Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Reece
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Reece

    Art 5***** sloten tegen motordiefstal

    Abus en co zullen hier wel weer blij mee zijn... :/ Sterkere sloten in de strijd tegen motordiefstal (Persbericht Stichting ART 19 februari 2010) Stichting ART heeft de categorie 5***** sloten toegevoegd aan de al bestaande 4**** categorieën om een hogere graad van beveiliging te...
  2. Reece

    LSL streetbar zilver alu

    Ik heb een LSL streetbar over. Deze is ingekort van 81cm naar 75cm. In zeer goede staat. 1 jaar oud. 20,- ex verzending
  3. Reece

    Ozzo Racing barend spiegel zilver alu

    Ik heb een barend spiegel te koop van Ozzo Racing. Zeer mooie kwaliteit. Voorzien van bolle spiegel. Er zit een klein krasje op het glas. 20,- ex verzending.
  4. Reece

    Rizoma trillingsdempers zilver alu

    Ik heb een setje trillingsdempers van Rizoma te koop. In 1 afdekdop heb ik het gaatje dat erin zit verder doorboord voor een barend spiegel. Valt totaal niet op. Zijn slechts 2000km gemonteerd geweest. 25,- ex verzending
  5. Reece

    Paddockstand

    In verband met de aankoop van een motor met enkelzijdige achterbrug heb ik een paddockstand over voor een motor met een normale achterbrug. Breedte is instelbaar. Met wieltjes. Roep maar een bedrag :+
  6. Reece

    Rizoma stuur Conus nieuw

    Ik heb een nieuw en ongebruikt stuur van Rizoma in de aanbieding. Model Conus, ook wel fatbar. Hij is zilver alu. Nooit gemonteerd geweest en dus ook nog geen gaatjes in geboord. Moet weg omdat de kleur totaal niet overeenkomt met de Rizoma handvatten en trillingsdempers. Ik ga er een ander...
  7. Reece

    Voorspatbord Ducati SS/Monster

    Ik kocht dit spatbord van een mede MF-er toen ik nog van plan was een Duc monster te kopen. Dat is het uiteindelijk niet geworden, want ik blijf nog een tijdje op de GSX rijden. Dus, overbodig geworden en ligt in de weg. Er zijn 2 stukjes uit gezaagd, omdat de vorige eigenaar het spatbord op...
  8. Reece

    Suzuki GSX1400 K3

    Te Koop, mijn Suzuki GSX1400 K3. Op kenteken gezet in augustus 2004. Inmiddels heeft hij 8500km op de teller staan. Bandjes zijn MPP's die er nu ongeveer 4500 km op zitten. Die kunnen ook nog wel ff mee. De eerste 4000km heeft hij op Bridgestone BT020 banden gereden. Die zijn bij lange na...
  9. Reece

    set Bridgestone BT020 120/190 gebruikt

    Ik heb een setje Bridgestones BT020 in 120/190 die weg mag. Prijs t.e.a.b.
  10. Reece

    Universeel windscherm chopper GRATIS

    Omdat dit windscherm in de weg ligt en er geen gegadigden zijn op marktplaats, gratis af te halen! Hij heeft ooit op een Honda Supermagna gezeten, maar is universeel. Het scherm is 39cm hoog, gemeten vanaf de koplamp en 44cm op het breedste punt. Ik stuur hem niet op. Alleen af te halen.
  11. Reece

    Stuur Tommaselli staal GRATIS

    Omdat hij in de weg ligt, op marktplaats niemand erop wil bieden en het zonde is om weg te gooien, gratis af te halen... Een stuur van staal. Hij is 76cm breed, 22mm dik en verhoogd met ongeveer 4cm. Ik stuur hem niet op. Hij is alleen af te halen.
  12. Reece

    Ervaringen met Motomod kleding

    Ik was gisteren bij het motorkledingcenter en zag daar een heel fraai sportief leren motorjack van Motomod in blauw/wit. Ik ken het merk verder niet en zoeken op internet heeft ook niet veel opgeleverd. Ik kan er niet eens een plaatje van vinden. De jas voelde kwalitatief heel goed aan en met...
  13. Reece

    GSX1400 Part 3 *De Bull Bar*

    Jaaahhhhhh, deeltje 3. Gaat u hier maar verder *O* *O* Even een linkje naar de vorige delen: GSX 1400 GSX 1400-2 En een link naar GSX1400 club *O* www.gsx1400club.nl
  14. Reece

    Kromme remschijven na bandenwissel

    Even een vraag/probleem waar ik mee zit. Vandaag heb ik mijn banden laten wisselen en tijdens het uitbalanceren was heel duidelijk te zien dat de schijven (voorzijde) krom waren. Ik had er vóór het wisselen van de band nog geen last van gehad, dus het voorwiel is er gewoon weer in gegaan. Toen...
  15. Reece

    Zomerhandschoenen te koop

    Ik heb een paar fijne zomerhandschoenen te koop. Ze zijn van Hein Gericke en nog geen jaar oud. Ik doe ze weg omdat de vingers te lang zijn (of die van mij te kort). Ik heb ze slechts een paar keer aangehad. Ik ga ze zelf zeker weer kopen alleen dan een maatje kleiner. De grijze delen is van...
  16. Reece

    Abus Granit Extreme 69 te koop of te ruil

    Ik heb vandaag een nieuwe motor gekocht *O* *O* Helaas past mijn remschijfslot er niet op -O- . Het is een blauwe Abus Granit Extreme 69. Ik heb 'm juli 2005 gekocht voor € 80,-. De bon is aanwezig. Helemaal compleet met twee sleutels, codekaart, sleutelhanger en tasje. Stichting Art...
  17. Reece

    TK: Honda Hornet 600 uit 2004

    In nieuwstaat verkerende Honda CB600F (Hornet) Bouwjaar: juni 2004 Kleur: mat blauw Km.stand: 5600km Voorzien van startonderbreker (standaard van Honda) Banden, ketting en tandwielen in perfecte staat Op deze motor zit nog fabrieksgarantie tot juni 2006! Absoluut geen schade of krassen...
  18. Reece

    Hulp gevraagd kleurcode en matte lak

    Wie kan mij helpen? Ik heb mijn onderspoiler gisteren opgehaald bij de spuiter. Spuitwerk op zich netjes (afgezien van de beschadigingen), maar er is kleurverschil en de lak is lang niet zo mat als het origineel. Ofwel, teveel glans. Ik heb de kleurcode doorgegeven aan de spuiter, maar nu zegt...
  19. Reece

    Kwaliteit duitse import

    Wat ik graag wil weten... Er is al aardig wat over het importeren uit het buitenland langsgekomen op het forum. Nou ben ik van plan wellicht een Kawa zx6r uit '98 of '99 uit Duitsland te halen, want daar zijn ze denk ik het goedkoopst. Kan iemand iets vertellen over de kwaliteit van duitse...
Terug
Bovenaan Onderaan