstof tank...
  22. YamahaGriff

    Airoh cross mx helm stealth Monster editie

    Te koop Airoh helm, type stealth, maat S(55/56) inclusief hoes. Helm is weinig gebruikt, nooit voor crossen alleen voor op de weg. Nette staat geen deuken krassen etc. ik doe hem nog even wassen voor verkoop. Nieuw was hij rond de 400 euro, mag weg voor een vraagprijs van 190 euro.
  23. YamahaGriff

    Bmw g650x xmoto

    Te koop splinternieuwe Zij kappen van de bmw xmoto ik heb ze toch niet nodig voor het herstellen van mijn xmoto. Mogen weg voor 150 euro! Foto pb mij dan even!
  24. YamahaGriff

    Sidi crossfire 2 nieuw te koop

    Te koop een paar nieuwe sidi crossfire 2. Maat 47 eu Kleur: zwart Laarzen zijn nieuw zonder doos maar met boekjes. Nooit gedragen gaan weg wegens overcompleet. Vraagprijs 280 euro
  25. YamahaGriff

    Thor core supermoto pak overall

    Te koop Thor Cor overall supermoto Maat xxl ( ik ben 1,90 en weeg 87 kilo) hij valt mij ruim. Protectie in de knieën,heupen,rug,ellebogen, etc. Goed ventilerend pak. Ik heb hem al een paar jaar de witte stukken boven op de schouder zijn een beetje gelig geworden. Ik heb hem maar een paar...
Terug
Bovenaan Onderaan