Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: brunifumi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. brunifumi

    Noord Engeland, zonder regen

    Met veel plezier lees ik de vele verslagen, maar het is tijd om Noord-Engeland eens in het zonnetje te zetten, letterlijk. Al vele jaren staat Engeland op mijn lijst om te bezoeken, echter kreeg ik niemand zo gek om die kant op te gaan. Dus al vele jaren elk jaar weer Dolomieten, een supertoer...
  2. brunifumi

    rubber bougiedop onderin schacht vast

    he allemaal, ben ik lekker met een beurt bezig van mijn sv650s2006, trek de bougiedop van de achterste cilinder eruit, komt het rubber niet mee :( , deze zit klem vast onderin de schacht. iemand een idee om m eruit te krijgen, dat t rubber verloren gaat hindert niet, de dop kost niet...
  3. brunifumi

    GSX-R750 K4 €7200(lichte schade)

    hierbij bied ik te koop aan mijn gsx-r750 K4, eventueel te ruilen met een dikke naked, speed triple bijvoorbeeld. 14500 km, zeer goed onderhouden, eventueel met accesoires, te weten: double bubble kuipruit, leovince evolution titanium demper powerbronze hugger kentekenplaathouder...
  4. brunifumi

    Race academy Ales 31-07 02-08 €600

    door persoonlijke omstandigheden kan ik niet naar Ales voor een drie daagse zeer goede en intensieve training. zie www. raceacademy.nl de cursus kost 725 euro, van mij krijg je m voor 600, reactie naar mijn mailadres in mijn profiel.
  5. brunifumi

    weer een SV rijder erbij

    hoi allen, ik ben arjan brunekreef, 23jaar uit harskamp op de veluwe. en werk als tekenaar werkvoorbereider ik heb een zwarte suzuki sv650s uit 2000 en rijd er in vrije tijd mee en wat woonwerkverkeer. ik ben ook enthousiast lid van de sv contact club, www.svcontact.com heb m 2 jaar geleden...
Terug
Bovenaan Onderaan