Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Mille Merckel

    Te koop: Metzeler M7RR straatbanden, veel en goedkoop!

    hele stapel Metzeler banden M7RR te koop. Zijn enkele sessies oud en zijn gebruikt in de KTM RC 390 cup. Banden hebben allen nog heel veel profiel..... € 25,- achterband: 150/60/17 € 20,- voorband: 110/70/17
  2. Mille Merckel

    ONK Supermoto 2017

    verbaasd mij dat er nog géén topic is aangemaakt voor trainingen en wedstrijden voor dit seizoen. om de rijders maar weer eens wakker te maken:
  3. Mille Merckel

    Te koop: superdikke tubeless Spaakwielen Ducati 696

    17 inch wielen 3,5 voor 5,5 achter. Er zit een transmissie demper van een KTM in de achternaaf en is heel mooi weggewerkt in de naaf (zie foto spoke patern). Het spaak patroon is heel mooi en super sterk ,verzinkte stalen spaken omdat die veel sterker zijn dan rvs. Wielen zijn tubeless, maar er...
  4. Mille Merckel

    te koop Metzeler sportec wegbanden 110/150

    Nog zeer goede Metzeler banden te koop met veel profiel. Deze banden zijn gebruikt op een KTM RC cup motor. Metzelere sportec M5 110/70/17 150/60/17 setprijs € 100,-
  5. Mille Merckel

    KTM RC Cup

    Volgend jaar word er een nieuwe KTM RC Cup georganiseerd als 'voorprogramma' in het ONK wegrace. wellicht leuk ook hier ook een draadje over te beginnen............
  6. Mille Merckel

    te koop: supermoto outfit

    Troy Lee supermoto pants, broek is in goede staat dus geen kapot leer, kleur zwart met wit. maat XL/36 € 100,- HMX supermoto bodyprotector, harde beschermers MET rugprotector, gebruiksporen maar het leer is helemaal gaaf, maat XXL, € 100,-
  7. Mille Merckel

    Komend Paasweekend

    MMC'72 organiseert komend Paasweekend de Beneluxtrophee. Iemand van hier die mee doet? Vertrek en eindpunt in Zuid-Limburg en de route gaat dus door Belgie-Nederland-Luxemburg.
  8. Mille Merckel

    2 daagse supermoto training 3+4 april

    We zijn met een aantal rijders die 2 dagen lekker gaan trainen en het programma ziet er zo uit: woensdag 3 april vanaf 14.00 uur supermoto training in Bilstain. Zelf inschrijven en betalen € 20,-. Indien je wilt overnachten en avondeten kan dat hier op locatie. Slapen met ontbijt en woensdag...
  9. Mille Merckel

    Te koop Chicken Hawk Pro-line Bandenwarmers!

    Dit is geen spam!............Mijn vorige topic was reeds op slot voordat ik zelf kon reageren, erg democratisch maar ik verkoop gewoon de setjes bandenwarmers die van Kiefer GP team gebruikt zijn in het afgelopen seizoen. Het zijn proffesionele bandenwarmers voor échte racers Prijs €...
  10. Mille Merckel

    Chicken Hawk banderwarmers 'pro-line'

    www.motor-forum.nl
  11. Mille Merckel

    te koop: trebs sportcam

    deze sportcam heb ik 1 of 2 keer gebruikt en eigenlijk wil ik nog een kleinere............. Gaat via mini SD en is verder nog geheel als nieuw en zelfs nog in de verpakking. nieuwprijs was € 79,- ...........ik denk aan € 49,-.
  12. Mille Merckel

    TK: Yamaha YZ450 '10 onderdelen

    te koop voor een Yamaha YZ450 2010 en 2011: Dynojet Powercommander, 2 mappings welke je via een schakelaar kunt omzetten K&N luchtfilter scalvini Titanium uitlaat (zonder deuken), nieuw gevuld, met DB killer. Deze 3 delen samen brengen de Yammie naar 59,8 pk op het achterwiel. Setprijs €...
  13. Mille Merckel

    TK: wiseco hoge compr. zuiger en pakkingset voor RMZ 450

    Seizoen is bijna voorbij dus tijd voor groot onderhoud! Wiseco hogecompressie zuiger nieuw in de verpakking voor RMZ 450 winkelprijs € 179,- nu te koop voor € 100,- Wiseco complete pakkingset, dus koppakking, voetpakking, klepsteelrubbers etc etc. winkelprijs € 57,- nu te koop voor €...
  14. Mille Merckel

    Te koop: nieuwe Crosswielen voor Suzuki RMZ

    Ik heb nieuwe crosswielen van een suzuki RMZ te koop. wielen zijn incusief schijven en banden. Ze zijn niet gebruikt omdat de motor omgebouwd werd tot supermoto. Past in alle modellen van 2005 tot 2011 zowel 250 als 450 cc. € 450,-
  15. Mille Merckel

    Te koop Suzuki RMZ 450 supermoto '07

    Deze Suzuki is een complete supermoto met oa Haan Wheels, Moto Master remkit, Raas dubbele uitlaat, nieuwe remblokken voor en achter, nieuwe scar voetsteunen kortom een ideale bike om te beginnen met Supermoto. Prijs € 2.650,-
  16. Mille Merckel

    te koop: Kindercrossersupermoto Kawa KLX 110

    een onverwoestbaar motortje, 4 takt, loopt erg rustig, 3 versnellingen semi automaat, bouwjaar 2008, ideaal beginners motortje voor de kids voor de leeftijd van ongeveer 6 jaar tot 10 jaar. geen chinees namaak maar écht Kawasaki. Ik heb nog een extra voorwiel voor supermoto van te maken. Ook...
  17. Mille Merckel

    Uitlaatsyteem en Luchtfilter voor Beta 520 RR/2010

    Ik heb een compleet uitlaat systeem van HGS voor de Beta 520 RR van 2010. Is slechts enkele maanden oud en is nog in zeer goede conditie.€ 375,- Tevens de Twin Air powerflow kit voor deze Beta. De set heeft een alu frame,2 stuks luchtfilter en een 'raincoat'.€ 50,-
  18. Mille Merckel

    een berg tuning onderdelen etc voor suzuki RMZ 450

    Zoals de titel al zegt. Ik heb een berg aan onderdelen voor een Suzuki RMZ 450. Aangezien het bijna Sinterklaas is, ruim ik de hele boel op. Crosswielen, nooit gebruikt ivm ombouw supermoto, met schijven en banden, past in alle Suzuki RMZ modellen ook de 250 van alle bouwjaren. € 400,-...
  19. Mille Merckel

    Te koop: Suzuki RMZ 450 supermoto (ex De Nooijer)

    Suzuki RMZ 450 supermoto . Ex Gregory de Nooijer. Bouwjaar écht 2009 (géén 2008 met 2009 blok) motor is in Duitsland gekocht en rekening is ter inzage. [nieuw motorblok!!!!5 versnellingen, Paardekam vering, Doma uitlaat systeem, Twin Air power flow kit, , Acerbis handkappen, In den HOF...
  20. Mille Merckel

    te koop WP achtershock voor RMZ 450

    Betreft WP Traxx. Deze shock is als nieuw en geschikt voor 2008-2011. geheel instelbaar.
  21. Mille Merckel

    Te koop Suzuki RMZ 450 supermoto

    Hieronder mijn RMZ die de verkoop in gaat. Reden is dat er volgend jaar nieuwe motoren worden aangeschaft. Suzuki RMZ 450 supermoto . Ex Peter van den Berk. Bouwjaar écht 2009 (géén 2008 met 2009 blok) motor is in Duitsland gekocht en rekening is ter inzage. 5 versnellingen, aangepaste...
  22. Mille Merckel

    Te koop Enduro of Supermoto!

    Beta 520 RR als supermoto of enduro. Kenteken mogelijk, Bouwjaar 2010, 16 uur gelopen,6 versnellingen, Reiger vering, versterkt kopp.huis, andere nokkenas spanner, Twin Air power flow kit, Volledige HGS uitlaat, Ufo handkappen, nieuwe stickerset, Meca wielen met racenaven en DID dirtstar velgen...
  23. Mille Merckel

    Supermoto wintercup!

    Ja hoor er is wederom een kleine wintercup georganiseerd en wel op de volgende datums: 20/12/2009 Circuit de karting de Francorchamps 24/01/2010 Circuit de karting de Francorchamps 07/02/2010 Circuit de karting de Francorchamps Aangezien we kort aan de grens wonen en Spa/Franco...
  24. Mille Merckel

    wat vinden jullie van de nieuwe Husqvarna SMR?

    Ik zie zojuist het filmpje van de introductie van de Husky 2010 model. Adrien Chayrere onthult de motor en staat nog inwennig ernaast.............. Persoonlijk spreekt dit model mij totaal niet aan terwijl ik voorgaande model prachtig vind. wat vind jullie?
  25. Mille Merckel

    te koop Suzuki RMZ 450 '09/ MX of SMR

    Te koop Suzuki RMZ 450 2009 De motor is te koop in verschillende opties: 1. orgineel cross uitvoering, orginele kappen, zadelhoes orgineel (moet nog gebeuren), orginele einddemper, banden zijn als nieuw, wiseco zuiger € 4.250,- 2. crossuitvoering maar dan met 'race' stickerset, orginele...
Terug
Bovenaan Onderaan