Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: qwiktune
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. qwiktune

    voor de liefhebber kawa Gpz 400

    http://m.speurders.nl/overzicht/motoren-en-scooters/motoren-kawasaki/oldtimer-gpz-400-150655457.html?utm_content=adview&utm_source=notification&utm_medium=email&utm_campaign=adforward Omdat de te koop pagina hier op MF niet goed functioneert plaats ik het maar hier....
  2. qwiktune

    Uitlaat Yamaha XJR 1300

    Hierbij verkoop ik de complete orginele uitlaatset van mijn XJR1300 . De uiteinde dempers zijn slechts 5000KM gebruikt, hierna heb ik ander uitlaten op mijn XJR gemonteerd. Het middenstuk en de voorbochten zijn dus nog NIEUW! De set wordt alleen compleet verkocht. reacties graag per...
  3. qwiktune

    shoei GT air ervaring?

    Beste bikers, Recent een shoei GT air gekocht tegen een schappelijk prijsje bij motorport. Echter merk ik tijdens het rijden biven de 120km/h dat er soms een zeer vervelend windruisgeluid te horen is. Dit los ik makkelijk op door mn visier niet helemaal te sluiten. Iemand anders hiermee...
  4. qwiktune

    KAWA GPz400 Uni-Trak

    Hello Bikers, Dinsdag ga ik met mijn ouwe heer een kawa 400cc bj:1982 ophalen. Ik heb dus nog niet echt een idee wat het voor een type zal zijn maar ik vermoed iets richting deze---> Nu hoop ik dat de toestand van het ding een beetje redelijk is(8 jaar stilgestaan), zodat ik er tzt...
  5. qwiktune

    06-2013 Autozug Dusseldorf -> Villach -> Motor -> Home

    Yes, plannen zijn bekend...en om jullie deze leuke motortrip niet te laten ontgaan kunnen jullie nu ook al meegenieten van de voorpret! Kom tie dan, Hé.... Het was ongeveer 2007 toen we ons(= mijn schoonvader en ik) voor het eerst voor hadden genomen om een roadtrip te maken met de...
  6. qwiktune

    Romantischer Strasse of het Zwarte woud?

    Zoals de titel het al doet vermoeden... Romantischer Strasse of het Zwarte woud? volgend jaar nemen we 1 van deze gebieden als terugwegroute na een weekje toeren in Italie/Oostenrijk, maar wie is al eens op beide routes geweest en kan er ene aanbevelen??? gr Danny
  7. qwiktune

    LED knipperlichten, maar wat te doen met hete weerstand?

    Hallo, ik heb dus recent mn knippers vervangen door hele mooie LEDs, maar nu wil het zo zijn dat ik dus ook per knipperlicht een WEERSTAND moet wegwerken. Deze ondingen worden nogal heel erg heet! :( Ik heb ze aan de voorkant welliswaar netjes weg kunnen werken in de koplamp, maar ik...
  8. qwiktune

    Autozug Dusseldorf - Villach

    Hallo motorliefhebbers... Eigenlijk plaats ik hier alleen even een berichtje om mijn plannen voor 2013 kenbaar te maken en mogelijk met andere liefhebbers hier over te communiceren! Volgend jaar juni ga ik dus met 1 tot max 3 medetoervrienden een weekje toeren. De start is in...
  9. qwiktune

    Universeel naked bike windscherm

    UNIVERSEEL NAKED BIKE WINDSCHERM Mooi windscherm die op meerdere merken motoren past. Weinig gebruikt en dus weinig gebruikssporen en geen beschadigingen. Scherm is licht getint, tevens zijn bevestigings onderdelen aanwezig. mail voor een afspraak--> qwiktune81@hotmail.com...
  10. qwiktune

    hete remmen werken minder goed?

    Hallo technici, ik merk de laatste tijd, wanneer ik flink wat bergpassen rij, waarbij ik voldoende de rem nodig heb, dat op het laatst van de dag de voorremmen een beetje het gevoel geven alsof de schijven vuil zijn, of alsof de blokjes op zijn terwijl dit zeker niet het geval is. Het...
  11. qwiktune

    Vogesen (4dagen)

    Yo Bikers! eind juni, begin juli ga ik en 3 maten ons begeven in de Vogesen! De reden voor deze tocht komt met name doordat we enkele jaren geleden een tocht hebben gereden vanuit zuid-Frankrijk(met de autozug) tm Nederland. Aan het einde van de tocht hebben we een heeeeeel klein beetje...
  12. qwiktune

    K&N

    Heel effe technisch vraagje... Luchtfilter K&N, doen of niet doen? Wat is de meerwaarde, wie heeft er zoiets? Ik zit er namelijk sterk over na te denken aangezien ik straks met een andere uitlaat ga rijden ik meer auspuff habe en daardoor wellicht meer mijn mashiene meer lucht...
  13. qwiktune

    Motorvakantie (Zwitserland-Oostenrijk-Italië-Duitsland)

    Hello Motor liefhebbers, hier een kort reisverslag van mn (motor)vakantie 2010. We zijn met mn vrouw en onze zoon en haar ouders 2 weken in een heeeel aangenaam Resort in Zwitserland wezen ontspannen (en voor de mannen inspannen :mrgreen: ) Je weet wel lekkere Wirlpool en Sauna in het...
  14. qwiktune

    Universeel Windscherm NakedBike

    Bij deze doe ik mn Universeel windscherm weg. Staat: Gebruikt, echter geen gebruiksporen. Vrij gemakkelijk te monteren en past vrijwel op alle (Naked) motoren. Alle onderdelen om het scherm te monteren zijn aanwezig! als je interesse hebt dan kun je me het beste bereiken op...
  15. qwiktune

    Zoek info over toeren rond Bodensee

    Volgend jaar, gisteren besproken :) We gaan met de familie (6 volwassene en 2 kinderen) ongeveer 2 weken naar de Bodensee! Plaatsje Lindau waarschijnlijk. We nemen met 3 personen de motoren mee op de aanhanger en gaan van daaruit om de dag naar o.a. Zwitserland(bestemming onbekend)...
  16. qwiktune

    Velgen polijsten

    Een vraag aan diegene die hier al ervaring in hebben; wie kan mij vertellen of velgen polijsten een haalbare job is om netjes zelf te doen? Ik wil dit namelijk als lekker wintermaandenklusje mezelf gaan voornemen, of kan je ze beter wegbrengen en ze laten polijsten en meteen spuiten? Ook...
  17. qwiktune

    photoshoot

    Ey beste, misschien is het een uitdaging? misschien is het een missie? maar wat zou het gaaf zijn om van je eigen BIKE een vette shoot te gaan maken en die dan hier te posten :P Het gaat zich dus om je eigen gemaakte foto's op lokatie, bv. in een oude fabriek of in een weiland of...
  18. qwiktune

    Tijdelijk 2 verschillende banden, niet aan te raden?

    Beste alle, iemand met ervaring om zowel een Michelin PR2CT en een Bridgestone Battlax BT021 te berijden? Mijn schoonvader heeft kort geleden op mn motor gereden en heeft zelf ook een YAMXJR1300 en nu wil hij ook graag Michelins erop. Helaas heeft hij sinds kort een nieuwe BT021 achterop...
  19. qwiktune

    Post hier je foto van aparte motorfietsen

    Yo Biker People, bij deze even een post over een Bike die ik ergens gespot heb bij een bedrijventerrein Geleen/Beek. Ik denk dat de basis een Honda is geweest, maar het zou ook een Yamaha kunnen zijn geweest... In ieder geval, post hier je mooie gespotte BIKE en vertel er eens iets (korts)...
  20. qwiktune

    kleppen afstellen

    Beste alle, ik ben opzoek naar een nieuwere motor en heb er bijna ene gevonden.... diegene die de motor verkoopt zou eigenlijk de motor nog eerst een beurt willen geven, maar ivm de prijs die ik ervoor over heb zou hij dat niet doen! Niet erg, want dan doe ik het ook liever zelf ;)...
  21. qwiktune

    Suzuki Bandit 600N

    ***VERKOCHT*** Alle belanghebbende nog hartelijk bedankt voor de interesse en suc6 met de zoektocht naar een andeere mooie BANDIT!!! TIP: http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/239530/Suzuki-Bandit-600-Naked-99-1.html Hey Bike Friends *O* Deze motor gaat...
  22. qwiktune

    Suzuki Bandit 600N

    Hey Bike Friends... Deze motor gaat binnenkort in de verkoop... Als er mensen zijn die interesse hebben dan stuur me maar even een PB/Mail!!! Groet Danny (omg. MiddeLimburg) Bandit 600N 1996 44.000KM Goed onderhouden Laatste onderhoud: Nieuwe filters, olie 2009 en...
  23. qwiktune

    Bridgestone Bt021 of toch de Michelin Pilot Road 2ct?

    Yo motorliefhebbers, ik weet het, er zijn waarschijnlijk al meerdere topics over vragen, welke band moet ik nemen???? Maar toch wil ik graag een ieder even vragen om een korte reactie te plaatsen, zodat ik me beter kan oriënteren op mijn keuze! Binnenkort heb ik beide banden van mn...
  24. qwiktune

    September 1000 Kurven @ de Harz

    Beste alle, ik motorliefhebber en bezitter van een hele aardige Bandit, ga dit jaar eens toeren met 3 vrienden in de Harz(4 dagen). We hebben al meerdere mooie weekendjes( Eifel en Ardennen en Sauerland en Westerwald) en mooie weekjes( Oostenrijk en Frankrijk en Belgie) gehad afgelopen jaren...
Terug
Bovenaan Onderaan