Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Downunder
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Downunder

    M90 slaapzak 3 delig

    Ik kan maar niet wennen aan de mummy vorm van de slaapzak :+. Wordt er gillend gek van, dus ik ben overgestapt naar een vierkante slaapzak. Wie neemt hem over? de slaapzak is incl lakenzak, winterzak en zomerzak en uiteraard gewassen.
  2. Downunder

    Verkocht - Motorjeans broek hein gericke

    te koop een Hein Gericke motorjeans broek. Maat komt ongeveer overeen met 32/34 in een gewone jeans. Na aanschaf enkele malen gedragen maar het heeft het vooral in de kast gelegen, ik draag eigenlijk vooral een gewone textiel motorbroek. Je komt nog eens wat tegen als je opruimt :P Met van die...
  3. Downunder

    Teab motorbroek mt 56 - verkocht

    Te koop lederen motorbroek probiker maatje 56. in goede staat.
  4. Downunder

    Uitlaat stiller maken

    Zojuist een brainfart en ondanks dat het nog geen vrijdag is, toch eens hier posten :+. Hypothetisch, want het oog wilt ook wat, en het oor ook :Y. Gezien steeds meer discussies zijn over geluid, teveel decibels, oa bijvoorbeeld in de eifel, keek ik eens naar mijn motor, transalp met een...
  5. Downunder

    honda NX250 nieuwe remleiding

    hoi ik zou graag een nieuwe remleiding monteren op de NX. De huidige is volgens mij nog steeds de originele leiding, wat betekent dat die er al meer dan 20 jaar op zit.. dus ik dacht, als je hem toch gaat vervangen, dan meteen met een staalomwonden remleiding. Misschien remt ie dan ook beter...
  6. Downunder

    startprobleem kawasaki ltd454

    dag allemaal, mijn vader heeft een Kawa LTD454 uit de 80'er jaren. Sinds enkele weken start hij electrisch niet, maar aanlopen in de 2 heeft maar 3 stappen nodig en hij loopt. Dan zet je hem uit, en start hij electrisch weer wel meteen. Wacht je een dag, begint het weer van voren af aan...
  7. Downunder

    Timing niet goed?

    dag beste mensen, ik ben bezig met het opknappen van een oude Honda NX250. Heeft jaren stilgestaan maar is wel rijdend weggezet. km stand +-48000. bij het controleren van de klepspeling kwam ik er al achter dat 3 stuks op 0,28 zitten en 1 op 0,21. maar ik wierp een blik op de...
  8. Downunder

    optimate aan auto accu?

    hoi, ik heb een optimate 4 voor de motor, werkt prima :) maar is het ook mogelijk, veilig enz. om deze lader aan de auto aan te sluiten? het gaat om een diesel auto. Ik heb op het forum gezocht, maar kom het niet tegen. Dat kan vast te maken hebben met het feit dat dit een motor forum is :+...
  9. Downunder

    Ik ben een echte motorrijder geworden

    dat zeggen ze toch altijd? dat een motorrijder altijd wel eens moet vallen? Ik geloofde het ook nooit, tot gisterenavond. Ik was met mijn pa tegen een uur of 9 een stukje aan het rijden in slenaken, daar bij die mooie bochtjes van de mergelland route. Het was al zo donker dat we met groot...
  10. Downunder

    Kuip spuiten

    Hallo beste mensen Een vraag over, je raad 't al, mijn kuip spuiten :) ik heb namelijk voor niets een originele kuip gekregen voor mijn honda ntv, alleen dat ding is dan wit. En de motor is zwart. Heeft iemand ervaring met het zelf spuiten van dat kuipwerk? Zoja, wat is dan de beste manier...
  11. Downunder

    Van licht naar zwaar rijbewijs

    Hallo beste mensen, over ongeveer 6 maanden mag ik dan eindelijk ook op een zware motor rijden. Ik ben me dus al een beetje aan het orienteren over wat ik dan in plaats van mijn Honda nx250 wil gaan rijden. Ik heb heel wat prettige km zonder ongelukken kunnen afleggen, en ik meot zeggen, dat...
  12. Downunder

    Zonnebril

    Met dit mooie zonnige weer krijg ik redelijk veel last van de zon in mijn ogen, daarom ben ik nu op zoek naar, je raad het al, een zonnebril 8-) . Maar nu komt het probleem, in mijn helm past geen bril (die armpjes passen niet tussen mijn kop en de helm). Een ander vizier zie ik ook niet zo...
  13. Downunder

    Vmax

    Linkje voor de vmax bezitters : http://www.enhancetech.com.au Korte omschrijving: SASY enables the rider to select from a range of alternative RPM settings, different from the fixed setting of the VBoost. This provides the rider with the ability to use the power boost at lower revs. SASY also...
  14. Downunder

    Band

    Ik heb een heel stom geval met mijn achterband: Deze week wilde ik namelijk even de bandenspanning controleren. Voor issie nu goed, maar in mijn achterband (Pirelli) Zit totaal geen lucht, maar is toch hard.. Ik zou haast zeggen dat er iets anders ipv lucht erin zit ofzo. Zelfs toen ik het hele...
  15. Downunder

    25 kW Modellen

    Ik heb een vraag als aankomend motorrijder. Waar kan ik ergens een lijst oid vinden, waarop alle merken + modellen staan, die beperkt kunnen worden? Zoiets kan ik nou nooit vinden. Bij voorbaat dank :)
Terug
Bovenaan Onderaan