Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Adjuh
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Adjuh

    Arai helm, model Chaser-V Speed-Racer, maat XL (61-62 cm) met origineel Arai Pro-Shade vizier en ingebouwde Sena 3S headset

    In prima staat verkerende Arai helm, model Chaser-V Speed-Racer, maat XL (61-62 cm) met origineel Arai Pro-Shade vizier en ingebouwde Sena 3S headset. Helm verkeert in prima staat; altijd zuinig op geweest en telkens opgeborgen in helmzak; nooit mee gevallen en weinig tot geen gebruikssporen...
  2. Adjuh

    Z.g.a.n. combi Rev'it Vertex Pro mt 52, zwart, 2-delig leren motorpak

    Vanwege beëindiging hobby en verkoop motor; Zo goed als nieuwe 2-delige leren motorcombi, merk Rev'it model Vertex Pro, kleur zwart met witte accenten, maat 52. Foto's 1 en 2 komen van internet; 3 t/m 6 zijn zelfgemaakt. Dit pak heb ik pas vorig jaar aangeschaft en heb het slechts enkele keren...
  3. Adjuh

    Benzine e10 wel of niet tanken?

    Wel of niet E10 benzine tanken.... Ik heb zojuist op www.e10check.nl gelezen, dat ik met mijn motor (Kawasaki Z1000 2003) voortaan beter geen benzine met 10% ethanol kan tanken. Ik zou voor de zekerheid de duurdere premiumbenzine (Euro 98 E5) moeten tanken. "E10 kan bij oudere motoren problemen...
  4. Adjuh

    Tomtom Urban Rider (2nd edition / update versie) waar nog updates van kaarten (NL) en/of flitslocaties beschikbaar?

    Hoi hoi, Weet iemand, of er ergens nog kaartupdates en/of updates van flitslocaties te verkrijgen zijn voor mijn Tomtom Urban Rider 2nd edition? Tomtom Home geeft niet meer thuis. Thnx.
  5. Adjuh

    Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

    :] deel 14 :] Voor motorrijd(st)ers uit Helmond, Mierlo, Deurne e.o.: Zomaar eentje uit "de oude doos"..... Hier vertoeven vaak de volgende coureurs en kletsers; Adjuh = Ad (op zoek naar iets anders) BartBeumer = Bart (Honda CBF600 & Yamaha FJR 1300) Clank = Cas (Kawasaki...
  6. Adjuh

    Accu Tomtom Rider (2012) stuk?

    Hoi hoi, Een vraag over mijn Tomtom Urban Rider (2012)? Als ik 'm op de actieve dock van m'n motor zet, valt me nu op dat het laadsymbooltje sinds kort niet (meer) op het scherm verschijnt. Als ik 'm vervolgens met de usb stekker in het stopcontact of computer stop; verschijnt het...
  7. Adjuh

    bobbels op zijkant accu zichtbaar: aan vervanging toe?

    Afgelopen zondag wilde mijn motor, na een maandje stilgestaan te hebben niet meer starten. Heb ik nooit eerder meegemaakt. Na een middagje aan de druppellader, startte hij weer. Afgelopen week bleef tijdens het laden met de Optimate, dat het rode testlampje maar bleef branden. Vanmiddag viel me...
  8. Adjuh

    Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 13 -

    :] deel 13 :] Voor motorrijd(st)ers uit Helmond, Mierlo, Deurne e.o.: Hier vertoeven vaak de volgende coureurs en kletsers; acey_nl = Koen (Yamaha YZF600R Thundercat) Adjuh = Ad (Kawasaki Z1000) BartBeumer = Bart (Honda CBF600 & Yamaha FJR 1300)...
  9. Adjuh

    warme douche voor Hans van Wijk Motoren!

    *O* Ik wil hier toch ff. een warme douche uitdelen aan Hans van Wijk motoren! *O* Afgelopen vrijdag op de Motorbeurs in Utrecht een nieuwe Arai Chaser-V helm gekocht bij Hans van Wijk motoren; zie ik een dag later, dat in hun webshop bij deze helm gratis een extra, donker vizier wordt...
  10. Adjuh

    Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 12 -

    :] deel 12 :] Voor motorrijd(st)ers uit Helmond, Mierlo, Deurne e.o.: [hr] (sponsored by DCA motorcycles)[hr] Hier vertoeven vaak de volgende coureurs en kletsers; Adjuh = Ad (Kawasaki Z1000) Bandit_ed = Ed (Suzuki GSF650) BartBeumer = Bart (Honda...
  11. Adjuh

    Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - Topic deel 11

    :] deel 11 :] Voor motorrijd(st)ers uit Helmonders, Mierlo, Deurne en omgeving: (sponsored by DCA motorcycles and Ger's Dream Tattoo) Wie kletsen er hier en rijden regelmatig mee; Adjuh = Ad (Kawasaki Z1000) Bandit_ed = Ed (Suzuki GSF650) BartBeumer =...
  12. Adjuh

    > Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - Topic deel 10

    *O* En we gaan gewoon verder in deel 10 *O* MF stekkie voor alle motorrijd(st)ers uit Helmonders, Mierlo, Deurne en omgeving: :] Onze favoriete afspreekplek: Mc Donald's Helmond,aan de Deurneseweg... :] (Zou in 2013 zomaar eens de koffiecorner van DCA Motorcycles kunnen...
  13. Adjuh

    Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - Topic deel 9

    *O* En we gaan gewoon verder in deel 9 *O* Ons eigen MF stekkie voor alle motorrijd(st)ers uit Helmonders, Mierlo, Deurne en alle nabij wonende gezellige mensen: :] Onze favoriete afspreekplek: Mc Donald's Helmond,aan de Deurneseweg... :] De regelmatige spammers en de...
  14. Adjuh

    Spiegelvizier Arai

    Heyzzz, Heeft iemand ervaringen, hoe goed (of slecht) spiegelvizieren van Arai zijn? Ze kosten nl. nogal wat. Is minder erg als ze ook lang meegaan, maar volgens mij zijn ze behoorlijk krasgevoelig. groeten van Kawa_Ad. :+
  15. Adjuh

    Rizoma clip-ons Z1000

    Ben op zoek naar een 2e. hands setje Rizoma clip-on bars kit voor een Kawasaki Z1000. Is iemand ze al beu?
  16. Adjuh

    (ademende-) motorhoes?

    Heb sinds begin van het jaar een Kawasaki Z1000. Ik wil hem goed gestald, de winter door helpen. Heeft het zin om je motor binnen in de garage af te dekken met een al-dan-niet ademende motorhoes. Of is een kleed/laken/deken voldoende? b.v.d. Adjuh
  17. Adjuh

    (ademende-) motorhoes?

    Heb sinds begin van het jaar een Kawasaki Z1000. Ik wil hem goed gestald, de winter door helpen. Heeft het zin om je motor binnen in de garage af te dekken met een al-dan-niet ademende motorhoes. Of is een kleed/laken/deken voldoende? b.v.d. Adjuh
  18. Adjuh

    Stuurdemper op een Z1000?

    Bij 'vol-uit' accellereren voelt mijn Z1000 erg licht van voren en wil het stuur wat 'zwabberen'. Dit was mij al bekend voor de aanschaf; was ook te lezen in de verschillende testen. Ik vraag mij nu af, of het monteren van een stuurdemper hier wezenlijke verbetering in brengt. Nu heb ik ook nog...
  19. Adjuh

    test invoegen plaatje

    Deze bedoel ik dus...........
  20. Adjuh

    Stuur van Rizoma op een Z1000?

    Ik ben sinds een half jaar in het bezit van een Kawasaki Z1000. Ik overweeg om het standaardstuur te vervangen door een stuur van Rizoma. Heeft iemand hier ervaringen mee? :] Bijlage: popup_z10001.jpg
Terug
Bovenaan Onderaan