Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Stumoto
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Stumoto

    Honda CBR 600F PC31 1997: 2950,- euro

    Bij deze wil ik kijken of er animo is voor mijn trouwe CBR 600F uit 1997. Heb de motor nu ruim 2,5 jaar in bezit en is mijn eerste motor. Gebruikt voor woonwerk, toerritjes en vakanties. De motor bevalt mij supergoed en heeft mij nooit in de steek gelaten, maar ik wil nu gaan kijken voor een...
  2. Stumoto

    Zaanstad Topic Deel 10

    Ook op de koude winterdag, zit MFZ er warmpjes bij Na deel 1,2,3,4,5,6,7,8 & 9zijn wij alweer aangekomen bij deel 10. Veel plezier! Voorgaande delen: Zaanstad topic Zaanstad Topic Deel 2 Zaanstad Topic Deel 3 Zaanstad Topic Deel 4 Zaanstad Topic deel 5 Zaanstad Topic...
  3. Stumoto

    Zaanstad Topic Deel 9

    Ook op de koude winterdag, zit MFZ er warmpjes bij Na deel 1,2,3,4,5,6,7 en 8 zijn wij alweer aangekomen bij deel 9. Veel plezier! Voorgaande delen: Zaanstad topic Zaanstad Topic Deel 2 Zaanstad Topic Deel 3 Zaanstad Topic Deel 4 Zaanstad Topic deel 5 Zaanstad Topic...
  4. Stumoto

    Zaanstad Topic deel 8

    We gaan weer vlammen met zn allen! Na deel 1,2,3,4,5,6 en 7 zijn wij alweer aangekomen bij deel 8. Veel plezier! Voorgaande delen: Zaanstad topic Zaanstad Topic Deel 2 Zaanstad Topic Deel 3 Zaanstad Topic Deel 4 Zaanstad Topic deel 5 Zaanstad Topic deel 6 Zaanstad Topic...
  5. Stumoto

    Trailer voor 3 sportmotoren - Verhuur ook welkom!

    Hallo, Met 2 motorrijdende vrienden en me vriendin ben ik van plan om met zn vieren eind juli begin augustus voor 2 weken richting Zuid Frankrijk op vakantie te gaan :] . Wij zijn alleen nog op zoek naar een trailer waar 3 sportmotoren op kunnen (2x cbr600f en 1x Thundercat). Idee is om er...
  6. Stumoto

    Linkerspiegel (of voetstukje) CBR 600F '97

    Mijn linker spiegel is lam... Het schroefdraad is kapot en heb het nu ff met ductape vastzitten, maar is niet optimaal ;) Iemand een nieuwe linkerspiegel of het voetstukje ervan? :W
  7. Stumoto

    Tweede Honda CBR 600F Meeting - Augustus

    Eindelijk is het zover... De tweede Honda CBR 600F meeting komt er aan! Na het succes van de vorige meeting en gezeur over een vervolg in het eerste topic Honda CBR 600F Meeting , bij deze ;) Meldt u allen aan, dan zal ik dat z.s.m. verwerken in deze post. Wie gaan er mee? 1. Stumoto 2...
  8. Stumoto

    Honda CBR 600F Meeting

    Na een zeer korte inventarisatie op Waarom ook niet..... Plaatjes van de Honda CBR600F, maar eens een Topic openen voor een meeting voor de trotse Honda CBR 600F bezitters. Dit omdat er al wel vele andere CBR forums (en meetings) zijn, maar ik de CBR 600F nergens specifiek kon terug vinden. Ook...
  9. Stumoto

    Welke cbr 600f uit 1997? Help!!

    Zo een topic starten is niet echt iets voor mij, maar hierover zou ik toch graag jullie advies willen hebben :) Ik sta namelijk voor de keuze om een cbr 600f uit 1997 aan te schaffen, nu kan ik kiezen uit 2 exemplaren, beide zoals onderstaand plaatje. Edit: Beide een sportuitlaat; 1 een lazer...
  10. Stumoto

    Partnerruil

    Beste mensen, even iets wat ik met jullie wil delen. Vandaag dacht ik even sportief te gaan doen door met mijn vriendin een stukje lekker te gaan fietsen. Zeg maar fietsen met een trapfiets zonder motor ;) Dit in het kader van meer beweging in mijn onsportieve studentenleven. Ik ben niet in...
Terug
Bovenaan Onderaan