Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. H

    te koop sinisalo enduro outfit

    te koop aangeboden: Sinisalo Waterdichte Enduro Broek Zwart maat 36 Sinisalo Enduro Jack Zwart maat 56 combi is in totaal 4-5 keer gedragen, maar door flink gewichtsverlies is het veel te groot geworden. prijs: 200 euro
  2. H

    te koop rukka textielpak

    te koop aangeboden wegens gewichtsverlies: Rukka motorjas maat 56 en Rukka motorbroek maat 54, pak heeft geen beschadigingen en ziet er nog goed uit. compleet met wintervoering en alle bescherming. speciale MF prijs 325 euro jas op MP broek op mp
  3. H

    honda CBR600 PC25 1450 eurietjes

    te koop vanwege gezondheidsredenen (niet meewerkende rug) heb er 2 seizoenen regelmatig, zonder enige mechanische problemen,circuitdagen mee gereden, vorig jaar al minder ivm rugproblematiek. nu gaat ie er echt uit, staat nu alleen maar stof te vangen kan er beter iemand anders plezier aan...
  4. H

    honda CBR600 PC25 1450

    te koop vanwege gezondheidsredenen (niet meewerkende rug) heb er 2 seizoenen regelmatig, zonder enige mechanische problemen,circuitdagen mee gereden, vorig jaar al minder ivm rugproblematiek. nu gaat ie er echt uit, staat nu alleen maar stof te vangen kan er beter iemand anders plezier aan...
  5. H

    17" AKRONT voorvelg honda XL600RM

    te koop AKRONT voorvelg voor honda XL600RM maat 17"-3.5, past dus mooi een 120-70 band op vanwege het plaatsen van origineel 21" voorwiel heb ik deze over, doe een mooi bod en hij is de jouwe. let wel, BT45 is nog nieuw, deze gaat ervanaf of voor 75 euro extra mag ie erop blijven
  6. H

    XL600 ('89) fastblinkers....

    effe een vraagje voor de techneuten......... heb een XL600 uit 89 (een van de laatsten dus) als ik knipperlicht aanzet, dan gaat t natuurlijk knipperen, geef ik nu gas bij (meer toeren dus) dan gaat t sneller knipperen.... lijkt mij de spanningsregelaar, is dat de goede gedachte...
  7. H

    GS 1000 caferacer in een nieuw jasje

    effe maar copy-paste vanuit een ander forum....... mn verhaal over de zoektocht en mijn "vorderingen" van de laatste weken.... in de nooit minderwordende "zoektocht naar het onbekende" een aantal weken weer iets nieuws laten invallen, er zou een caferacer komen. Maarja wat ga je dan...
  8. H

    16 mei francorchamps ter overname

    wegens gezondheidsprobleempje gaat mijn circuitdag van 16 mei aanstaande de verkoop in. het is een cursusdag dus met theorie en voorrijders etc etc inschrijvingsprijs was voor deze dag 255,00 € (lunch, dranken en souvenir inbegrepen) ik roep es wat: over te nemen voor 175 euro...
  9. H

    radiator honda CBR600 PC25

    ben voor mn circuitracerke op zoek naar goede gebruikte radiator voor een CBR600 PC25. iemand deze nog ergens in een hoekje liggen????
  10. H

    te koop Suzuki Vstrom DL 1000

    bij deze gaat ie dan toch de verkoop in (steuntjes slijten me te snel af) Suzuki Vstrom DL 1000 van 2003 teller staat op 14000 extra's: gear indicator highering links van team metisse WP voorveren (met speciale bitubo race-olie) michelin pilot road (1500km oud) en bridgestones kunnen ook nog...
Terug
Bovenaan Onderaan