Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Grim Reaper
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Grim Reaper

    Groot onderhoud SP-1 => vraagjes

    Ik ben begonnen met groot onderhoud aan m'n motor. Daar ben ik een paar dingen tegen gekomen die ik ff wil vragen. (Het betreft een Honda VTR1000 SP-1) Ten eerste: Ik wil de achterbrug eruit halen om weer op te knappen en gelijk een smeernippel erin te maken (onbegrijpelijk, bij nieuwe motoren...
  2. Grim Reaper

    Stunt topics in Offtopic

    Ik vroeg me of dat we misschien stuntopics kunnen posten in offopic ipv van wiwtd. omdat het dan voor de wetshandhavenden moeilijker is om dit soort bijeenkomsten te "bezoeken" omdat ze dan niet als visitor mee kunnen lezen. Het is ons nml. al eens gebeurd dat ze langs kwamen om ons weg te...
  3. Grim Reaper

    Faillisement-verkoop Kruizinga 25/09

    zie: http://www.troostwijkauctions.com Zeker leuke spullen voor weinig geld denk ik. Ik ga iig ff kijken voor een nieuwe helm.
  4. Grim Reaper

    Midnight Ride N-Holland &Utrecht 06/08

    Blijkbaar vinden een aantal mensen het ook wel leuk om nog 's nachts te rijden. (lekker rustig *D ) Daarom ben ik gisteren op pad geweest een route ruwweg uit zetten Om vannacht te kunnen gaan rijden. Ik denk dat het +/-150 km. is.Het zijn voornamelijk doorgaande wegen en dus goed verlicht op...
  5. Grim Reaper

    Het grote Nordschleife (afspreek)topic

    Regelmatig komt het onderwerp voorbij dus ik dacht laten we het centraal houden. Is wat makkelijker, vooral nu er wat regelmatiger naartoe gegaan wordt ivm met vakantie enzo.... Bovendien wil ik zelluf ook een x binnenkort maar als Newbee wil ik daar zeker niet alleen heen. Dit geldt...
  6. Grim Reaper

    RVS bocht uitdeuken

    Helaas heb ik onlangs een paar deukies opgelopen in mijn RVS bocht van mijn nieuwe set LeoVince. Nu wil ik ze uit laten deuken omdat me dat persoonlijk beter lijkt en mooier natuurlijk. Heeft iemand een idee welk bedrijf dat doet of kan ik gewoon naar een willekeurige RVS verwerkingsbedrijf gaan...
  7. Grim Reaper

    Moto Axtion Zolder 13/06 [vanuit Amstelveen eo]

    Als het goed is ga ik met een maat zondag naar zolder. Iemand anders nog zin ons te vergezellen?
  8. Grim Reaper

    Sprintcompetitie Havens-west A'dam??

    Met de "after-party" na de mega-meeting in Amsterdam heb ik in navolging van een stel Gixxers voor de grap een x gesprint tegen een andere SP-1. Ik vond toch wel erg leuk en vroeg me af of er nog andere mensen dit ook wel interessant vinden om een keertje een middag te doen. Als er genoeg...
  9. Grim Reaper

    LeoVince gemonteerd op m'n Speen

    Van een glijpartijtje gaat je uitlaat er niet beter uit zien :( Detail: Laat staan 2!!! Maar dan de andere kant |( Nu moeten er zeker andere dempers komen. Eindelijk is het dan zover.... genoeg gespaard om een set LeoVince EVO II te kunnen kopen :) Maar eerst de oude dempers eraf...
  10. Grim Reaper

    Tailrisers SP-1, hoe dik maximaal?

    Heeft er iemand ervaring met het monteren van tailrisers op een SP-1? Ik vraag me af hoe dik de ring moet zijn om de kont een cm. of 7 naar boven te krijgen. Is dit te veel en krijg ik hierdoor een erg zenuwachtig stuurgedrag of is t zelfs aan te raden?
  11. Grim Reaper

    Prijzen in buitenland (Polen)

    Ik lees wel eens dat mensen onderdelen uit het buitenland halen zoals Duitsland. Nu ben ik zelf aan het uitlaat-shoppen en wil eigenlijk een set Akra's. Deze zijn mij echter veel te duur in NL. Heeft er iemand wel eens uitlaten uit het het buitenland vandaan en was dat ook de moeite waard? Ik...
  12. Grim Reaper

    Hydraulische koppeling - great of overrated??

    Zoals bekend bij de VTR SP-1/2 rijders zit er een hydraulische koppeling op. Nu las ik pas dat iemand de hydraulische heeft (laten??) vervangen door een kabelkoppeling. Ik dacht dat NapO dit op zijn SV gedaan heeft. Ik heb er nooit over nagedacht maar wordt dit over t algemeen fijner gevonden of...
  13. Grim Reaper

    Vertanding aanpassen

    Heeft iemand ervaring met het aanpassen van de vertanding op zijn/haar motor. Ik overweef een 42 tands achtertandwiel op m';n motor te zetten ipv de standaard 40 tands. Naar horen zeggen heeft een motor hierdoor meer trekkracht (Wheeliess!!! }) ) maar minder topsnelheid. Deze overweging komt...
  14. Grim Reaper

    Pekelschade Velgen. Nu poedercoaten; welke kleur?

    Gedverrr. Moet je 1x met de motor naar je werk en denk je je motor goed afgespoeld te hebben kom je een week later tot de nare conclusie dat je mooie gepolijste velgen pekelschade hebben. Behoorlijk ziek van. Nu heb ik wat rond gekeken en ben tot de slotsom gekomen dat ik m'n velgen maar opnieuw...
  15. Grim Reaper

    Bermbrand door knee-sliders 15/06

    Gisteren aan het rijden geweest op klaverblad A1-A50, die tussen haakjes heerscht ende Roeleert!! lleen jammer dat alle bochten rechtsom zijn. Kom ik over het viaduct, zie ik rechts van me ineens een hoop rook. Ik dacht ff:"Shit, er zal toch niet iemand gevallen zijn?" Na nader informeren bleek...
  16. Grim Reaper

    Ducati Clubraces 2003

    Ik was van plan naar de Ducati clubrace te gaan as zaterdag Zijn er nog meer mensen die zin hebben om mee te gaan?
  17. Grim Reaper

    Gezocht: Zijspanrijder de mij les kan geven

    Wegens een ernstige aandoening kan mijn vader nooit meer motorrijden na ruim 30jr. te hebben gereden. (daar moet je toch niet aan denken) ;( Om hem toch weer een op de motor te krijgen wil ik een x een zijspan gaan huren (zoverre dat mogelijk is?? :? ) Omdat zijspanrijden best heel anders...
  18. Grim Reaper

    Combinatie D207v &D208a

    Morgen moet ik voor een nieuwe band. Heeft iemand ervaring met het combineren van banden van een verschillend type maar van het zelfde merk?
  19. Grim Reaper

    Welke motorzaken open vandaag of morgen?

    Gedverrrr...... Zie ik al een week uit naar maandag om te gaan touren in de Eifel rij ik een lek in m'n achterband. |( ;( Weet iemand een dealer in de randstad die open is vandaag of morgen om een nieuwe band te laten monteren???
  20. Grim Reaper

    13 april naar Duitsland??

    Gezien het mooie weer morgen zat ik te denken eens een x naar Duitsland te gaan (ff kijken hoe hard ik nou echt kan ;) ) Niet naar het "anlassen" van dat andere topic voor 13 april, maar gewoon in het wilde weg een stuk heenrijden en maar zien waar we aan komen oftewel :] , :] en nog eens...
  21. Grim Reaper

    Pwercommander: wel of niet bestand tegen vocht?

    Gisteren heb ik besloten een Powercommander II te monteren op m'n SP-1(Whoehoe!!!...het lijkt wel of het nu al verschilt maakt! :? Kan dat ondanks dat er nog niet aan geklojoot is??) Toen ik dus klaar was met monteren en testen :9~ spoot ik m'n motor afspoot (Grrrr Pekel.. &%@##& :X )...
  22. Grim Reaper

    VTR rijders lid van vtr1000.nl??

    Zijn er nog VTR rijders lid van de vtr1000 club? Ik zoek nog mensen uit de buurt van A'dam/Utrecht om morgen (zaterdag 15/02) mee naar Schijndel te rijden. Ik rij omstreeks 10:00h weg vanuit Mijdrecht via Vinkeveen A2 ri Den Bosch dus als er nog iemand gaat.... aanwezig bij SHELL pomp tussen...
  23. Grim Reaper

    Jubileum

    Whoehoe!! Vandaag reden voor een feestje!! Vandaag rij ik exact 5 jaar motor. Dan rijst gelijk de vraag: "Hoe lang rijden de mensen hier?" (En dan bedoel ik dus niet: het liefsts de hele dag!! ;) )
  24. Grim Reaper

    Spy Ball Alarmsystemen en vocht

    Ik heb op mijn motor een Spyball Royal alarmsysteem laten bouwen. Dan verwacht je toch wat goeds te hebben. Sta ik dinsdag bij een Dealer, wil ik weer wegrijden heb ik een vals contact waardoor de startblokkering aan blijft!! |( Heeft iemand anders ervaring hiermee en misschien een...
Terug
Bovenaan Onderaan