Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: JZ
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Ducati club race inschrijving aangeboden,

    Helaas kan ik niet deelnemen aan de Ducati club race dit aankomend weekend. Had ingeschreven voor de quali op zaterdag en de zondag in de Desmo Valvole klasse. Je moet wel in bezit zijn van een licentie. Hoewel dit wel duidelijk zal zijn, om misverstanden te voorkomen. Wie o wie kan ik hier mee...
  2. J

    Circuitkuip Honda VTR SP1/SP2

    Gevonden tijdens het opruimen. Een circuitkuip voor een VTR sp1 of een SP2. Kuip verkeert een prima staat en is van het merk Sebimoto. Vraagprijs €175,- Reactie graag via PM
  3. J

    Brembo remblokken

    Gevonden tijden het opruimen, Een set brembo remblokken.Ik weet bijna zeker dat ze geschikt waren voor de brembo monoblock klauwen. Maar ben niet 100% zeker. Vraagprijs €45,- Reactie graag via PM
  4. J

    CBR1000RR SC59 onderdelen

    Bij het opruimen kwam ik nog de volgende onderdelen tegen van me Blade die ik verkocht heb. Set LSL handles. Vraagprijs, €50,-, verkocht Set Gilles handles, vraagprijs €50,-, gerserveerd Set remklauwen met pomp en toebehoren., vraagprijs€75,- Reacties graag via PM
  5. J

    Honda SC59 onderdelen+race benodigdheden

    UPDATE, onderdelen verkocht en toegevoegd. Voor de duidelijkheid, reactie graag via mail alstublieft. Na de verkoop van me motor heb ik nog een aantal reservedelen en race benodigdheden over. 1 set remklauwen met reserve blokken. Vraagprijs, t.e.a.b. 1 wielset, achterwiel...
  6. J

    Honda CBR1000R SC59

    Na veel wikken en wegen besloten te stoppen met het circuitrijden. En gaat me motor met alle toebehoren in de verkoop. De motor is in 2009 door Tenkate opgebouwd volgens de superstock regelementen. Het is een 2008 model. Het motorblok is gebleuprint is mij verteld door een monteur van...
  7. J

    CRT maandag 19 sept Sportgrid aangeboden,

    Zoals de titel al zegt, Omdat me vervoer niet op tijd klaar is bied ik bij deze me CRT dag aan in de sportgrid time. Als er iemand interesse heeft hoor ik het wel. :W
  8. J

    2e ZAC race, maandag 23-05-16

    Wellicht een domme vraag, :$ :$ Als ik het tijdschema bekijk klopt het dan dat de Sportcup en de Racecup 1000 samen rijden die dag?? Of begrijp ik het verkeerd. :W
  9. J

    Volkswagen LT motorsport

    Wegens aanschaf van een ruimere camper gaat me LT in de verkoop. De bus heb ik zelf omgebouwd van een kale bus naar een camper. De binnenzijde is volledig geïsoleerd en voorzien van de nodige berg ruimte. #kookplaat met wasbak #Koelkast #Senseo #TV met DVD speler #achteruit rij camera...
  10. J

    Gevr topkoffer met beugel CB1100 SF X11

    Zoals de topic titel al zegt, ik ben op zoek naar een topkoffer met beugel voor een Honda CB1100SF X11. Mocht iemand nog wat op de plank hebben liggen hoor ik het graag. Reacties graag via pm. :W
  11. J

    Het ZAC topic deel 5

    Nieuw seizoen, nieuw topic. ;) Race kalender 2015 Woensdag 8 april - Assen Dinsdag 5 mei - Zandvoort Maandag 1 juni - Assen Maandag 6 juli - Assen Maandag 17 augustus - Zandvoort Zaterdag 5 september - Assen Maandag 5 oktober - Assen Als er wijzigingen zijn zullen deze...
  12. J

    Gevr, Akra veertjes

    Heeft iemand toevallig nog 4 van die veertjes liggen van een akra systeem. Lengte is ongeveer 8 cm. Ben op mysterieuze een zakje kwijt geraakt met die dingen.. :W
  13. J

    Gevr, olie koeler CBR1000RR SC59

    Zoals de topic titel al zegt, Heeft iemand nog een oliekoeler liggen voor een SC59 van 08/12 die ik kan overnemen?? :W
  14. J

    Waarmee kuip repareren

    Ik heb nog een carbon/kevlar kuip liggen. En daar is op een paar plekjes de witte toplaag van af gebarsten. Waar kun je dit het beste mee repareren???? Kan daar gewoon plamuur over en klaar. Of moet er iets op wat ook nog een beetje flexibel is. Wie heeft er ervaring mee of tips en trics...
  15. J

    TK Le Mans 21-22 Juli

    Helaas kan ik niet naar Le mans, Bij deze dus mijn boeking aangeboden voor 2 dagen Le Mans met bikersday's op 21 en 22 Juli. Prijs €300,- Reactie's graag via PM :W
  16. J

    Michelin PP dunlop q-sportmax

    aangeboden, Prijs, t.e.a.ben reactie graag via PM 1achterband, michelin pp 190-55-17 ongeveer een 4 mm profiel 1voorband, dunlop qaulifier RR 120-70-17 ongeveer 4 mm profiel
  17. J

    Kledingkast opruiming, Arlen ness,Honda en Richa

    Ben me kledingkast aan het opruimen en kwam het volgende tegen. Reacties graag via PM 1 Arlen ness combipak, ziet er netjes uit, alleen keesliders hebben ervaring. Maat 50, prijs: t.e.a.b. 1 honda pak, is dun gevoerd en deze is niet uitneembaar. Maat Medium, prijs: t.e.a.b...
  18. J

    Carbon remblokken TRW SC59

    4 set remblokken carbon voor een CBR1000RR. Zullen wellicht op meerdere Honda's passen Zijn normaal €35,- per set. Alle 4 voor €100,- Reacties graag via PM
  19. J

    Easy up paddock stand

    Zoals de titel al zegt, paddock stand welke erg makkelijk te bedienen is. Prijs: t.e.a.b.PM
  20. J

    Set Gilles clipons

    Aangeboden, Een set z.g.a.n. Gilles GP light clipons. De diameter is 50MM. Is dacht ik voor de meeste gangbare 1000 modellen geschikt. Set is compleet met lange inbus sleutel, 2 goudkleurige eind doppen en een gebruikt resereve buis. nieuwprijs van totaal is ruim over de €200,- Vraagprijs...
  21. J

    Gevr. akra demper SC59/CBR1000rr

    Ben op zoek naar een goede Akra demper voor een Blade 08-11 met een 52mm aansluiting. Iemand nog iets liggen compleet met montage beugel??? :W
  22. J

    CBR1000 SC59 kuipwerk

    Aangeboden, Een kuipset voor CBR1000rr 08/11 Kuipset heeft wel de nodige gebruikssporen en is niet de mooiste meer. Maar zeker nog bruikbaar en de handige harry kan er wat van maken Prijs, t.e.a.b. :W
  23. J

    Gez, circuitdag maandag 08-07

    Wie heeft toevallig maandag 08-07 een circuit dag in de aanbieding. Bikersday op spa heeft de voorkeur, maar MSH op assen is ook prima. :W
  24. J

    Motoholders subframe CBR1000- 08

    Aangeboden, Een motoholders subframe voor een CBR1000 vanaf 2008. Frame is niet recht. Maar voor de handige Harry wellicht te richten. Had deze gekocht omdat hij goed zou zijn, maar was helaas niet zo. En heb ondertussen en ander. Prijs, € t.e.a.b. :W
  25. J

    Gevr, Hexagonal ophangbeugel

    Wie heeft nog een ophangbeugel liggen voor een Akra hexagonal demper?? Mocht iemand nog wat hebben liggen en willen verkopen dan hoor ik het wel. :W
Terug
Bovenaan Onderaan