Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SuperKris
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SuperKris

    Koelvloeistof reservoir gezocht

    Voor mijn projectje ben ik op zoek naar een koelvloeistof reservoir. Moet een plat dingetje zijn, en mag best een moeilijk vorm hebben. Graag reacties met foto's anders kan ik er helaas niet zoveel mee. ik ben bekend met de veldfles methode, maar die gaat bij mij helaas niet werken
  2. SuperKris

    Adresje gezocht voor dit unieke stukje freeswerk

    Ik wil al heel lang een radiale achterremklauw. Dit om 2 redenen, gewoon omdat het kan, en omdat er sowieso een custom remklauw houder gemaakt zal moeten worden. Het probleem is alleen, ik kan niet freezen :') Inmiddels is alles uitgedacht, ik heb nu alleen een iemand nodig die het ontwerp...
  3. SuperKris

    Stepjes/voetsteuntjes voor rem/schakel set

    Gezocht, alu stepjes voor remschakel set. Bij voorkeur wegklapbaar, maar inclusief niet al te groot scharnier. Montage dmv een M8 of M10 bout. Kleuren, alle metaalkleuren, zwart, bruin, maar bij voorkeur rood.
  4. SuperKris

    Achterbrug, Veering, Wielen, Remmen, etc, Div. Sport motoren

    EDIT: 19 DECEMBER: Wie helpt mij van de laatste prachtige onderdeeltjes af. Alles mag weg tegen elk aannemelijk bod, dus plaats een bod via de e-mail, en we komen er wel uit! Bij voorkeur wel even mailen, ik heb het momenteel helaas te druk om regelmatig op MF te kijken. Ik heb nog het 1 en...
  5. SuperKris

    Wiellagers. Advies gevraagd

    Ik wil andere wiellagers voor mijn duc 999 achterwiel. De lagers moeten exact dezelfde maat hebben als origineel, maar met een kleinere binnenmaat zodat deze op een 20mm as passen ipv de standaard 30mm as. Ik heb het idee dat dit soort maten extreem exact moeten zijn. Ik kan de lager er wel...
  6. SuperKris

    Bandadvies gevraagd

    Sorry, bandentopics zijn niet hip, ik weet het. Ik heb echter wat advies nodig voor voor mijn verschrikkelijke projectje dus ik hoop dat jullie het mij kunnen vergeven. Ik heb advies nodig over de maten van de banden, en vooral ook het merk/type, omdat ik de laatste jaren niet vele heb...
  7. SuperKris

    Schuur opruiming: ZX6R ZXR400 CBR-RR R6 R1 GSXR

    Ik heb een nog spullen liggen die ik waarschijnlijk niet meer ga gebruiken, dus het mag weg - Dit is alles dat ik heb, dus je hoeft niet te vragen naar andere onderdelen - Sommige prijzen zijn onderhandelbaar, maar niets gaat onder de 10 euro weg - Afhalen in huizen, of opsturen met...
  8. SuperKris

    Carbs binnen of buiten de airbox plaatsen?

    Vaak zie je bij aftermarkted airboxen dat de airbox niet over de bovenkant van de carbs zit, maar de airbox al bij de "inlaat rubbers" begind, en de complete carbs dus in de airbox zitten. Voor mijn project ben ik momenteel bezig een airbox te maken, en ik moet nu gaan beslissen waar mijn...
  9. SuperKris

    Rechthoekkig rubber ca 6x17x10 cm Bestaat zoiets???

    Ik ben op zoek naar iets waarvan ik niet weet of het bestaat... Wat ik eigenlijk zoek is een rechthoekkig hol verbindingsrubber waarmee ik een nog te maken ramair mond die op de kuip vast komt kan verbinden aan nog te maken airbox. Het rubber moet iig tussen de voorvork doorkunnen en als...
  10. SuperKris

    Achter rempompje GSXR750

    Ik ben op zoek naar een achter rempompje dat op een 2004 gsxr750 past. Wel voor een leuke prijs natuurlijk :)
  11. SuperKris

    Ebay tip: Yoshi nokassen GSXR750 93-95

    Voor de snelle beslisser met een gsxr 750 is dit misschien wel leuk: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ih=021&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&viewitem=&item=310056807753&rd=1 of...
  12. SuperKris

    Yoshimura/dynojet Stage 1 carb kit GSXR 1100 93-94

    Een Yoshimura/dynojet carb kitje dus, zie foto's 50 euries lijkt me wel een nette prijs? das inclusief verzendkosten of een kopje koffie *D
  13. SuperKris

    Dikke instelbare USD met een beetje werk voor weinâg

    Heb nog een TLR100 vork liggen De vork is volledig instelbaar en komt inlucief kroonplaten. De wielas heb ik helaas niet. Zover ik weet werkt de vork 100%........maaaaarrr....... 1 van de bovenste rebount ajusters zit vast. Gewoon vast geoxideerd neem ik aan. Een paar maanden geleden...
  14. SuperKris

    Open filters op een racer

    Mijn zxr project schiet eindelijk lekker op, en ik ben nu toegekomen aan de carburatie/luchtfilter(s), en over de luchtfilter(s) heb ik een paar vraagjes. Het orginele plan was om 1 centraal filter te plaatsen. de reden voor deze beslissing was dat er gewoon niet genoeg ruimte was icm de...
  15. SuperKris

    Frees newbie: Wie is slechter, De freesbank of ik?

    Ik heb al een tijdje een freesbankje staan. Deze heb ik overgenomen van een andere MFer. Het is een zelfbouw bankje, maar als noob vind ik het er redenlijk degenlijk uitzien. Ook wel goed voor een kilotje op 150 op de weegschaal. Gister ging ik vooor het eerst in mn leven frezen, maar het was...
  16. SuperKris

    Dynojet vs Factory Pro

    Beide carb kits zien er goed uit, en als ik de verkoop praatjes op de website zie zouden ze beide geweldig moeten zijn. Kan iemand vertellen of er verschillen tussen biede merken zitten, en zo ja welk van de 2 is aan te raden. Het gaat om een 97 ZX6R met een mooi akra systeem en een...
  17. SuperKris

    Oliekoeler soap: De olie leidingen

    Zo, eindenlijk een passende oliekoeler onder mijn gebakje gekregen! Bij een prachtige hydrauliek toko nieuwe leidingen laten maken. Zijn mooie dingen geworden!
  18. SuperKris

    Waarvoor zijn deze boutjes in het motorblok (zx6r)

    Ik ben bezig een 1997 ZX6R blok in mijn zxr400 te hangen. De boel hangt al, maar ik wil het nog een beetje extra verstevigen. Ik ga van de 2 zwarte markeringen een stuk 15mm dik alu naar het orginele bevestigingspunt maken. De rode omcirkelde verzonken inbus komt onder deze beugel te...
  19. SuperKris

    waar olietemperatuursensor plaatsen

    Ik heb op mijn dashboard meerdere temperatuur aansluitingen zitten. Heb er dus ook sensoren besteld en ik wil er 1 in mijn olie plaatsen. Ik heb een 10mm of een 14mm sensor, maar nergens een gat waar hij zo in kan. Nu zat ik te denken om een gat de boren in de onderste "cover" van...
  20. SuperKris

    Advies sterkte bouten blokophang..

    Had even een vraagje over het materiaal dat ik het beste kan gebruiken voor bouten voor mijn blokophang. Heb het nu allemaal gedaan met gamma spul, maar daar durf ik natuurlijk geen seconde mee te rijden. Het gaat om de volgende bouten: M6 bouten, worden op afschuiving belast. M8 bouten...
  21. SuperKris

    snel lasvraagje ivm staal

    Ik wou gister een balkje 4x20 staal van de gamma buigen om een beugel te maken. Ik probeerde deze te verhitten met een brandertje, maar om te beginnen kreeg ik deze dus niet gloeiend. Een probleem die ik met ander (wel dunnere) stukjes staal niet had. Toch maar gebogen, en dat ging nog...
  22. SuperKris

    titanium remschijven???

    Ben op zoek naar een aftermarked duc 99 remschijf. Kom ik ineens dit tegen op ebay. Is nieuw voor mij, een titanium remschijf. Titanium is sterk, licht, en kan tegen hoge termperaturen. Dat weet ik allemaal, maar is het ook geschikt voor een remschijf. Het klinkt ideaal zeker vanwege het lage...
  23. SuperKris

    Welke remblokken voor Gafler/Braking waves?

    Ik moet een paar remblokjes aanschaffen voor mijn project. De boel is behoorlijk oversized dus ik heb goede remblokjes nodig die goede contole bieden. Hard remmen vind ik heerlijk, dus ze mogen best ene beetje bijten, maar ze moeten wel goed controleerbaar zijn. Het gaat om 2004 radiale R1...
  24. SuperKris

    Olie koeler vraagjes

    Nog een koel vraagje :) ik heb eigenlijk net even te weinig ruimt in mijn kuip voor een orginele ZX6R olie koeler, zeker omdat ik deze misschien nog een stuk omlaag wil plaatsen om ruimte te maken voor een ramair systeem. Ik heb nog een prachtig duc 999 olie koelertje liggen met een heel...
  25. SuperKris

    lokatie en werking koelvloeistof reservoir

    Wegens ruimte gebrek zou ik graag mijn koelvloeistof reservoir op vrij apparte plaats maken. Ik ben benieuwd naar jullie menign of dit kan. Ik heb nog ruimte over boven het motorblok waar de startmotor zit. Mijn idee was om zo'n aluminium veldvles zoals je die wel vaker ziet als koelstof...
Terug
Bovenaan Onderaan