Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bensi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bensi

    Dainese broek maat 50 (VERKOCHT)

    Mooie en goed onderhouden Dainese broek maat 50. Alle ritsen lopen prima. Mijn lengte en gewicht toen ik de broek (tot voor kort) droeg: 1.78 mtr en 78 kg. incl. een paar knee sliders met wat ervaring 😉 Nu in prijs verlaagd : vaste lage prijs €55
  2. Bensi

    Welke instelling Acculader?

    Ik heb de motor in de schuur staan voor de winterstalling. Accu aan de druppellader. Nou heeft deze druppellader 3 verschillende standen. Motor / Auto / Winter In de meegeleverde, beknopte "handleiding" staat niet duidelijk welke stand de juiste is voor het onderhoud van de accu in de...
  3. Bensi

    Clymer WPH voor Yamaha XJ600 Diversion 1992-1998

    Te koop: Het Clymer Werkplaats handboek voor de Yamaha XJ600 Diversion 1992-1998. Nette staat met hier en daar een vette duim 8-) Prijs: €15,- De werkplaatshandboeken van Clymer voor motorfietsen zijn specifiek geschreven voor de doe-het-zelver. Of het nu gaat om routineonderhoud...
  4. Bensi

    Highlight op gevolgde onderwerpen

    Ik vind de nieuwe huistijl er netjes en fris uitzien, echt mooi. Toch één opmerking tot nu toe. Als ik kijk bij de gevolgde onderwerpen zag ik bij de vorige stijl een duidelijke highlight van de letters als een onderwerp een niewu bericht bevat. Nu, in de nieuwe stijl is dat een iets lichtblauwe...
  5. Bensi

    inrijklem

    inrijklem voor een leuk prijsje gezocht, liefst omgeving Doetinchem / Arnhem
  6. Bensi

    Tellerset Honda CB 750 (??)

    Is verkocht !! Ik heb nog een mooie tellerset liggen, volgens mij van een Honda CB750. Interesse? Bied maar eens wat :) Op te halen in Zelhem, eventueel te verzenden, verz.kosten voor koper.
  7. Bensi

    Lekkende benzinekraan

    Vraag: ik heb een lekkende benzinekraan, revisie setje besteld en vandaag de kraan uit elkaar gehad, alles mooi schoon gemaakt en het revisie setje er in gezet. So far so good ................. dacht ik. Tank weer, op een bok, plat gelegd, wat benzine erin en kijken of de lekkage over...
  8. Bensi

    Tank Yamaha XJ 750 (41Y)

    Tank van een Yamaha XJ 750 (41Y). Tank is aan beide kanten in de lage wangen gelast i.v.m. eerdere lekkage. Nu 100% dicht en netjes gecoat van binnen. Lak zal dus voor de mooi bijgewerkt / gespoten moeten worden. Bij eventuele interesse graag een PB of Mail. Liefst een mailtje. :)...
  9. Bensi

    Motor mover middenbok

    Heeft iemand nog een mover voor de middenbok staan en doet er niets mee ?
  10. Bensi

    Tellerset Honda CB (750 70'er jaren ?)

    Een nagenoeg complete tellerset van een Honda CB, volgens mij van een 70'er jaren CB750. Iemand interesse ?? Bied maar wat, geen onzin biedingen. bij eventuele interesse graag een PB sturen.
  11. Bensi

    Xenon

    Heeft iemand toevallig nog een bi Xenon setje liggen dat weg mag ?
  12. Bensi

    WPH Laverda SF750 '71

    Ik ben voor een doodzieke man, 1e eigenaar van een Laverda SF750 bj. 1971, op zoek naar een Nederlandstalig WPH voor deze motor. Weet iemand of zo'n boek nog ergens te koop is of heeft wellicht iemand nog zo'n boek liggen ? Deze man probeert nog vooruit te kijken en zou, als hij de kans nog...
  13. Bensi

    Honda CB550F - Voorvork Harmonica Rubbers

    Ik ben op zoek naar een stel "goeie" harmonica rubbers voor de voorvork, heeft iemand die nog liggen voor een CB550F van 1976 ? Honda CB550F 1976 - Low/No budget project
  14. Bensi

    Klepstel cap met ribben 8x - Honda CB550F 1976

    set klepstelkappen met ribben / vinnen. Compleet met goede rubbers. Die dingen kosten bij Honda4 als aftermarkt produkt 7,87 p/st en gebruikte exemplaren kosten bj Roukema 6,50euro p/st. Dus 30 euro voor 8 stuks is een heeel nette prijs.
  15. Bensi

    Honda CB550F 1976 - Low/No budget project

    Ik heb een CB550F gekocht met het volgende doel; Mijn vrouw heeft een heel vervelende spierziekte, Myotone Dystrofie. Die ziekte zorgt buiten spierafname voor allerlei problemen; Verlies van empathisch vermogen Verlies van het nemen van initiatief heel veel en lang slapen etc etc Ik...
  16. Bensi

    Padddock stand

    Prima Paddock stand voor de achterbrug Mag opgehaald worden voor 25 euro
  17. Bensi

    Tellerpartij - Snelheidsmeter / Toerenteller CB750

    Te koop: Complete tellerpartij, dus de snelheidmeter en toerenteller van een Honda CB750. Waarschijnlijk begin ' 70 In zeer nette goede staat. Prijs: Bieden !!!
  18. Bensi

    Nieuw Weerdinge

    Bikers4All rijdt met kinderen. Kijk op deze Hyves pagina voor meer info en aanmelden.
  19. Bensi

    NAH Dreamday 2011

    Datum: 24 september 2011, 13:00 t/m 23:00 Adres: Nog geen adres beschikbaar - Info op deze Hyves pagina Categorie: Festivals Beschrijving: SPECTACULAIR EVENEMENT MET SPECIALE VOERTUIGEN. Een groot aantal enthousiaste motorrijders en bestuurders van diverse andere voertuigen komen met...
  20. Bensi

    Yamaha Diversion Stickers

    Ik ben op zoek naar stickers voor een Yamaha Diversion voor op de topkuip. Wie kan me daar aan helpen ? Ze zijn er in meerdere uitvoeringen, ik heb in allen interesse, maar het liefst iets als onderstaande;
  21. Bensi

    Elfsteden startkaart 2011

    Heeft iemand nog een startkaart over voor de Elfsteden tocht voor motoren voor 13 juni 2011 ?? Ik zou deze dan HEEL graag overnemen. Graag berichtje via PB !!
  22. Bensi

    Kuip stickers Diversion 600

    Heeft of weet iemand dit type kuip stickers te koop voor de Yamaha XJ600 S Diversion ? En dan in een kleur die op een rode kuip kan, dus zwart of wit.
  23. Bensi

    Teller unit Yamaha XJ600 S Diversion '94

    Complete tellerunit van een Yamaha XJ600 S Diversion 1994.Km stand van de teller is 55736, compleet met kabelboom.Prijs € 55,- Ook heb ik nog een tellerunit met mijlen teller, mijlen stand van deze unit is 36262 Ook compleet met kabelboomPrijs: € 35,- Van beide units zijn van de witte...
  24. Bensi

    Kapje voor ontsteking Yamaha XJ 600 S Diversion '94

    Wie heeft er nog een kapje liggen voor de ontsteking van een XJ600 S Diversion van 1994 ?
  25. Bensi

    Van mijlen naar kilometers

    Ik heb net het binnenwerk van mijn tellerset vervangen. Ik had een snelheidsmeter met mijlen en wilde toch graag gewoon de snelheid in Kmh kunnen aflezen. Een foutje is snel gemaakt en een bekeuring heb ja dan snel aan je broek tegenwoordig. Op zich een klusje van een half uurtje, maar toch...
Terug
Bovenaan Onderaan