Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DaDragon
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. DaDragon

    Kosten 1000 km beurt motorscooter (honda nss300 forza)

    Ben bijna toe aan de 1000 km beurt en ben benieuwd naar wat de normale kosten hiervoor zijn. Ik lees namelijk dat de een bijna 280 euro betaald en de ander maar 40 euro. Wat hebben jullie betaald voor jullie motorscooter (alle merken) voor de eerste 1000 km beurt? En WAAR was dat?
  2. DaDragon

    Welke motorscooter woon- werkverkeer

    Voor mijn werk moet ik ca 110 km per dag gaan rijden (95% snelweg) en ben daarom op zoek naar een motorscooter. Vanwege het gunstige verbruik (1 op 27,5 km) en de goede remmen en wegligging ben ik uitgekomen op de Yamaha X-max 400. Zijn er nog andere types wat ook een goed alternatief is...
  3. DaDragon

    MFMM 4 mei verzamelen Apeldoorn Shell/McDonalds

    Zondag 4 mei gaan wij richting Veenendaal. Het leek ons leuk om met meerdere motorrijders erheen te rijden. Waar verzamelen: Shell aan de Lange Amerikaweg te Apeldoorn Verzameltijd: 9:30 - 10:00 Route: A1 afrit 20 Apeldoorn-Zuid. Onderaan de afrit linksaf. Na een paar honderd meter aan...
  4. DaDragon

    Welke banden? Wil veel grip

    Voor mijn FZ6 uit 2005 ben ik bijna toe aan nieuwe banden. :] Omdat ik graag enorm veel grip wil hebben weet ik niet welke banden ik moet nemen. Er zijn zoveel keuzes en types. En allemaal geven ze aan dat ze veel grip e.d. hebben. Heb destijds Michelin Pilot Roads gehad. Deze zorgde voor...
  5. DaDragon

    Welke motor na nek- en rugklachten?

    Vanwege een auto-ongeluk november 2008 heb ik helaas mijn bike moeten verkopen omdat de tegenwind gewoon teveel werd voor mijn nek en rug. Nu wil ik proberen om in 2010 weer motor te gaan rijden. Maar dan wel een met een windvanger ervoor zodat mijn nek en rug ontlast zijn. Omdat er...
  6. DaDragon

    De grootste blerpijpen die ik heb gezien ooit!

    http://www.dumpert.nl/mediabase/541221/6501c423/dikke_knalpiepen.html hij is nice
  7. DaDragon

    Stotter, slikken Z750 (2008) na plaatsen Z1000 uitlaat

    Vorige week is mijn bike naar kawasaki geweest voor het oplossen van de afwijking in het stuur welke naar rechts trok na bijna 10 maanden tijd. Kawasaki heeft wat aan het stuur gedaan en heeft een Originele Z1000 uitlaat erop geplaatst. Nu blijft die lekker rechtdoor gaan en ligt wat...
  8. DaDragon

    Schubert C2 helm communicatie ingebouwd??

    Wie heeft in zijn Schuberth C2 helm een communicatiesetje ingebouwd? Zou die er foto's van kunnen maken aan de binnenkant? Ik heb nl een motorpack gekocht (2 van die platte oordoppen, en microfoon) maar op een of andere manier vind ik het niet fijn zitten bij mijn oren. Ik zag dat ik...
  9. DaDragon

    uitslagen motorbeurs wedstrijd?

    Waar kunnen we de uitslagen nog ergens lezen?
  10. DaDragon

    Dubbele uitlaat voor Z750?

    Voor mijn Z750 ben ik op zoek naar een dubbele uitlaat. Ik heb een mooi aanbod gekregen van mijn dealer dus daar wil ik graag gebruik van maken. Nu heb ik al 1 gevonden: Dit model vind ik erg mooi. Maar nu vraag ik mij af of er nog meer van dit soort modellen zijn. Of een...
  11. DaDragon

    Helaas geen uitlaat op korte termijn..

    Zaterdag een uitlaat besteld bij het oude Safe motors in Zoetermeer. Dat heet nu Randstad Motors Zoetermeer. Ze hadden een advertentie geplaatst voor een G&G uitlaat voor mijn Z750 uit 2008. Na wat e-mail contact waren we een prijs overeengekomen en ik moest het geld overmaken zodat ze de...
  12. DaDragon

    Vocht in koplamp? Mag dat?

    Nu het wat kouder en wateriger aan het worden is buiten merk ik dat mijn koplamp condensvorming aan de binnenkant heeft. De motor is net 9 weken oud. Nu zijn mijn vragen: 1) Mag dit wettelijk gezien? Dus kan ik er een boete voor krijgen? 2) Hebben meer motoren dit? De motor staat...
  13. DaDragon

    Welke voorband voor Z750 k8?

    Omdat mijn voorband geclaimed gaat worden (deze is niet goed) en ik zelf dus al 2 slechte ervaringen heb met pirelli, wil ik graag weten welke geschikt is voor deze bike. Mijn wensen: - Goed grip. Grip is belangrijker dan snelheid. Rij heel vaak op slingerweggetjes. - Goed grip bij regen...
  14. DaDragon

    Merkbaar verschil PowerCommander op standaard Z750?

    Ik heb in het Z750/Z1000 topic gezocht maar kon er niets over vinden. Wie heeft er ervaring met een powercommander op de standaard Z750? Op de website van powercommander een map heb gedownload waarin de waarden staan wat volgens hun het beste zou zijn. Deze map geeft toch best veel verschil...
  15. DaDragon

    Vertrekpunt vanuit Apeldoorn naar MFMM 14 september

    Omdat de 2e van dit jaar al gepland staat, ook maar de verzamelplaats weer vanuit Apeldoorn. MegaMeeting 14 september 2008 Verzamelplaats: Shell (oud woudenberg) aan de lange amerikaweg. Verzameltijd: Mag je zelf weten. Als je koffie wil hebben, kan je beter iets eerder komen :P...
  16. DaDragon

    Stuurproblemen nieuwe Z750 2008

    Gisteravond mijn nieuwe Z750 opgehaald. Vandaag wezen rijden en nu merk ik het volgende: Zodra ik beide handen van het stuur haal begint het stuur heen en weer te trillen. Tevens wijkt de motor dan ineens erg plat naar rechts af. (net of je de bocht om wil gaan). Ook als ik zelf naar...
  17. DaDragon

    Welke motorhelm nog onder de 85 DbA?

    Omdat ik aan het neuzen ben voor helmen, en ik een zo stil mogelijke helm wil kwam ik eigenlijk maar een fabrikant tegen welke 85 dba heeft met 100 km/h. Schubert S1 en de schubert C2 Zijn er nog andere merk/type helmen welke nog meer geluidsarm zijn?
  18. DaDragon

    Zwaar gaande koppelingshevel fixen naar soepel?

    Vandaag ben ik voor mijn vriendin bij een motor wezen kijken. Een gsx600f uit 1993. Alles was verder prima in orde alleen ging de hevel van de koppeling erg zwaar. Zou dit verholpen kunnen worden door een nieuw kabel te monteren? of kunnen er nog andere dingen zijn?
  19. DaDragon

    Aankoop CBR600f 1990. Waar op letten?

    Omdat ik morgen of woensdag ga kijken naar een CBR600f wil ik graag weten waar ik op moet letten bij dit type motor. Ik heb dus die andere lijst waar alle aandachtspuntjes op staan waar je op moet letten bij een motor kopen. Maar zijn er bij de CBR600f uit 1990 nog aandachtspunten waar je...
Terug
Bovenaan Onderaan