Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Osiris1960
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. O

    Hulp gezocht Vulcan VN1500 A

    Goededag MFérs Ik ben op zoek naar iemand die verstand heeft van deze V twin blokken. Na een tijdje stilstaan heb Ik heb mijn Vulcan draaiende gemaakt. maar..... ik krijg hem alleen maar in zijn vrijstand en in zijn 1 ...Nu kwam ik op o.a youtube filmpjes met het zelfde probleem. . ( kromme...
  2. O

    Hulp gezocht voor een Vulcan VN1500 met versnellingsbak probleem.

    Ik ben op zoek naar iemand die verstand heeft van deze V twin blokken. Na een tijdje stilstaan heb Ik heb mijn Vulcan draaiende gemaakt. maar..... ik krijg hem alleen maar in zijn vrijstand en in zijn 1 ...Nu kwam ik op o.a youtube filmpjes met het zelfde probleem. . ( kromme schakelvorken? )...
  3. O

    goede cdi voor een vulcan 1500A 1988

    Nja de titel zegt het al he :) ook gezocht een zekeringenkast (junction box) liefst met de 2 bijbehorende stekkers en een stukje bekabeling. Grtz, Osiris
  4. O

    Gespot op MP Vulcan VN1500 ( tik in motor )

    Kwam deze tegen op MP : https://link.marktplaats.nl/m1253693152 Grtz, Frans aka Osiris :W
  5. O

    Nieuwe Vulcan rijder

    Morgen een totaal verbouwde custom (ratachtige) Vulcan 1500A ophalen. zit wel wat afbouwwerk aan, Ik ben benieuwd hoe dat rijdt . Grtz, Osiris
  6. O

    Niet nieuw maar na een tijd weer aanwezig

    Hallo allemaal,  Nou ik ben dus Osiris uit 1960. wonende regio Hoorn (NH)  Man, samenwonend, beroep automonteur, hobby's: auto's, motoren,en het verbouwen van een belastings vrije lijnbus naar camper Ik ben gek op amerikaanse V8's. ik heb er tot kort geleden diverse gehad maar door het...
  7. O

    VT1100 loopt niet lekker

    Hallo allemaal, ik ben sinds kort in het bezit van een honda shadow vt1100uit 1990 ik heb geen ervaring met deze motoren. maar ik vind hem in z'n 3 of 4 gewoon niet lekker rijden/trekken. hij heeft al een beurt gehad, niks geholpen. vandaag op gehaald bij een motorzaak in de buurt om de...
  8. O

    Kent iemand dit type voorvork ??

    Hallo allemaal. :W Weet er iemand toevallig uit welke type suzuki deze voorvork komt en waarvoor de " potjes"dienen die aan de onderkant zitten. Ik heb wel gezien dat bv een GS 1000 dezelfde wielen heeeft maar dan zitten er niet van die "potjes"aan de onderkant. Ik wil deze voorvork gaan...
Terug
Bovenaan Onderaan