Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: divdriver
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. divdriver

    Vouwwagen voor motortrailer

    Beste MF'ers, M'n pa heeft een vouwwagen staan waarvan de waterdichtheid te wensen overlaat. Kan prima als (geremd) motortrailertje omgebouwd worden. Zitten nagenoeg nieuwe banden onder. Voor €100 kan ie opgehaald worden. M.v.g. Divdriver
  2. divdriver

    Triumph tiger met issues

    Hallo medeMF-ers, Ik heb sinds een aantal jaar een Triumph Tiger uit '95 die me tot afgelopen september nooit in de steek heeft gelaten. Tijdens een weekendje Eifel sloeg t blokje bij vol gas en hoge toeren echter opeens af. Na een tijdje wachten langs de kant van de weg wilde hij wel weer...
  3. divdriver

    Topkuip en rechter zijkuip TDM 850 3vd rood

    Zoals de titel al aangeeft ben ik, na kennismaking met asfalt, op zoek naar een topkuip en een rechter zijkuipje voor mijn rode TDM 850. Mocht je nog wat hebben liggen, of iemand weet die er wellicht vanaf wil, hoor ik het graag.
  4. divdriver

    Uitermate bijzondere verrichtingen

    Toen ik gisteravond op de autoweg reed haalde ik een motorrijder in die er een wel heel bijzondere rijstijl op na hield. Hij lag namelijk op zijn motor met zijn benen naar achter in de lucht. Ik kon mijn niet bedenken waarom hij in godensnaam op deze manier zich wilde verplaatsen. Indien hij op...
  5. divdriver

    TDM 850 (1994) zadel

    Hallo, Heeft iemand toevallig een zadel voor mijn TDM 850 uit '94 in de aanbieding? Mijn zadel heeft besloten kapot te gaan. Repareren kost me €200,- en da's me teveel. M.v.g. Divdriver (nu dus met een TDM)
  6. divdriver

    Gevraagd: Zadel TDM 850 1994

    Eigenlijk maakt de titel het hele verhaal wel duidelijk. Het huidige zadel begint de geest te geven; de naad tussen het grijze en het zwarte gedeelte heeft het begeven. Dus heb je nog iets liggen, of weet je een goed(koop) alternatief hoor ik het graag.
  7. divdriver

    amsterdamdakar

    Hi mensen, Ik las over de amsterdamdakar challenge. Supergaaf! Ik denk erover om 25 feb 06 mee te doen als er nog plaats is. Zijn er meer van jullie die meedoen, ik lees er verdacht weinig over... :? Wat voor motor zouden jullie aanschaffen voor dit geintje. Zelf denk ik aan een simpele 1 á 2...
  8. divdriver

    Diversion 1:15?

    Hi, Heb nu vier dagen een div '92. Helemaal leuk deze machine, maar heb wel een verbruik van 1:15. Uit eerdere topics blijkt dat bij normaal rijgedrag 1:20 normaal is. Ik rij niet belachelijk hard, dus daar zal het niet aan liggen. Iemand ervaring met zo'n verbruik op een div600? Tanx. Ps, ben...
  9. divdriver

    Diversion 1:15?

    Hi, Heb nu vier dagen een div '92. Helemaal leuk deze machine, maar heb wel een verbruik van 1:15. Uit eerdere topics blijkt dat bij normaal rijgedrag 1:20 normaal is. Ik rij niet belachelijk hard, dus daar zal het niet aan liggen. Iemand ervaring met zo'n verbruik op een div600? Tanx.
Terug
Bovenaan Onderaan