Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: henzel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. henzel

    36e MC Roadrunnerrit Prinsenbeek

    A.s. Zondag 3 juli kun je alweer van de 36e Roadrunnerrit genieten.🏍🏍💨💨 Keuze uit 100 en 200km richting West-Brabant-Zeeland. Voor iedere motorrijder of motorrijdster zijn de routes goed te rijden. De routes zijn digitaal beschikbaar voor Garmin GPX en TomTom navigatie en worden op zondag op je...
  2. henzel

    Prinsenbeek 35e MC Roadrunnerrit

    Beste Motormannen en vrouwen:]:] Eindelijk kunnen we jullie weer op zondag 4 juli 2021 een prachtige MC Roadrunnerrit laten rijden. Een open toerrit voor elke motorrijder of motorrijdster die op eigen gelegenheid of met een groepje een mooie motorrit wilt rijden. Heb je zelf geen navigatie, geen...
  3. henzel

    Prinsenbeek/Breda 35e open MC Roadrunnerrit

    Beste Motormannen en vrouwen:]:] Eindelijk kunnen we jullie weer op zondag 4 juli 2021 een prachtige MC Roadrunnerrit laten rijden. Een open toerrit voor elke motorrijder of motorrijdster die op eigen gelegenheid of met een groepje een mooie motorrit wilt rijden. De huidige corona...
  4. henzel

    Damen Level 2 jas rugprotector

    I.v.m.. aankoop ander jas is de Rug protector te koop. Gedragen i.c.m. Damen Everest jack. Bij aanschaf zit er level 1 in, level 2 biedt meer bescherming bij een val.
  5. henzel

    Fazer Hepco & Becker zijkofferrek

    H&B fazer 600 zijkofferrek i.z.g.st. Voor hepco&becker zijkoffers verkocht
  6. henzel

    Verkocht Aprilia Caponord ETV 1000 ABS Adventure/all-Road

    Na reeds 11jaar op deze sterke en betrouwbare Adventure All-road te hebben mogen rijden wordt het helaas tijd voor een lichtere motor. Deze Aprilia Caponord verkeerd in goede staat van motor en onderhoud. Met 98PK 97NM koppel betekent dat je comfortabel en met ruim voldoende vermogen op weg...
  7. henzel

    aprilia mana 850 GT ervaringen

    Een niet veel voorkomende motor waar ik graag ervaringen van wil weten, dus niet dat het een scooter of suffig ding met te weinig pret-PK´s is of zo ! Vast wel iemand die het kan invullen, technische problemen, modificaties, onderdelen voorziening etc. Ciao Aprilia rijder :]
  8. henzel

    7 juli 34e Roadrunner toer-rit Prinsenbeek (breda)

    Wie: alle motorrijders die een mooie rit willen rijden. Wat: een door onze Toercommissie uitgezette motor-toerrit van ca. 100km richting Tholen of een wat langere rit van 200km richting Zeeland. Deze zorgvuldig op GPS (TomTom en Garmin) uitgezette routes kun je op eigen gelegenheid rijden nadat...
  9. henzel

    A.s. Zondag 8 juli 33e MC Roadrunner toerrit regio Breda

    Een pracht van een motorrit welke op eigen gelegenheid gereden kan worden. Keuze uit 100/200km welke op GPS beschikbaar is(TomTom/Garmin). De route voert je over de weggetjes waar je als motorrijder blij van wordt. Deze rit gaat met een wijde boog via natuurgebied de Biesbosch naar de...
  10. henzel

    Zondag 2juli 32e mc Roadrunnerrit

    Zondag 2juli wordt alweer de 32e MC Roadrunnerrit verreden 🏍 :] Dit jaar passeren we de verrassende Belgische grensstreek en gaat de route een stuk door West-Brabant . De route gaat over mooie goed berijdbare motorwegen en is voor elke rijder ,ongeacht het model motor geschikt. Dus heb je...
  11. henzel

    Kom a.s. Zondag naar de 31e Roadrunner rit Prinsenbeek

    Een prachtige route rijden alleen of met je maten, buurman of buurvrouw het maakt niet uit, kom dan a.s. zondag naar Prinsenbeek (Breda)voor de 31ste Roadrunnerrit op Zondag 3 juli 2016 *O* *O* *O* *O* *O* *O* Deze inmiddels zëër bekende motortoertocht voor clubs en individuele rijders...
  12. henzel

    a.s. Zondag motor-toertocht Regio Breda

    Een prachtige route rijden alleen of met je maten, buurman of buurvrouw het maakt niet uit, kom dan a.s. zondag naar Prinsenbeek (Breda)voor de 31ste Roadrunnerrit op Zondag 3 juli 2016 *O* *O* *O* *O* *O* *O* Deze inmiddels zëër bekende motortoertocht voor clubs en individuele...
  13. henzel

    Windows 8 TuneECU

    Foutje
  14. henzel

    tune ecu windows 8

    |( foutje
  15. henzel

    Garmin Express Hoe Centraal naar West Europe op Z550 wissele

    Zojuist met Garmin Express update uitgevoerd en Centraal Europe op BaseCamp en Zumo 550 gezet. Gezien er nu nog maar 23.4MB over is(zumo) wil ik graag West Europe op de Zumo zetten en e.v.t. kaartdelen waar ik nooit kom verwijderen. Wat is nu het makkelijkst om dit te doen ? :W
  16. henzel

    Gezocht : Garmin Zumo 550 tasje

    Ben helaas mijn tasje v.d. Zumo550 verloren |( . Iemand toevallig zo'n tasje over ?
  17. henzel

    Zitkussen Airhawk 2

    Iemand ervaring met airhawk R zitkussen.
  18. henzel

    Ebay Kettingset ervaringen met: twowheelspares

    Ik ben orienterende op kettingsets tbv Aprilia etv 1000 Caponord, iemand ervaring met deze Ebay leverancier kwaliteit ? ETV Caponord 02-07 DID Gold X Ring Chain + Sprocket Kit 145 euro incl. verzending. :W
  19. henzel

    Navigatiesteun Garmin Tomtom etc. Rammount 2 kogelgewrichten

    orginele Rammount motorsteun tbv Garmin zumo e.d. . Lengt tussenstuk 9.5 cm. 1 stuks :Compl. met 2 ronde bevestigingsplaten en klem 30 euro. 1stuks :met 1 ronde montageplaat en 1 st. kogel met klem op plaatje 30 euro. Met deze steun kunt u de ideale positie krijgen doordat alles rond de...
  20. henzel

    Rammount Garmin Tomtom gps houder/steun

    Gebruikte orginele motorsteun tbv Garmin zumo e.d. . Lengt tussenstuk 9.5 cm. 1 stuks :Compl. 30 euro. 1stuks :zonder ronde montageplaat 20 euro. Met deze steun kunt u de idealer positie krijgen doordat alles rond de ronde kogels draaid .
  21. henzel

    welke motorolie

    mede Capo rijders welke motor olie gebruiken jullie ? Ik heb nu half synthetische motul, mogelijk dat ik kroon 15w50 full synth. overweeg. Twijfel of ik hiermee problemen met de koppelingsplaten e.d. kan krijen ??? Wat zijn de ervaringen :?
  22. henzel

    TRC Top gear baarle-nassau top super service schuberth

    Hier een goed adres voor schuberth helmen en magna motor kleding. Afgelopen winter bij deze zaak een motorjas van Macna gekocht (met fluor stukken er mooi in verwerkt)welke goed bevalt. Nu had ik een c2 schuberth welke niet goed meer sloot van 2 jaar oud. Ik vertelde mijn helm probleem en...
  23. henzel

    vrij uit vogezen toertocht

    Hallo, is er iemand die een Vrij-uit toertocht voor mij heeft naar de Vogezen. Ik heb e.v.t. te ruil van Vrij-uit Moezel toer,ardennen, Luxemburg en nog een ardenner toer. Mogelijk gaan we dit jaar naar de Vogezen voor lang weekend en willen dit over mooie wegen doen dus alle tips welkom...
  24. henzel

    koppeling probleem?

    -------------------------------------------------------------------------------- wanneer ik met hoge toeren (sportief)snel wil opschakelen dan rrrrrrrrrrrrrrrrrr klik erin, schakeld bij normaal toeren wel soepel. Zou het kunnen dat het te maken heeft met bijna versleten kopp. platen waardoor...
Terug
Bovenaan Onderaan