Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: natterjacks
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. natterjacks

    Te Koop: GSXR600-K5 kont en uitlaat

    GSXR600-K5 kont en kap - Verkocht Nooit gemonteerd en zit stof te verzamelen in de garage...... GSXR600-K5 originele uitlaat (met schade) - t.e.a.b.
  2. natterjacks

    2001 Fireblade (CBR929RR SC44)

    Bij deze zet ik mijn 2001 Fireblade (929RR / SC44) te koop. Ik heb hem in 2008 gekocht en na een klein schuiver eind 2009 heb ik hem klaar voor de circuit gemaakt, maar uiteindelijk alleen 2 keer op de circuit in 2010 geweest. Er zit 35K op de teller en een aantal extra's: BOS Stainless...
  3. natterjacks

    GSXR600 K5 kont, buddy seat en uitlaat

    Ik heb hier een nieuwe kont (€120) en buddy seat cover (€70) van een GSXR600 K5 en een "gebruikte" originele uitlaat (€50) die een beetje beschadigd is (zie foto).
  4. natterjacks

    Ohlins Stuurdemper

    Ohlins stuurdemper met 120mm slag en 50mm klem. Ik heb hem een tijd geleden hier op MF gekocht en tot nu toe niet gebruikt. Vaste prijs 160 euro incl verzenden.
  5. natterjacks

    Ohlins Stuurdemper

    Ohlins stuurdemper met 120mm slag en 50mm klem. Ik heb hem een tijd geleden hier op MF gekocht en tot nu toe niet gebruikt. Vaste prijs 200 euro incl verzenden.
  6. natterjacks

    Te koop: Caravan met motorluik

    Te koop: Caravan met motorluik. Ik heb hem eind maart jl op MF gekocht en een paar keer gebruikt voor de vervoer van mijn 01 blade. Helaas kan ik dit jaar niet meer racen en voor volgend jaar ben ik opzoek naar een camper. Hij weegt 550kg en heeft dus geen eigen kenteken nodig. Voor de...
  7. natterjacks

    GSXR 600 K5 Onderdelen

    Na een kleine schuiver ben ik op zoek naar de volgende: spiegel rechts remhandel stuureind rechts knipperlicht rechts voetsteun rechts standaard uitlaat kont en rechter zij kuip in donkerblauw / wit
  8. natterjacks

    Qstarz GPS Datalogger

    I.v.m. overstap naar laptimer met baken mag mijn GPS datalogger weg. 1 x gebruikt en nog als nieuw met doos en alle bijgeleverd kabels, handleidingen en software. Meer info: http://www.race-shop.nl/index.php/koopjes/qstarz-bt-q1000ex-gps-datalogger BT-Q1000eX €120
  9. natterjacks

    Rondetijden met een GPS....

    Ik heb gister voor het eerst op circuit gereden (TOMS cursus op Zandvoort) en heb een vraag over mijn Qstarz gps laptimer. Mijn beste tijd wordt weergegeven als 2:02,640 met een gemiddelde snelheid van 100 km/h, kan dit kloppen? MSL hebben nog niet de tijden van de transponders op...
  10. natterjacks

    H7 Xenon set, Harris uitlaat steun, Bos uitlaat steun

    Xenon setje (H7) Ik heb het ongeveer 1 maand op de motor gehad. Verkocht Harris uitlaat steun voor een CBR954 15 Euro Bos Racing steun. Past misschien op een oudere fireblade, afstand tussen de twee bevestigings bouten is 70mm (gemeten van de midden van de bouten). 10 Euro Foto's...
  11. natterjacks

    Xenon 6000k HID kit met H7 lampje

    Vanwege ombouw naar circuitmotor heb ik een Xenon kit over. Ik heb het ongeveer 1 maand op de motor gehad, is nog als nieuw dus. Vraagprijs is 60 euro.
  12. natterjacks

    Gezocht: Stuurdemper en racekuip voor 2001 CBR929RR

    Ik zoek nog een stuurdemper en racekuip voor mij blade, kan iemand mij helpen? Gr. Nathan
  13. natterjacks

    Racekuip voor CBR929RR (SC44) gezocht

    Ik ben op zoek naar een volledig racekuip voor mijn blade, het liefst met een dicht zitje. Wie kan mij helpen?
  14. natterjacks

    Honda Website - 50 Years of World Championship Racing

    Net een mail gehad over deze nieuwe site, heel veel info, pics en videos te vinden *O* 50 Years of World Championship Racing Site: Honda Worldwide | MotoGP History Gallery Index (photos, videos, wallpaper, ringtones): http://world.honda.com/MotoGP/history/gallery/?r=m
  15. natterjacks

    Bedankt Provincie Fryslan!!

    2 dagen geleden had ik een email naar de Provincie Fryslan gestuurd om te melden dat 2 stoplichten niet goed afgesteld waren voor motoren. Vandaag krijg ik een bericht dat de gevoeligheid is vanmiddag bijgesteld en of ik nogmaals kunnen proberen. Nou dat vind ik echt netjes :}
  16. natterjacks

    Ruitensproeiers

    Vanmorgen was ik lekker aan het rijden naar werk, tot dat een #$%^# van een Audi bestuurder heeft beslist om zijn ruiten te sproeien. :( Hier heb ik een grote hekel aan en ik ben vast niet de enige. Waarom kunnen mensen hun spiegels niet gebruiken?? Kunnen we niet iets bedenken voor...
  17. natterjacks

    Paddock Stands - voor en achter

    Ik heb een set paddock stands te koop, ze zijn van het merk bike lift en zijn alleen een paar keer gebruikt. Ik heb zelf 175 euro voor betaald, dus doe een goed bod en je kan hun ophalen. Foto's kan ik eventueel vanavond maken.
  18. natterjacks

    Te Koop: CBR600 FS, bj. 2002 met 13.500 kms

    Er zit een Laser Hotcam uitlaat op. Banden (Pilot Power) hebben iets van 1000km gedaan, dus 70-80% over. 1 maand geleden heeft hij nieuwe olie en filters gehad. Ik moet hem verkopen omdat mijn leaseauto gaat straks weg. Edit: Hij is nog steeds te koop!! ***Vaste prijs 6000***
Terug
Bovenaan Onderaan