Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sjees
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Sjees

    Alpinestars Stella breeze air flo Maat S

    Zo goed als nieuwe textielen motorjas. Voor mij is de jas helaas toch iets te groot. Heb de jas maximaal 5 keer gedragen. Nieuwprijs was € 189,95. Voor € 75,- mag de jas weg.
  2. Sjees

    Te koop: motorbok

    Wegens verkoop motor is de motorbok niet meer nodig. Doe een goed bod. Kosten verzenden voor verkoper. Contactgegevens: evdmoere@gmail.com
  3. Sjees

    Te koop: Bike lift paddockstand

    Wegens verkoop motor is de paddockstand niet meer nodig. Vraagprijs: € 30,- Of doe een goed bod. Kosten verzenden voor verkoper. Contactgegevens: evdmoere@gmail.com
  4. Sjees

    Te koop: motor mover

    Wegens verkoop motor is de motor mover niet meer nodig. Vraagprijs: € 100,- Of doe een goed bod. Kosten verzenden voor verkoper. Contactgegevens: evdmoere@gmail.com
  5. Sjees

    ZGAN Dames motorpak incl helm, laarzen & handschoenen Foto's

    Namens vriendin van een collega te koop: Te koop: Compleet motorpak Z.G.A.N., bestaande uit: - Broek merk LOOKWELL, maat 40 (de broek is verstelbaar, passend voor zowel maat 38 als maat 40) - Leren jas merk LOOKWELL, maat 38 (inclusief ventilatieritsen en kan vast geritst worden aan de...
  6. Sjees

    Suzuki SV 650 N uit 1999 (evt 25 kw)

    Reden van verkoop is dat er een andere motor voor in de plaats is gekomen. Ik heb de SV helemaal origineel gekocht in 2006 van de eerste eigenaar. Ieder jaar heeft de motor een beurtje gehad, vanaf 2006 zijn hiervan de bonnen nog aanwezig. De kilometerstand is ongeveer 42.000 km. De banden...
  7. Sjees

    Gezocht: Middenbok Suzuki

    Hallo, Ik heb afgelopen zaterdag een motor gekocht, maar daar zit helaas geen middenbok op. Deze zou ik er wel graag op willen hebben. Heeft iemand er toevallig nog eentje liggen thuis waar niks mee wordt gedaan of waar hij vanaf wilt?! Laat het me weten! Het gaat om een Suzuki SV 650 uit het...
  8. Sjees

    Nieuw hier

    Hallo mensjes :W Ik heb me vorig jaar hier al aangemeld (dat was toen onder de naam ukkie), maar toen heb ik geloof ik niks gepost.. Vandaar dat ik me nu nog maar eventjes voorstel dan. Ik ben dan Sjees. Ik kom uit zeeland en ga in juni eindelijk beginnen met mn rijbewijs. Ik zit er al heel...
Terug
Bovenaan Onderaan