Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: JdM
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. JdM

    (Dames) volledige outfit; Spidi jas 46/Evo broek 40/ (Unisex) Sidi laarzen 43

    Deze volledige outfit is te koop: Jasje en broek in nieuwstaat. Laarzen zijn in uitmuntende gebruikte staat. Op de foto gedragen door persoon van 1.79m met confectiemaat 36/38, jasje en broek zijn aan elkaar te ritsen. Eventueel af te halen in Geldrop (Bij Eindhoven) Spidi NRG jasje dames...
  2. JdM

    Welke bluetooth in-ears voor navi en telefoon?

    Voor mijn tomtom rider ben ik op zoek naar een bluetooth in-ear headset die tegelijkertijd op mijn telefoon werkt om muziek te luisteren. Heeft iemand ervaring met werkende in-ears? Ik heb hier bijvoorbeeld een veho bluetooth speaker die beide tegelijkertijd weet te ontvangen, maar een grote...
  3. JdM

    Gevraagd: Iemand een hefbrug in de aanbieding?

    Zoals de topictitel zegt, zoek ik een hefbrug. Maximaal 200 euro wil ik uitgeven en niet te ver van Eindhoven af (max 100 km). Mag ook eigenbouw zijn, als het maar functioneert (eventueel op perslucht). Minimale lengte 2 meter en hefhoogte minimaal 70cm, heeft iemand iets staan?
  4. JdM

    Belastingvrije GSX400E te koop: 250Euro

    MOTOR IS VERKOCHT Heb hem in juli 2010 nog een beurtje gegeven met nieuwe bougies, olie en oliefilter. Hij loopt prima voor een fiets uit 85 en schakelt als een nieuwe. Verwacht voor de rest natuurlijk geen nieuwe want dat is ie dus niet ;) Hier en daar gebruikerssporen natuurlijk, maar...
  5. JdM

    Bouten M6X140 gezocht

    Het lijkt wel "ik zoek boutentijd" hier op MF, want ik ben dus op zoek naar een stuk of 8 bouten van M6, liefst met inbuskop (torx of kop buitenzeskant-8mm mag ook) en 14cm of langer . Liefste niet van alu, kan iemand hier voor een redelijke prijs aankomen?
  6. JdM

    CR250 enduro 1996 te koop

    VERKOCHT! Leuke motor voor nog veel plezier : 1750 1500 euro
  7. JdM

    Kawasaki ER5 (2001) voorkant gezocht

    Hallo ik ben voor een kawa er5 uit juni 2001 (ik weet niet of oudere delen ook passen?)op zoek naar de volgende delen: Voorwiel+schijf Voorvork Onderste kroonplaat Spatbord Radiateur Koplamp Mooie prijs :+ Bied maar aan, ook als je wat losse delen hebt!
  8. JdM

    VFR800I 98-02 zijkoffers+rek gevraagd

    Ik ben op zoek naar een rek en zijkoffers die op mijn VFR800I uit 1998 passen. Alleen een rek is ook goed, laat maar weten wat je in de aanbieding hebt. Geef meteen even aan in welke plaats je woont.
  9. JdM

    band reparatie onderweg

    Gewoon van dat schuim kopen wat je ook in een autoband kan spuiten. Dat is makkelijk inzetbaar. Betrouwbaar is het niet, maar je moet wat als je echt je band niet kan laten repareren op dat moment, heb er zelf goede ervaringen mee.
  10. JdM

    Dubieuze gast op een 525EXC van JTX racing gezien

    IS er iemand die een 525 EXC met bestickering van JTX racing mist? Ik heb dus net een 525EXC gezien waarvan ik de "eigenaar" niet vertrouw.
  11. JdM

    Laadprobleem indien licht aan (accu+regelaar al vervangen)

    Ik heb de typische honda VFR problemen volgens mij, maar nu is het nog nét even anders -O- Ik heb een VFR800 dus en zit na een tijdje rijden met een lege accu, hierdoor heb ik de spanningsregelaar vervangen (met coolermod 8-) ) en afgelopen week ook mijn accu zelf vervangen omdat het...
  12. JdM

    gasnaaldbuis verwijderen, hulp gevraagd

    IVM de revisie van een set carbs wil ik de gasnaaldbuizen en gasnaalden vernieuwen. Hoe krijg je die gasnaaldbuis er fatsoenlijk uit? Het gaat om deze carb. Linkje naar tekening onderdeel 17
  13. JdM

    Wheelie of stoppie, nog steeds art. 5?

    Klopt het nou dat er een regel in de wet is bijgekomen waar staat dat je niet op 1 wiel mag rijden? Ik heb me dat eens laten vertellen, maar kan de regel niet vinden. Ook in de boetebase kan ik het niet terugvinden, wie weet het antwoord met bijbehorend wetsartikel?
  14. JdM

    KX250 ontsteking/CDI/bobine verkopen, redelijke prijs?

    Ik heb nog veel onderdelen liggen van een KX250 uit 1989 en iemand wil graag de ontsteking de bobine en de cdi-unit kopen. Ik heb totaal geen benul van redelijke prijzen voor zoiets, kan iemand me vertellen wat ik er redelijkerwijs voor kan vragen?
  15. JdM

    KX250 1988/1989 onderdelen aangeboden

    Heb hier nog een crosser staan die als donor heeft gediend voor mijn enduro. Als iemand nog onderdelen zoekt, roept U maar.
  16. JdM

    Welke krukaskeerringen voor mijn 2T Crosser?

    Beste pro's, kan iemand mij vertellen of ik gewone rubberen krukaskeerringen in mijn blok kan plaatsen zonder dat ze er binnen een week uit liggen? Deze zijn bestendig tot 100graden celcius..... :)
  17. JdM

    Getuigen gezocht motordiefstal Mergelland route

    Collega van me had vandaag een ritje Mergelland, om een lang verhaal kort te maken: Motor was kapot gegaan (probleem met de koppeling) en heeft daarom de motor bij een restaurant neergezet. Toen hij weer buiten kwam was de motor weg, echter na even zoeken bleek hij een kilometer of wat...
  18. JdM

    [Enduro] Moet er een weerstand tussen lichtspoel en lamp?

    Mensen, ik heb een Enduro fiets waar elektrisch flink aan gerommeld was. Nu heb ik nieuwe bedrading gelegd en vraag ik me af of er niet een spanningsregelaar of weerstand tussen de plus van de lichtspoel en de lamp moet. Ik denk zelf van wel, maar omdat er geen regelaar oid op zit, wil ik graag...
  19. JdM

    WPHB KX250 1989 gezocht

    Ik ben op zoek naar een werkplaatshandboek voor een kawasaki kx250 uit 1989. Heb al in het wphb topic gezocht maar daar staat ie helaas niet op, heeft iemand er eentje liggen die ik kan kopiëren of overnemen? Ik wil ploegen!! :] *O*
  20. JdM

    Vragen over bak van een KX250 uit 89

    ik heb mijn blok uit elkaar gehaald en heb wat foto's van mijn bak. Toen de motor nog in elkaar zat was het net of de 3e versnelling een vrij was (kawa kwaal?) echter had ik verwacht dat er wel wat tandwielen echt zwaar waren versleten, dat zijn ze ook, maar niet zwaar :P . Hoe kan het nou...
  21. JdM

    Eerste keer mijn accu vullen?

    Waar moet ik nou de eerste keer mijn accu mee vullen, met zuur of met demi water? Ik voel me erg amateuristisch -O-
  22. JdM

    Kenteken op een crosser krijgen, ervaringen?

    Zijn er mensen die een crosser hebben laten keuren om er een kenteken op te kunnen krijgen? Ik denk er aan om zelf een crosser om te bouwen, of zeggen de ervaringsdeskundigen: niet doen?
  23. JdM

    TK GSX-R 600 K5 anniversary edition €7800

    Te koop aangeboden Suzuki GSX-R 600 X-anniversary edition VERKOCHT
  24. JdM

    Enduro/sm gevraagd tot 1500 euro

    Ik ben op zoek naar een enduro tot 1500 euro dus, 4takt, minimaal 400cc 2 takt, minimaal 250cc Bouwjaar liefst na 1990 en niet te ver van huis (Brabant) Wie helpt een motorrij-instrukteur aan een leuke fiets? *O*
  25. JdM

    Bijz. verr. >lukken ze jou nog op ex. niv.?

    ff een polletje, ik zie zoveel topics over bijzondere verrichtingen en ook minstens zoveel antwoorden daarop door veel mensen die het rijbewijs al hebben. Mijn vraag: zou jij de bijzondere verrichtingen nog eens op examenniveau kunnen en durven? Dan bedoel ik dus ook 1 keer herkansen maximaal...
Terug
Bovenaan Onderaan