Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mathh
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mathh

    Kawasaki GTR1400 achterwiel 6x17

    Een onbeschadigd, recht achterwiel van een 2008 Kawasaki GTR1400. Ooit gekocht om in een andere cardanfiets in te bouwen maar dat project was verkocht voordat ik eraan begonnen was. Dus nu te koop voor 100euro.
  2. mathh

    Apex 43mm multi verstelbare gefreesde clip-ons

    Deze zwart geanodiseerde clip-ons komen uit Amerika en zijn uit billet 6061 aluminium gefreesd. De hoogte is over 40mm verstelbaar en de holle buis maakt bovenaan een hoek en kan daardoor op 8 verschillende standen gemonteerd worden. Binnendiameter is voor 43mm vorkpoten. Nieuwprijs is $265 plus...
  3. mathh

    eenpersoonszit voor Yamaha YZF750R SP

    Onbeschadigde 1-persoons OEM zit voor een Yamaha YZF750SP. Overgespoten maar lak is in prima staat. Beide kussentjes erbij, tevens een aftermarket undertail erbij. Achterlicht is naar een ander project gegaan maar is overal voor een weinig te koop, is namelijk hetzelfde als van de gewone YZF750...
  4. mathh

    Duo zadel Triumph T595 T955 Speed Triple , Daytona

    Ik verkoop een duozit Triumph passend op Speed Triple en Daytona T595, T955 vanaf 1997. In goede staat. Prijs 35 euro inklusief opsturen binnen NL.
  5. mathh

    Originele uitlaatcollector voor Honda CBR600

    Ik verkoop deze originele collector in verband met overcompleet. Volgens mij voor de PC23 maar dat weet ik niet meer zeker, dus svp ff vergelijken met de jouwe. Er is een ring met Lambdasensor op gelast voor op het circuit maar die kan gewoon afgedopt worden of je laat hem gewoon zitten. De...
  6. mathh

    Klassieker uit Amerika op NL kenteken zetten

    Ik heb een Kawasaki uit 1976 die begin jaren ‘90 in NL is ingevoerd en waar destijds alle kosten voor betaald zijn (invoerrechten en BTW). Bij de motor heb ik een Oregon Vehicle Certificate of Title (van de vorige eigenaar) en een EU document waarop de betaalde kosten staan vermeld samen met de...
  7. mathh

    Achterbrug B-King 1300

    Te koop een gebruikte (kale) achterbrug voor een Suzuki B-King. Klein schaafplekje bij een spanner (zie foto). Ooit gekocht voor een project, nooit gebruikt. Prijs is 60 euro bij ophalen in Maastricht.
  8. mathh

    Twee stuks DID 530 ketting

    Ik verkoop twee nog nieuwe DID kettingen in de maat 530. Goud met zwart en een is 122 schakels lang, de ander is 124 schakels lang. Losse ponsschakel erbij. Type is DID 530VX G&B 122ZB en 124ZB. Ooit verkeerd besteld. Prijs per stuk is 80 euro inklusief verzenden binnen NL.
  9. mathh

    Diverse werkplaatshandboeken

    Ik heb hier een hele berg werkplaatshandboeken liggen die wegkunnen: Kawasaki Vulcan VN1500 1987-1999 (Clymer engels) Kawasaki KZ750 four 1980-1985 (Kawasaki engels) Kawasaki ZX9R 1998-1999 (Kawasaki engels) Kawasaki ZX-10 1988 (Kawasaki engels) Kawasaki 750Turbo 1984 (Kawasaki engels)...
  10. mathh

    Flexibel uitlaatstuk 100x50mm

    Lengte is 100mm , binnendiameter is 50 mm Prijs is 15 euro inklusief opsturen binnen NL
  11. mathh

    2x collector Honda CBR600 CBR 600 gebruikt

    Ik heb hier nog twee collectors hangen die ik niet meer nodig heb. Beide van wat oudere modellen CBR600 , weet niet meer precies welk type PC19, PC21, PC23, PC35? Op de jongste zit nog een lambda-sonde extra gelast. Vergelijk svp zelf ff met je eigen fiets. Beide keihard, prijs is 100...
  12. mathh

    Weerstandvraagje over bobines & kabels, oldtimer

    Ik heb bezig met het opbouwen van een Benelli Sei 750. Heeft lang in een kelder uit elkaar gelegen maar het blok zat werkend in een hardtail frame waar vaker mee gereden werd. Ben nu dus met het oude blok in het correcte frame met de electronica begonnen. Feit is dat de originele bobines van de...
  13. mathh

    Hulpstukken om te frezen (klemmen)

    Bij deze verkoop ik twee kistjes hulpstukken van Gödde en AMF die ik ooit eens op een openbare veiling gekocht heb maar nooit gebruikt omdat ze net een maat te groot waren voor mij. Prijs 165 euro inklusief opsturen binnen NL (10-20kg).
  14. mathh

    Zelfbouw compleet rijwielgedeelte met kenteken

    Ik heb hier een compleet rollend rijwielgedeelte met een zelfbouw frame en kenteken, toelating in 2000. dat is nog van voor de tijd dat alles over het frame bij de RDW werd vastgelegd in de computer. Het geheel is zeer degelijk gebouwd. Mooie nette brede 17 inch spaakwielen met 130 en 170...
  15. mathh

    Bijna compleet elektrisch gedeelte voor Yamaha V-Max 1200

    Ik heb nog een complete en goede kabelboom liggen met toebehoren zoals CDI, V-Boost motor, bobines en bougiekappen, spanningsregelaar en relais en zo. Contactslot en stuurschakelaars zijn helaas hergebruikt. Vraagprijs 250 200 euro
  16. mathh

    Gevraagd 5 of 6 x Y-spaak achterwiel van 5,5x17 cpl

    Zoals gezegd ik ben op zoek naar zo'n achterwiel voor een project. Ik weet dat ze in de Aprilia Shiver zitten vanaf 2014 maar ik vind ze nergens. Liefst met schijf en tandwieldrager.
  17. mathh

    Welke benaderingssensor?

    Ik ben bezig mijn Trophy 1200 opnieuw op te bouwen en kijk nu tegen een probleempje aan waar ik niet verder kom. De motor is voorzien van een cockpit van een Honda SP1. De toerenteller krijgt negatieve pulsen van een NPN Schneider Telemecanique XS1N08NA349 gemonteerd bij de krukas, dezelfde...
  18. mathh

    Honda VFR750 blok voor weinig

    Heb hier nog een goed RC36 blok in de weg liggen, compleet met carbs. Ligt al meerdere jaren stil. Mag opgehaald worden voor 2 kratjes Jupiler..
  19. mathh

    verzinken

    soooo, hier al een voorschot op de te verzinken spullen voor de 74er Z1A. Er komt nog een pak bij nadat de foto gemaakt was en ik heb nog veel meer maar ik heb me wezenloos gestraald aan al die losse schroefjes om ze roestvrij te krijgen, met een staalborstel was echt niet te doen. Marcel...
  20. mathh

    58mm clip-ons

    Ik zoek 2 clip-ons voor mijn Marzocchi voorvork ..
  21. mathh

    complete SRAD kont

    Plaatwerk van kant + afdekkap duo + zadel bestuurder + achterlicht. Wat krasjes en VEEL stof. Opsturen geen probleem. Meer foto's mogelijk. Doe een bod...
  22. mathh

    Hesa Stuurkuip STV 01

    Te koop, nooit gebruikt, Eddy Lawson achtig kuipje maar dan tbv 2x lampen 100mm. Schroeven voor lampmontage zijn ingegoten. Meer foto's mogelijk. Doe een bod.. Opsturen geen probleem
  23. mathh

    Koplamp 90mm

    Ik ben op zoek naar een koplamp met reflector van 90mm. Groot licht, klein licht en stadslicht of alleen klein licht met stadslicht. Eventueel 100mm ook aanbieden.
  24. mathh

    1000 cc 2 -takt te koop

    Allen Millyard 1000cc 4-cylinder Kawa triple ... klik
  25. mathh

    Korte Fournales luchtgeveerde monoshock

    Bij deze te koop mijn Fournales luchtgeveerde Monoshock, afkomstig uit mijn endurance racer project, lengte 240mm hart oog - hart oog. Prijs 250 euro inkl verzenden. Nieuwe prijs: 175 euro inklusief opsturen. Eventueel handpomp ivm hoge druk ook te koop: 60 euro...
Terug
Bovenaan Onderaan