Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Trixz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Trixz

    Het Thundercat topic

    Welkom op het Yamaha YZF600R ThunderCat / FZR600R topic! De Yamaha YZF600R Thundercat is een sport/tour motorfiets van de Japanse fabrikant Yamaha. De motorfiets was van 1996 tot 2004 op de Europese de markt, in de Verenigde Staten tot 2007. Het is de opvolger van de Yamaha FZR-600R. Zoek je...
  2. Trixz

    Diverse originele onderdelen YAMAHA TRX 850

    Verkocht...
  3. Trixz

    3x slickset gebruikt + 1x regenset gebruikt (van SP1 racer)

    **Verkocht** Ik heb nu even wat foto's bij de onderstaande lijst toegevoegd, afkomstig van mijn SP1 racer verkoop, die nu los van deze banden en andere losse onderdelen nog te koop staat :) * Set z.g.a.n. regenbanden €35,- Voorband Pirelli Diablo 120/70-17 k099 DOT 4804 Achterband...
  4. Trixz

    *Sublieme Yamaha TRX 850 uit 1999 vraagprijs n.o.t.k.*

    Motor wordt 14 mei ingeruild, verkoop topic wordt gesloten Doordat ik kies voor wat meer zekerheid voor mijn kinderen, stop ik met motorrijden en verkoop ik nu mijn sublieme Yamaha TRX 850 met héél veel aanpassingen! Gegevens van mijn Yamaha TRX 850, 2-cilinder motorfiets: *...
  5. Trixz

    Michelin Compressor MCX6 met slang+digi meter nieuw/koopje!

    Te koop i.v.m. overbodig: Michelin Compressor MCX6 (tot 8 bar) met slang + digitale spanningsmeter met rekening 2010! (Originele doos ook aanwezig) 2x aangezet, één keer om te proberen en één keer voor de enige sessie op Zolder in sept 2010. Nieuwprijs: 305 euro nu voor een niet...
  6. Trixz

    Capit Sport bandenwarmers Superbike zwart nieuw/koopje!

    Te koop i.v.m. overbodig: Capit Sport bandenwarmers Superbike zwart nieuw in originele tas met rekening 2010! 2x aangezet, één keer om te proberen en één keer voor de enige sessie op Zolder in sept 2010. Nieuwprijs: 389 euro nu voor een niet zeuren zo ophalen of toezenden...
  7. Trixz

    2 paar Sidi laarzen, B2 en Strada

    Hierbij ter verkoop aangeboden van deze gebruikte, maar alle in nette staat nog verkerende Sidi laarzen. Beide laarzen zijn verre van versleten aan de onderzijde! Het ligt maar in de kast, ik ga het niet meer gebruiken en wie weet maak ik er iemand of een starter er heel blij mee vandaar! Wel...
  8. Trixz

    2x helm, 2x handschoenen, 2x pak, rugzak & rugprotector

    Hierbij ter verkoop aangeboden van deze gebruikte, maar alle in nette staat nog verkerende motorkleding, rugzak en rugprotector :) Het ligt maar in de kast, ik ga het niet meer gebruiken en wie weet maak ik er iemand of een starter er heel blij mee vandaar! Wel komen er bij verzenden...
  9. Trixz

    Arai RX7 Corsair 'Randy' NIEUW, originele doos met rekening!

    Hierbij ter verkoop aangeboden: Arai RX7 Corsair 'Randy' in maat S Het is een NIEUWE helm, in de originele doos met rekening ter inzage, gekocht september vorig jaar bij MCW. Met een positieve spirit gekocht om in 2011 op mijn hoofd te zetten, maar dat gaat niet gebeuren. Nieuwprijs...
  10. Trixz

    Yamaha TRX850 topic deel 8

    Huidige TRX-rijders kunnen zich hier melden en lekker ouwehoeren over hun prachtige twin! *****************************www.trx850.nl***************************** This site is under construction, domain supplied and started by M@thijs, layout by tracTRiX, moderated by topic members...
  11. Trixz

    ++ en -- van een pitbox in Zolder en/of Assen please :)

    Hallo allemaal, helaas pas in September van dit jaar, maar dan ga ik eindelijk weer het circuit op met mijn aanschafte Honda SP1(2) Racer. Ik ben van plan om (via MSH) die dagen een pitbox te nemen, lijkt mij makkelijk (o.a. met de bandenwarmers), fijn en in geval van.... droog ;)...
  12. Trixz

    Yamaha TRX850 topic deel 7

    Huidige TRX-rijders kunnen zich hier melden en lekker ouwehoeren over hun prachtige twin! *****************************www.trx850.nl***************************** This site is under construction, domain supplied and started by M@thijs, layout by tracTRiX, moderated by topic members...
  13. Trixz

    Facts m.b.t. geluidsnorm, boetes en invordering kent.bewijs

    Voor sommige wellicht correcte of nieuwe info inzake geluidsnorm, boetes en invordering kentekenbewijs. Een reactie van de pliesie en RDW zelf ..... Je krijgt 2 dB(A) 'kado' wettelijke marge :) Concreet: Met geluidswaarde Waarde uit het register van de RDW of van de typeplaat op de...
  14. Trixz

    Yamaha TRX850 topic deel 6

    TRX-rijders kunnen zich hier melden en lekker ouwehoeren over hun prachtige twin! Hier staat DEEL 1 (door TR@X gestart als één van de leden uit de -raad der wijze mannen- ) - DEEL 2 - DEEL 3 - DEEL 4 én DEEL 5 voor diegene die historie willen zien ;) *O* :] *O* :] *O* :] *O*...
  15. Trixz

    Yamaha TRX850 topic deel 5

    TRX-rijders kunnen zich hier melden en lekker ouwehoeren over hun prachtige twin! Hier staat DEEL 1 (door TR@X gestart als één van de leden uit de -raad der wijze mannen- ) - DEEL 2 - DEEL 3 én DEEL 4 voor diegene die historie willen zien ;) *O* :] *O* :] *O* :] *O* :] *O*...
  16. Trixz

    Yamaha TRX850 topic deel 4

    TRX-rijders kunnen zich hier melden en lekker ouwehoeren over hun prachtige twin! Hier staat DEEL 1 (door TR@X gestart als één van de leden uit de -raad der wijze mannen- ) - DEEL 2 én DEEL 3 voor diegene die historie willen zien ;) :] :] :] :? Meet, Greet and Ride 2008/2009...
  17. Trixz

    Politie Zuid-Holland-Zuid target 261.000 bonnen in 2007!

    Waar gaat het nu om, veiligheid of het aantal bekeuringen :? *Uit het 'regio journaal, editie Drechtsteden Noord, 2e jaargang nr.4... Politie gaat weer bonnen schrijven Dordrecht -- De politie ZHZ moet dit jaar ruim 261.000 bonnen uitschrijven voor verkeersovertredingen. Dat heeft het...
  18. Trixz

    Yamaha TRX850 topic deel 3

    TRX-rijders kunnen zich hier bekend maken en lekker ouwehoeren over hun prachtige twin! ------------Hier staat DEEL 1 én DEEL 2 voor diegene die historie willen zien ;) ------------ :] :] :] :] :? Meet, Greet and Ride 2007 :? :] :] :] :] :]...
  19. Trixz

    Hoe de poll te verwijderen in een topic?

    Geachte Moderators :W Ik heb (uw collega) Sigma voor het topic Sport al gemaild, maar tot op heden is er nog niets gebeurd met mijn verzoek, vandaar deze opmerking. De poll mag uit het starttopic verwijderd worden van het onderstaande topic... Yamaha TRX850 topic deel 2 Merci :)
  20. Trixz

    Verzekeren Circuit rijden --advies gevraagd!--

    Hallo :W , Ik heb het Forum al afgezocht (al is de zoekfunctie nu weer down) maar kom niet tot goede adviezen en antwoorden op mijn volgende vraag; Hoe en waar(!) heb jij je (extra)verzekerd voor het “vrij rijden” op circuits (in europa) ? Omdat ik het dit jaar eindelijk ga doen *O* , ben...
  21. Trixz

    Megameeting vanuit regio Rotterdam

    Gezien er nog geen topic is/was voor motorrijders vanuit Rotterdam.... -O- MEGAMEETING VANUIT REGIO ROTTERDAM [richting Mac Donalds in Veenendaal] *O* Wanneer: 7 MEI 2006 Waar: verzamelen Tankstation "DE VINK" op de A20 net na afslag 16 Rotterdam Prins Alexander en gezien het aantal...
  22. Trixz

    Smart Car plus GSXR equals “Smartuki”

    Check this out :Y Wat gebeurt er als je een blok uit een SUZUKI GSXR1000 haalt en die in een SMART monteerd :? klikkerdeklik Dat dacht ik ook, dus hier een video er van dan _O- :W
  23. Trixz

    Big, Big Bikes 2u lang op Discovery op 1e kerstdag

    Wanneer? 1e Kerstdag de 25ste december Hoelaat? Van 15.00u tot 17.00u op Discovery Channel Wat? Een serie over Big, big bikes *O* Volgens zeggen en schrijven, zou het best eens interessant (kunnen) zijn :Y Ik kan niet kijken (zoals velen waarschijnlijk O-) ) maar neem het dus maar op om...
Terug
Bovenaan Onderaan