Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. R

    Sportster XLH 883 van 1998

    Het is geen chopper, maar toch past ie hier het beste. Morgen ga ik bij deze motor kijken: ≥ Motoren - Marktplaats.nl . :9~ Wat is een beetje een redelijke prijs volgens de mensen hier? Ik heb €4500,- geboden en de verkoper vindt dat er nog wat bij moet. Verder nog tips? Waar moet ik nog...
  2. R

    Ik ben niet zo'n fan van de Honda Goldwing en je h

    Ik ben niet zo'n fan van de Honda Goldwing en je hoort we vaker dat men zegt: "Een auto op 2 wielen". Toch vind ik deze uitvinding wel grappig alleen lijkt het me niet fijn rijden. http://www.comingthrough.se/movie/Ret_65.mpg
  3. R

    Probleem koplamp intruder

    Het probleem is niet zo heel erg ingewikkeld. De koplamp van de Intruder is afgebroken (plastic :r ). Ik heb bij Te koop gevraagd al een topic geopend, maar misschien dat ik hier meer succes heb. Wie heeft z'n Intruder verbouwd en nog een originel koplamp liggen? Het is een VS750, maar volgens...
  4. R

    Ik ben op zoek naar een Koplamp voor een Suzuki In

    Ik ben op zoek naar een Koplamp voor een Suzuki Intruder VS 750. Volgens mij passen koplampen van andere Intruders ook wel. Bij die van mij is het plastic bevestigings steuntje gebroken. Er is vast wel iemand die na zijn verbouwing nog een originele heeft liggen.
  5. R

    Kawasaki EL 250 (25kW)

    Omdat ik op een zwaardere motor mag rijden bied ik mijn Kawasaki EL 250 te koop aan. De motor is dus geschikt voor een beperkt (25 kW) rijbewijs. -vraagprijs: €950,- -bouwjaar:1992 -kilometerstand: 50.000km -cilinderinhoud: 250cc -kleur: zwart -extra: verstralers Bel, mail of doe een goed bod
  6. R

    Renemeteenstreepje

    Hallo! Na al jaren in stilte mee te lezen op dit forum heb ik mijzelf nu maar eens geregistreerd omdat ik af en toe toch ook iets kwijt wil over bepaalde onderwerpen. Wat ook een reden is is dat ik binnenkort van mijn beperkt rijbewijs af ben en dan dus ook mijn 25kWtje hier te koop wil zetten...
Terug
Bovenaan Onderaan