Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Saul Goodman

    BMW GSA 1200 wat is waar en wat is onzin?

    Na 10 jaar V-Strom heb ik de knoop doorgehakt. Een proefrit gemaakt op een GSA 1200 uit 2010 en dat beviel wel. Bij motorzaken hoor ik vaak verhalen over de vele problemen van de BMW GSA1200. Versnellingsbakken die in elkaar lopen, cardan's die kapot gaat ectect. Ik vraag me af wat hier nou...
  2. Saul Goodman

    Circuit zandvoort

    Uit het AD van 28/04/2013. Een motorrijder is zaterdagmiddag op het circuit van Zandvoort onderuit gegaan en gewond geraakt. Dat gebeurde tijdens een race-evenement, zo zei een woordvoerder van de veiligheidsregio. Een traumaheli en twee ambulances gingen naar het circuit om hulp te...
  3. Saul Goodman

    Casus rijonderricht nieuw motorrijbewijs

    Nu het nieuwe motorrijbewijs van kracht is wordt er volop gelest om het roze papiertje te bemachtigen. Nieuw rijbewijs betekent ook nieuwe mogelijkheden en onmogelijkheden. Zo was het met het oude rijbewijs geen probleem om als rij-instructeur tegelijk met een 25kw leerling en een leerling...
  4. Saul Goodman

    Let op bij aankoop motor

    Mocht je een Yamaha XJ6 naked willen aanschaffen. Doe dan voldoende onderzoek naar de herkomst van de motorfiets. De xj6 naked is namelijk ook een favoriete lesmotor. Favoriete lesmotoren waren tot nu toe meer de kleine motorfietsen zoals: CB250, GN250, GS450, CB450, CB500, CBF500, ER5. Met...
  5. Saul Goodman

    Avonturiers gezocht Turkije reis september 2014

    Beste forumleden, Begin september 2014 gaan we weer naar Turkije. Het is de bedoeling om deze keer richting de Ararat berg te rijden. Ararat (berg) - Wikipedia We zoeken nog gezelschap. De route zal vaak over onverharde wegen zijn en om de kosten niet te hoog op te laten lopen bezoeken we...
  6. Saul Goodman

    Let op tegemoet komende linksafslaande auto's

    Nu het motorseizoen 2012 echt aanbreekt wil ik alle motorrijders op het hart drukken dat ze auto's die hen op dezelfde weg tegemoet komen en richting naar links aangeven scherp in de gaten houden. Het is namelijk doodsoorzaak nummer 1 bij ongevallen met motorrijders. Ik weet dat het geen...
  7. Saul Goodman

    Avonturiers gezocht rondreis Turkije september 2012

    Beste forumleden Samen met Jan (Oemoemenoe) hebben wij het plan om zaterdag 8 september 2012 te vertrekken voor een reis door Turkije. De reis duurt een maand. De bedoeling is om in 3 of 4 dagen de heenreis te maken zodat er genoeg tijd over blijft om door Turkije te rijden. :] De route...
  8. Saul Goodman

    1000 motoren in twee weken

    Kreeg deze bijzondere e-mail in mijn postvak. Misschien zijn er hier motorrijders die hieraan mee willen doen? Geachte collega motorrijder(s) Een giga uitdaging: 1000 motoren, trikes e.d. op 3 juli 2011 te Oldenmarkt. (Elk model en soort van harte welkom, single, zijspan, chopper...
  9. Saul Goodman

    Welke kleur wordt de Ducati van Rossi?

    Beste motorsportliefhebbers, Laten we allereerst hopen dat het seizoen 2010 weer helemaal uitgezonden gaat worden op Eurosport. Daarnaast ben ik zeer benieuwd in welke kleuren Valentino zal verschijnen in 2011. Vale heeft als gelukskleur geel maar heeft hij zoveel invloed bij Ducati dat hij...
  10. Saul Goodman

    Ferrari trekt weer eens aan the Doctor

    In het Ad staat dat Ferrari probeert om volgend jaar Rossi als derde wagen in te zetten in de formule 1. -O- Persoonlijk zou ik dat erg jammer vinden want Rossi is toch de smaakmaker bij de MotoGP. Zou hem nog wel willen zien winnen op een Ducati. Wat vinden jullie ervan? Moet Rossi...
  11. Saul Goodman

    Yamaha XT1200Z Super ténéré 2010

    Zag vandaag op internet de nieuwe Yamaha XT1200Z Super Ténéré :9~ Wat een mooi apparaat is dat. :} Ik was, met de nadruk was, aan het sparen voor een GS adventure :9 Ben nu enorm aan het twijfelen. :+ Wie twijfelt met me mee?
  12. Saul Goodman

    Foto's uit de oude doos!

    Iedereen heeft wel een foto liggen uit het (verre) verleden samen met zijn motorfiets. Het lijkt mij leuk om in dit topic een verzameling van foto's te maken van vroeger. Ik ben benieuwd welke in nieuw staat verkerende motorfietsen hier dan komen te staan. Ik zal zelf de aftrap geven. })...
  13. Saul Goodman

    VRO-R(isico)

    Beste medemotorrijders, Nu het weer echt lente is komen de motorfietsen weer van stal en gaat iedereen weer rijden. Nu rij ik zelf 25 jaar motor door weer en wind en voel me dus niet aangesproken op het artikel uit het blad motor. Lees even het onderstaande stukje: Deze lente zijn al...
  14. Saul Goodman

    Wie gaat Nakano vervangen???

    Nakano gaat naar Honda ;( ;( Nu is het speculeren welke rijder zijn plekje gaat invullen. Ik hoorde bij eurosport al de naam Gibernau??? Zelf ben ik helemaal geen Gibernaufan. Checa heeft gelukkig bij Honda getekend want die rijdt altijd mee voor spek en bonen. Ik hoop dat Kawasaki het gaat...
  15. Saul Goodman

    Gek van het "groene merk"

    Hallo medelotgenoten, Sinds 1884 ben ik besmet met het motorvirus en na mijn eerste Gpz helemaal Kawagek. Na een aantal ZX6erren en een ZXR750 viel mijn hart twee jaar geleden voor een Suzuki V-strom 1000. Tijdens een onderhoudsbeurt mocht ik een uurtje weg op de V-strom 1000 en toen was ik...
Terug
Bovenaan Onderaan