Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Jan FZ6 Blue

    New Yamaha MT-09 Tracer deel 2

    Ik heb deze topic maar gestart voor de motorrijders die enige bescherming tegen de elementen weten te waarderen, daarom heeft yamaha op basis van de MT-09 de Tracer uitgebracht, deze Tracer gaat volgens YAMAHA NL € 10.999,= kosten. Details Vloeistofgekoelde 850cc driecilinder met vier...
  2. Jan FZ6 Blue

    New YAMAHA MT-09 TRACER

    Ik heb deze topic maar gestart voor de motorrijders die enige bescherming tegen de elementen weten te waarderen, daarom heeft yamaha op basis van de MT-09 de Tracer uitgebracht, deze Tracer gaat volgens YAMAHA NL € 10.999,= kosten. Details Vloeistofgekoelde 850cc driecilinder met vier...
  3. Jan FZ6 Blue

    Ervaar de YZF-R1 als eerste in levende lijve vrijdagavond

    Wie gaan er naar dit evenement toe bij de Yamaha Dealer??? De nieuwe YZF-R1 Vanaf zonsopgang te bewonderen bij de Yamaha-dealer Om 22.26 uur Nederlandse tijd is het zover. Dan komt in Japan de zon op en ziet de YZF-R1 het daglicht. Een bijzondere gebeurtenis. Nooit eerder kreeg een...
  4. Jan FZ6 Blue

    Aankondiging Landelijke Politie controle 9-2-2007

    Landelijke Politie controle 9-2-2007 Op Vrijdag 9 februari zal de politie in het gehele land controle's houden. Uiteraard zal streng gecontroleerd worden op alcohol, maar verlichting en de staat van het voertuig zal ook streng gecontroleerd worden. Het zero tollerance beleid zal...
  5. Jan FZ6 Blue

    Voor injectie problemen FZ1 is er een oplossing

    Voor het injectie probleem bij de Yamaha 2006 FZ1 is er een oplossing, ik vraag mij alleen af hoeveel FZ1 rijders deze modificatie hebben uitgevoerd, en of het resultaat ook goed is?? --------------------------------------------------------------------------------- De oplossing zou zijn ...
  6. Jan FZ6 Blue

    Den Haag & omgeving Deel IIII

    Ik meld me ook aan !!!!
Terug
Bovenaan Onderaan