Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jerryt
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. jerryt

    Unieke dikke gpz900 fighter E7000,-

    Zeer dikke Streetfighter custom made,net afgebouwd. Alles zeer professioneel gebouwd en Tig gelast, deze dikke custom is met passie en liefde gebouwd. - 300er achterband en 180er voorband (Velgen verbreed). - Aluminium tank zit combi. - CNC Gefreesde balhoofdplaten met geïntegreerde motogadget...
  2. jerryt

    Unieke caferacer Ducati 900 ss ie E6000,-

    Deze unieke (cafe)racer is met veel passie gebouwd door jerrytcustombikes.nl en is net af. Op basis van een 900 SS ie(2003) dit zijn de laatste blokken van het 900 ss gamma en zijn gewoon het betrouwbaarst. Een opsomming wat deze bike zo bijzonder maakt: -Eigenbouw stalen frame en...
  3. jerryt

    Inloggen via iphone

    Hoe zorg ik er voor dat ik niet elke keer moet inloggen als ik op mijn iphone op mf zit? Op de imac hoeft dat niet. Dank vast.
  4. jerryt

    Gratis onderdelen Suzuki GR650(1983)

    Wegens pittig verbouwproject onderdelen over van deze fiets. Gaat om alle onderdelen van de fiets behalve blok/carbs/frame/ontstekinggedeelte en de wielen. Voor nop op te halen en anders gaat het spul in de kliko. Zit in Friesland. Fiets heeft wat jaartjes buiten gestaan dus zier er allemaal...
  5. jerryt

    Schokbreker op de kop?

    Ben met een project bezig en het komt constructief veel beter uit dat de achterschokbreker op de kop gaat,maar gaat dit kwa demping werken?Voor de veer maakt het uiteraard geen ruk uit, :+ Gr.Gerard
  6. jerryt

    GRATIS Triumph T509 blok(schade en niet helemaal in elkaar)

    Gratis op te halen en heb nog wat meer onderdelen liggen van zo'n fiets. Geen gezeur wat precies en hoe en wat,(geen zin in)maar het spul ligt hier al een tijdje en wil er wel vanaf en anders gaat de zooi bij het vuil,ook weer zonde..... Hoor het wel. Zit wel helemaal in het hoge...
  7. jerryt

    Motornavigatie via iphone

    Goedemiddag Wil mijn iPhone gebruiken als motornavigatie,zit er al op kwa houder en voedingsaansluiting maar zit nu te kijken wat voor app ik het beste kan gebruiken kwa motorfietsroutes en uitschakelen snelwegen e.d. Iemand wat wijze tips hier?Vast bedankt. Gr.Gerard :W
  8. jerryt

    Goed frame van Triumph Daytona 955i 1998 GRATIS

    Heb hier nog een prima recht frame liggen(met kenteken) voor deze fiets,gratis op te halen. :+ Schorsing loopt binnenkort af en gaat die niet voor niks weg dan gaat het spul bij het oudijzer. Ook nog een tank/kont/subframe en wat klein spul liggen voor weinig.(dit niet helemaal gratis dus ;) )
  9. jerryt

    Schademotorblok Triumph Daytona T509 E150,-

    Ligt hier ook nog te verstoffen.......het is trouwens geen Daytona maar een Speed Triple blok. Gr.Gerard
  10. jerryt

    Tank/kont/subframe/frame Triumph Daytona 955i 1998

    Heb nog een tank/kont/subframe en frame met kenteken liggen van een Triumph Daytona uit 1998. Alles in goede staat.,zit ook nog klein spul bij. Past ook allemaal op een T509/T595. Voor het hele zakie 300 euries. Gr.Gerard
  11. jerryt

    Ledknippers vraagje

    Goedemorgen Heb achter ledknippers gemonteerd op mijn hypermotard821en voor zitten nog de originele(geen led)nou knippert die achter een paar keer en dan houd die achter op,weerstandverhaal?iemand die een oplossing weet? Gr.gerard
  12. jerryt

    Brembo imitatie rempomp ervaringen

    Iemand die dit spul heeft en zijn ervaring wil delen met dit Chinese spul. Uiteraard is echt beter maar is het echt bagger of is het wel prima werkend spul? Tuurlijk is echt beter maar is ook tig keer zo duur.......... :+
  13. jerryt

    Jerryt's eigenbouw deel 9

    Daar is die eigenwijze Fries ook weer,zat even in de lappenmand met de schouder maar knapt gelukkig weer wat op. :+ Kan weer wat prutsen. *O* Voor inspiratie pics even de link hieronder aan klikken. Wij wensen u weer veel leesplezier! *O* Gr.Gerard
  14. jerryt

    HBM planisshing hammer 220Volt

    Prima machine voor staal/aluplaatbwerking met verschillende radiussen stempelset. DE 220 Volt slaat nergens op want hij werkt op lucht uiteraard. ;) Vraagprijs E350.- Gr.Gerard :W
  15. jerryt

    4in1 uitlaatsysteem voor gsx1100f (98/99)

    Wie heeft nog wat liggen,mag rvs of gewoon staal zijn of alleen een bochtenset. Gr.Gerard
  16. jerryt

    Invoeren recente motor uit Duitsland of Belgie

    Deze vraag heb ik dus en vooral het kostenplaatje/papierwerk/BPM,is dit wat te doen want de motoren zijn bij de buren nogal wat goedkoper. O-) Heb ik het over een tweejaar oude motorfiets ongeveer. Vast bedankt voor de imput! Gr.Gerard
  17. jerryt

    Spuiten van plastic delen

    Heb een ander fiets(Supermotard) op het oog maar verschrikkelijke kleuren(geel/blauw :r )Voor de rest helemaal wat ik zoek maar nu is is alles uiteraard plasticzooi en hij moet zwart worden.De vraag is dus als alle plasticsoorten te spuiten zijn en dat het uiteraard ook goed blijft zitten? O-)...
  18. jerryt

    Nette 39mm Keihin CR flatcarbs met alukelkjes

    Goedemorgen Dit setje komt van mijn eigenbouw gsx1100(1980) en mag voor de hoogste bieder weg,hij is netjes en ge-ultrasoond dus superschoon.Er zitten nieuwe alukelkjes op en het is het horizontale type,dus geschikt voor de ouwe gsx/z/gpz/cb luchtgekoelde blokken. Bod van E600,- heb ik al,dus...
  19. jerryt

    Aftermarket remschakelset Triumph Daytona/Speed Tiple

    Zoek dit nog steeds,passend op een Daytona/Speed Triple T509/595 of 955i. Heb je wat,weet je wat dan hoor ik het graag. :+
  20. jerryt

    Rvs demper omkleden met carbon

    Navond. Zou graag deze rvs demper van mijn Husqvarna 610 helemaal willen laten omkleden met carbon,iemand die dat kan of een adres weet?Is het überhaupt mogelijk. :? Een bestaande complete carbondemper is niet echt een optie op een dikke pitter want die spat uit elkaar ben ik bang. :X
  21. jerryt

    EP Supermotard demper E60.-

    Komt van mijn Husqvarna 610(2000),50mm slip-on aansluiting. Compleet RVS met dB killer,supersound. Is uiteraard ook op andere fietsen pas te maken. Gr.Gerard
  22. jerryt

    Aftermarket remschakelset Triumph Daytona.Speed Tiple

    Dit zoek ik dus,dus geen origineel setje maar beetje gebruikt profi merk aftermarketset(geen honkietonkie)Moet op een Daytona/Speed Triple T509/T595 of 955i passen. Gr.Gerard :W
  23. jerryt

    Set nieuwe ovall carbondempers

    Zijn nieuwe homemade rvs ovall dempers met nieuwe carbonhulzen en uiteraard gevult met dempingsmateriaal.Ze zijn 28cm lang.De aansluiting op de linkpijp kan nog worden gefarieerd want daar moet nog rvs pijpjes opgelast worden.(Doe ik nog uiteraard) E250.-lijkt mij een hele nette prijs voor de...
  24. jerryt

    Honda Magna 1100(1985)vraagje

    Goedemorgen Heb hier een Honda Magna 1100 staan(geen dagelijkse kost hier :+ )en nou hebben we wat spul uit elkaar gehaalt om te polijsten.Spul zit weer in elkaar maar nou heb ik deze veer en ring over.Waarschijnlijk hoort die ergens bij de voorvork maar das niet zeker. Iemand die weet waar...
  25. jerryt

    Zeer nette textiel jongens motorjas en broek MT52

    Weinig gebruikt,ziet er netjes uit en met uitritsbare binnenbroek en jas. Broek is verlengbaar met ritsbaar tussenstuk. Voor mijn zoon van 15jaar geweest maar past niet meer. Prijs is E80.- Gr.Gerard
Terug
Bovenaan Onderaan