Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: lawson 12
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. L

    navigatie

    Hallo. Ben het nu meer dan zat met mijn Garmin 660, wat een waardeloos apparaat is dat toch, en dat toen gekocht voor 600 euro. ;( ;( :r :r Nu zoek ik een nieuwe navigatie voor op mijn motor, moet zo en zo een tom tom zijn, want garmin komt bij mij de deur niet meer in. Ik weet dat ik me...
  2. L

    Onderdelen Drift 1080hd camera

    Hallo Heb onderdelen van mijn Drift 1080 hd camera over gehouden. Vorig jaar camera gekocht in juni 2014, maar doordat ik het rubbertje verloren had van het achterklepje, hebben ze de hele camera afgekeurd :? B| , en geld terug gekregen. *O* Aangezien ze alleen de camera vergoede B| , blijf...
  3. L

    Dunlop motorbanden

    Hallo Wilde toch even mijn ei kwijt hier op het forum, omdat ik vind dat ik gelijk heb, en geen garantie krijg. Het gaat om mijn achterband Dunlop Quilifer. De band vertoonde een grote gleuf [scheef] over de breedte van de band, in eerste instantie dachten we dat ik over een stuk glas /...
  4. L

    Streetfighter achterbrug/ wiel compleet

    Hallo, omdat ik voor mijn lawson streetfighter een bredere achterbrug heb gemaakt en veranderd, doordat ik m`n frame heb verbreed, wil ik mijn originele Nico bakker brug wel verkopen. Let op, het gaat hier om een geheel complete set: dus zo in een originele 80 er motor te monteren, gpz 1100...
  5. L

    Onderdelen gpz 550 schuuropruiming

    Hallo hier, wil wel eens een mooie opgeruimde garage hebben, en niet m`n benen breken over al die verschillende onderdelen. Omdat dus de ruimte beperkt is, wil ik er wel vanaf tegen een redelijk prijs dus mocht er iets bij zitten,hoor ik het wel, ook als je iets zoekt, vraag het mij gerust...
  6. L

    ZX 1100 A2 unitrack vraagje

    ZX 1100 A2 unitrack 1984 Welke bezitter wil even voor mij kijken bij zijn koppelings hendel starter lock out schakelaartje of deze 3 draden heeft. Heb zelf even een bedradingsboom van USA, omgebouwd naar een Europese, maar heb een klein probleem probleem met de schakeling communicatie...
  7. L

    Nissin ramschijven

    Hallo hier, wilde eens weten of dit goede schijven zijn, ze zijn te koop bij jos smit [Haarlem] Ze zijn natuurlijk zeer gunstig geprijsd, maar ja, als ze gauw krom trekken bij stevig remmen kan ik beter wat anders kopen, meer geld uitgeven [ kromme B| schijven heb ik al ] Kijk af en toe...
  8. L

    ZRX blok in GPZ frame 1981

    Hallo mannen, en e.v vrouwen. Zoals sommige weten ben ik in het bezit van een GPZ 1100 B1 1981 Nou heb ik deze motor helemaal verbouwd [ in elkaar gezet] in streetfighter stijl, hij is nog niet af, maar aangezien ik veel problemen met m`n motorblok heb, is dit m`n eerste prioriteit ...
  9. L

    GPZ 550 1981 draadboom tekening

    Hallo, zoek een bedradingstekening met kleur codes , omdat ik deze draadboom voor mijn GPZ 1100 Wil gebruiken. Weet dat het niet in z`n geheel overeen komt, maar dat zoek ik wel uit. Dus wie kan mijn even een schets/tekening toesturen.
  10. L

    Te koop kawasaki kz 1100 R1 eddy lawson 1984

    Na lang beraad, ga ik proberen mijn KAWASAKI KZ 1100 R 1 EDDY LAWSON replica te verkopen. Hij mag weg, [ maar moet niet] maar voor een goede prijs, gaat hij de deur uit. Van dit type zijn er maar ongeveer 100 van in nederland verkocht, dus door de jaren heen schaars geworden...
  11. L

    Motorhefbrug hydraulica pomp/cilinder

    Hallo hier, ben een hobbyist en het bouwen van een motorhefbrug, en het weg werken in de grond leek mij een uitdaging. Alles ging zeer voorspoedig, de brug vordert gestaag, en dacht dat het ging lukken nog voor het einde van het jaar 2006. Maar het pakte echter anders uit, brug klaar, maar met...
  12. L

    stator draden beschadigd

    Hallo allemaal, misschien onder ons zijn er mensen van motor wikkelbedrijven. Vraagje, ik heb een stator die afkomstig is van een schade gevalletje. Nu is de stator van het motorblok gerukt, dus draden kaal/beschadigd,nu wil ik ze vervangen. Dus kan ik ze gewoon met zo,n zelfde soort draden...
  13. L

    lawson origineel/GPZ 1100 streetfighter

    Nou, ben maar begonnen met een site aan te maken voor het project. Wat is de bedoeling, Had een sloper GPZ gekocht voor onderdelen, maar alleen het motorblok was stuk. Op de forums, had ik een onderblok van WYB gescoord, dus het project om de GPz 1100 b1 weer in elkaar te zetten is langzaam...
  14. L

    gpz 1100 b1 motorblok gezocht

    he hallo hier ik ben op zoek naar een schadeblok of goed blok voor een gpz 1100 b1 uit 1981 Deze motor heeft een ongelukkie gehad ;( de krukas is af gebroken ik zou hem kunnen herstellen door de inwendige delen over te bouwen in een ander blok/onderblok want eigenlijk is alles nog heel behalve...
  15. L

    hugger

    he waar is onze polyesterman die nog bezig was met een malletje van een hugger te maken, zodat hij ze kan namaken/fabriceren. Het is nu 2006 en het aftellen is begonnen voor het nieuwe seizoen :] nog een gelukkig nieuwjaar allemaal, bijdewee. Een goedkope hugger moet voor het seizoen er op...
Terug
Bovenaan Onderaan