Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gxtream
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. gxtream

    Schuuropruiming!

    Om weer een beetje plek te maken!! Alles teab :) Foto's met maatvoering staan er bij. **VERKOCHT** VTR SP1 Powercommander 3, Software voor K&N filters en Laser hotcams op de bank geschreven zit er in. Werkend eraf gehaald ivm overstap naar PC-V VTR SP1 staalomvlochten remleiding, niet mooi...
  2. gxtream

    2 cilinder compressor 80L

    Deze compressor heb ik jaren geleden via MF gekocht! Hij heeft altijd goed dienst gedaan maar het is nu tijd voor een kleinere. Voornamelijk omdat ik een slagmoersleutel op accu heb gekocht. Het gaat hier om een 80L 2 cilinder zelfbouw compressor op 230v. Keteldruk/hoge druk 10 bar. Regelbare...
  3. gxtream

    Kolomboor (cheap)

    Kolomboor te koop ivm aanschaf grote broer! Merk : Topcraft Leeftijd : Jaartje of 10 ofzo Status : Her en der wat vliegroest maar boort nog goed Kosten : Fles bruine rum :P Locatie : Eindhoven
  4. gxtream

    2x Dunlop Sportmax GP Racer Slick 200/55-17

    Zoals de titel zegt: 2x Dunlop Sportmax GP Racer Slick 200/55-17 Dot 0810 en 1010 Beide gebruikt maar nog voldoende profiel 4-5mm In de verkoop ivm verkeerd overgenomen :z Ik was in de veronderstelling dat het de GP was voor weggebruik omdat ik er ook mee op de weg wil rijden maar...
  5. gxtream

    Spanningsregelaar FZR600R

    Te koop: goede spanningsregelaar voor een fzr600r Vraagprijs: €25,- Ophalen in Eindhoven Kan ook worden verzonden. Kosten koper. Ik ben bereikbaar via pb of op nul zes vijf 0222409
  6. gxtream

    zelfbouw hefbrug te koop

    Ooit via hier aangeschaft, en nu de upgrade naar een duurdere brug, dus bij deze te koop: Zelfbouw motor hefbrug met afneembare zijstandaardplank en afneembare oprijplank. Min hoogte: 20 cm Max hoogte: 70 cm Lengte: 200cm Breedte: 50cm De brug wordt bediend door een handbediende...
  7. gxtream

    Gezocht: Snorkel/airduct ram-air Vtr Sp1

    Heeft iemand nog een originele snorkel/airduct ram-air voor een sp1 liggen? Bij mij zijn de ogen voor de koplamp bevestiging afgebroken en na reparatie zit het nog niet echt geweldig vast. Dus misschien dat iemand hier mij kan helpen? gr thomas
  8. gxtream

    Motorblok fzr600r met cdi en carbs, en losse cdi en regelaar

    Motorblok van een fzr600r uit 1994. Blok komt uit een schademotor waar ik de achterkant van heb gebruikt maar het blok niet nodig heb. Blok is werkend uit de motor gekomen. Compleet met carburateurs, dynamo (goede staat -> doorgemeten) Bobine's (ook goed) en CDI. Motorblok heeft een...
  9. gxtream

    Garage opruiming

    Imitatie brembo radiale rempomp verkocht CrossStuur blauw 22mm €20 Abm stuur zwart 22mm - verkocht! Dragbar chrome 1 inch/25.4mm €25 Achterremklauw r1 met nieuwe remblokken en adapterplaat €40 Achterschokbreker r1 met linksysteem €40 Ovale chrome dubbele koplamp E-keur nieuw...
  10. gxtream

    Gezocht: duo zitje SP1

    heeft iemand toevallig nog het passagierszitje van een vtr sp1 liggen? (de vriendin wil achterop) Zoja, laat even weten voor hoeveel deze van eigenaar mag wisselen!
  11. gxtream

    Racekont zxr750

    Ik heb hier nog een racekont van een zxr750 liggen (dacht ik). Ooit gekocht voor een project maar niks mee gedaan. De lak is niet in nette staat, moet overgespoten worden. Geen scheuren etc. t.e.a.b.
  12. gxtream

    remschijf voor meerdere kawa's: ferodo fmd0101r

    Ik had een tijd geleden 2 voorremschijven besteld voor de GTR1000 van m'n pa, 1tje binnengekregen en de ander stond in backorder. Het wachten duurde mij te lang en dus de andere schijf afgezegd. Het geld van 1 schijf teruggekregen en voor deze heb ik netjes 150,- afgerekend. Omdat mn pa...
  13. gxtream

    leren broek buell

    ik had vorig jaar een compleet leren pak van buell besteld. de broek was als eerst binnengekomen, gelijk afgerekend in afwachting van het jack, maar dat kwam nooit... nu zit ik met een nooit gedragen leren combibroek te kijken. het is een amerikaanse maat 36, komt overeen met europeesch...
  14. gxtream

    fzr600 gestolen (en weer terug)

    FOTO'S OP PAGINA 2 vannacht is bij mij voor de deur mijn fzr600 gestolen... manneke heeft contactslot uitgeboord, slotje geknipt en er vandoor gegaan. helemaal niks van gemerkt! ik had vanochtend jasje al aan, helmpje en handschoentjes paraat, doe de voordeur open, en geen motor...
  15. gxtream

    GPZ 500 S zeer goed onderhouden!!

    ik bied aan namens mijn zus, die nu een divje 600 heeft gekocht. hier is het verhaaltje: Nette Kawasaki GPZ 500 S Wegens het overstappen naar een andere motor gaat deze de verkoop in, 2 motoren is iets teveel van het goede. ik heb er zelf zo'n 2000 km op gereden. De motor heeft...
  16. gxtream

    Suzuki Bandit 1200 Naked

    ik heb deze bandit nou al een tijdje in mijn bezit maar wil toch weer terug naar een 600. de bandit heeft nou iets meer dan 27000 km gereden. hij is uit '97 en heeft 5 versnellingen, de snelle versie (schijnt) **** vergeten te melden **** er zit een dynojet stage 1 kit op in combinatie...
  17. gxtream

    lasewr uitlaat bandit 1200

    ik heb onlangs een bandit 1200 gekocht met een open pijp ik vind, net zoals de buren dat deze pijp iets teveel herrie maakt 's ochtends vroeg aangezien ik de motor gebruik voor woon-werk verkeer zoek ik iemand die zijn originele uitlaat inclusief linkpijp (dus vanaf collector)met mij wil...
  18. gxtream

    flyscreen buell lightning

    ik heb hier nog een flyscreen van een buell lightning liggen deze wou ik op mijn motorke plakken maar dat gaat niet door het is een beetje bekrast en het lightning logo is er af. voor 40,- mag het de plank verlaten
  19. gxtream

    laser hotcam met schuifschade 50,-

    wegens het al hebben van een goede hotcam: laser hotcam demper met schuifschade. 60mm slip-on aansluiting dit is goed te maken door de demper een beetje in te korten en netjes te maken. de demper is al leeg dus er moet wel nieuw dempingsmateriaal in. ik ben de hele dag...
  20. gxtream

    gratis velgen gpz600r

    ik heb nog een setje pekelvelgen van een gpz600r liggen. gratis af te halen alleen de voorband en schijven voor zitten er nog bij bereikbaar op 0616050887 af te halen in helmond als ze binnen een week niet weg zijn gaan ze naar het oud vuil
  21. gxtream

    db-killer

    ik heb deze db-killer een keer gekocht in de veronderstelling dattie voor een hotcam was. dat is die dus niet. voor 30 euro gekocht, voor 20 mag die weer weg. buitendiameter binnenbuis: 44.5 mm binnendiameter binnenbuis: 42 mm buitendiameter uiteinde (in de uitlaattip): 52 mm ding...
  22. gxtream

    remsysteem fzr1000

    vanwege het toch niet ombouwen van mijn fietsje verkoop ik dit systeem. een origineel 4-pots remsysteem van een fzr 1000 er zitten nog goede remblokken bij, de cups zijn netjes, de lak op de klauwen en de remhandle is minder. verder zitten er zo goed als nieuwe stalen remleidingen op...
  23. gxtream

    damesjas hein gericke

    mn moeder heeft een tijdje terug een textieljas gekocht om in de regen met mn pa te kunnen rijden, maar daar komt vrij weinig van :+ daarom ook dat ze em weg doet. de jas is alleen in de winkel gepast en daarna nooit meer gedragen... (zucht) het is een maatje s, met schouder, rug en...
  24. gxtream

    honda klok

    te koop: een honda (goldwing?) klok afmeting: 18x30 cm er moet een dikke batterij in doe een bod :P wie gaat met dit prachtstuk zijn of haar muur/ schuur verrijken? :+
  25. gxtream

    K&N filters

    ik heb wegens het terugbrengen naar 'originele' staat over: 4 ovale k&n's aansluitdiameter 50mm ze hebben ongeveer 4000 km meegemaakt en ze zijn nog helemaal goed, en zo zien ze er ook uit *D mijn vraagprijs is 90 euro en een kratje hemels vocht *O*
Terug
Bovenaan Onderaan