Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Nothing
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Nothing

    XS 1100 1980

    Hallo iedereen, Ik heb mijn Yamaha XS 1100 te koop staan voor de gene die op zoek is naar een leuke brik :) Heb me een mooie andere motor gekocht en ik kan maar op een te gelijk rijden. Ik heb het een en ander aangepast aan de motor op hobby niveau: De motor heeft andere...
  2. Nothing

    Ducati 1000 Sport Classic ervaringen?

    Hallo, Ik wilde vragen of hier mensen zijn die ervaring hebben met de Ducati 1000 sport classic. Ik wil me namelijk een nieuwe motor gaan kopen en ik kwam deze gisteren tegen met zoeken op internet. Eigenlijk had ik al het besluit genomen om de nieuwe Ducati Monster 696 te gaan...
  3. Nothing

    Xs1100 2de versnelling probleem, de kosten?

    Hallo, Ik ben bezig mijn xs1100 beetje bij beetje op te knappen, maar voor dat ik begin met spuitwerk enzo, wil ik eigenlijk de 2de versnelling laten maken. Zelf gaat me dit nooit lukken, hebben jullie een idee wat dit kan gaan kosten, goede adresjes of andere tips voor het oplossen...
  4. Nothing

    XS1100 achter schokdempers

    Hallo, Ik heb problemen met mijn achter schokdempers. Ze lekken namelijk olie. Het zijn de schokbrekers met lucht en olie ondersteuning. Nu is mijn vraag, is dit nog te repareren? aan de schokbrekers te zien, is al vaker een poging gedaan. Mocht het niet meer te repareren zijn, kan...
  5. Nothing

    Lekkend cardanhuis, op mijn yamaha xs1100

    Hallo, Ik ben deze zomer op vakantie gegaan met mijn motor, maar na 2 dagen begon mijn cardanhuis te lekken. In het begin was dit een klein druppeltje, maar de werd steeds erger. Ik ben naar een Yamaha garage gegaan en heb daar gevraagt of er wat aan te doen was, maar voor zo'n oude motor...
  6. Nothing

    Zwarte bougie in 1 cilinder bij xs1100

    Hoi, Bij de rechter cilinder van mijn xs1100 is de bougie zwart, de andere 3 bougies hebben wel de juiste kleur. ik heb al wat rond gezocht op internet en lees op meerdere plaatsen wat de oorzaken hiervan zouden kunnen zijn. Kan ik als leek, hier zelf wat aandoen? Bijvoorbeeld de caburateur...
  7. Nothing

    Mijn eerste brik - yamaha xs1100 :-D

    Eindelijk na weken wachten en wachten heb ik mijn eerste motor *O* Ik rij er nu een week op rond en het bevalt me heeeel goed :] . M'n vriendin heeft een suzuki gsx 1400, daar heb ik ook een paar keer opgereden en het was toch even wennen om daarna op de xs1100 te rijden. HeEt verschil in...
  8. Nothing

    Help yamaha XS 1100 mijn eerste motor ???!!!

    Hallooo, In mijn laatste post, ging ik kijken voor een suzuki gs 1000, die was helaas al verkocht, maar na afglopen week verder gezocht te hebben, ben ik een yamaha xs 1100 tegen gekomen en hij bevalt me erggggg goed :9~ Het is weer een zware motor, ik weet het, miscchien wat veel voor een...
  9. Nothing

    Allo allo

    Hoi, Mijn naam is Dennis, ik heb sinds november mijn motorrijbewijs. Zoals iedereen die zijn motorrijbewijs net heeft gehaald, ben ik hard opzoek naar een motor, maarja als student zijnde kan ik me zelf niet echt rijk noemen en is het flink zoeken geblazen. Mijn voorkeur voor motoren gaat uit...
  10. Nothing

    Suzuki GS 1000 G 1983 Is het wat?

    Hallo, Ik heb sinds november mijn motorrijbewijs en ben hard opzoek naar een motor, nu heb ik een Suzuki GS 1000 G uit 1983 gezien. Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met deze motor en mij een beeld kan geven hoe de motor is op het gebied van rijgedrag, betrouwbaarheid, onderhoud, enz...
Terug
Bovenaan Onderaan