Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Maximum
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Maximum

    Test 2004 R1 op Assen

    Zoals sommigen misschien al weten heb ik afgelopen woensdag ff de 2004 R1 aan de tand gevoeld op een ijskoud Assen. Torleif Hartelman was ook aanwezig voor wat test- en promotiewerk. Ik mocht voor Motormaniacs rijden. Binnekort gooi ik wel erges een verslagje online erges.... Revolution was er...
  2. Maximum

    Radardetectors..

    Wie kan me vertellen of ze nou wel of niet verboden worden? en dan wel met goeei argumentatie enzo...geen roddels of bullshit... Want volgens de telegraaf laatst ging ut weer niet door... Wie o wie?
  3. Maximum

    Een vraagje :P

    Wie legt dit uit...?
  4. Maximum

    Tholen 2

    Oh jah, ook geen stoppies als er iemand achter je rijdt... Weet iemand anders nog een leuk topic te openen over Tholen..?
  5. Maximum

    Tholen

    Oh jah, nog wat regeltjes, niet wheelyen als je tegenliggers hebt....
  6. Maximum

    Nog 1 topic over tholen

    Ik weet dat er al 188189 topics zijn over de wheelydag, maar kan iemand mij ff vertellen wie er vlak naast, door, tussen, langs, over, onder enz Zoetermeer rijden???? Ik wil die mannen uit Groningen niet laten omrijden voor mij, die kunnen beter via Utrecht rijden. Goed lezen sigmaatje...Ik...
  7. Maximum

    Nog 1 topic over tholen

    Ik weet dat er al 188 topics zijn over de wheelydag, maar kan iemand mij ff vertellen wie er vlak naast, door, tussen, langs, over, onder enz Zoetermeer rijden???? Ik wil die mannen uit Groningen niet laten omrijden voor mij, die kunnen beter via Utrecht rijden.
  8. Maximum

    Wheelydag tholen

    Zullen we met zn allen nog een onzinnige topic openen voor de wheelydag tholen? Weet je wat, mijne gaat over: Wat gaan jullie dragen op de wheelydag in tholen? En wie opent de: Wat gaan jullie eten op de wheelydag in tholen?
  9. Maximum

    Baars op zondag 16 maart

    Wie en hoe laat? *D Eventueel nog iemand die een leuk ritje uitzet? Komt u maar :)
  10. Maximum

    Aan moderator Orpheus :P

    Volgens onze bananeprakkie mochten we onze mening in dat topic ventileren...en mocht ie open blijven...als je er niet tegen kan moest je er niet in lezen...waarom gooi je em op slot? :? :X
  11. Maximum

    Openbaringen

    Dames en heren...Ik ben een tijd internet loos geweest, en ben in de tussentijd ook verhuisd, vandaar dat ik zelf niet heb kunnen reageren op de afscheidtopics en alles om de Openbaringen heen... En ik wou toch nog mijn zegje hebben gedaan, dus hierbij mijn mening enzo over hoe alles is gelopen...
  12. Maximum

    Niet goed?

    Volgens mij is er iets niet goed...
  13. Maximum

    Titanium

    Ok...voor de crash stond hier dus een topic over titaan... Zal ut weer kort samenvatten: Ik kan aan titanium komen van 5cm doorsnee en 7 mm dik...€20 per stuk...voor op de kneesliders dus. Aanmeldingen hierin aub... Ikzelf martinweb Rico DGM Bananeman Scarface Gummadagummie Rico Joking Dikke...
  14. Maximum

    Whahahhaa

    Dit wordt echt te gek...ben net weer aangehouden :P 4x in 5 dagen dus...Ok, nou was het wel lichtelijk mn eigen schuld...haalde een motoragent op mn achterwiel in :P En nee, ik ben nie blind, het was een blinde motor :P Was die kerel op de rode pan die ook bij PPP rijdt...Heeft me gematst...
  15. Maximum

    Gezocht: Activiteiten organisator/trice

    Ok dames en heren, helaas is LCB gestopt met de organisatie van de BBQ en het paintballen...En ook gelijk opgestapt als organisator, dus zijn wij hierbij op zoek naar iemand die deze taken op zich wil nemen. Dus denk jij het aan te kunnen en geschikt te zijn, reageer of mail ff. Alvast 1 ding...
  16. Maximum

    Crimineel...

    Ja, ik beken, ik ben eigenlijk een zware crimineel...nog niet zo erg als die 3 uit het noorden...maartoch... Ik ben van het weekend aangehouden...163kmph gecorrigeerd. Op een praktisch lege 3 baans A2, pleegtijdstip 02:30. Boete kon ie me nie vertelle, want boven de 30 wordt het door de officier...
  17. Maximum

    Mijn kant van het verhaal..

    Tja...shit happens...en voor alle duidelijkheid, ik maakte GEEN stoppie... Voor alle mensen die denken van wel, of zeggen dat ze hopen dat ik er wat van heb geleerd :j Ik zou niet weten wat ik de volgende keer anders zou doen...Ben gewoon onderuit gegaan... Dus dit klopt.... Voor de rest...
  18. Maximum

    Eindelijk..

    Dit is de eerste post en topic na het weer in leven brengen van ut forumpje....kutzooi...wat heb ik me eige de tering verveeld...beter gebeurt dit NOOOOOIT meer....
  19. Maximum

    Post hier al je grappige plaatjes en verhalen

    MAVO-humor: een fiets op het dak gooien.... HAVO-humor: iemand dreigen zijn fiets op het dak te gooien... VWO-humor: berekenen hoe het best een fiets op het dak kan worden gegooid... VBO-humor: een fiets op het dak gooien en de bezitter ook... Hooliganhumor:het dak op een fiets...
  20. Maximum

    Zondag 3 feb :)

    Ok...wie gaan er mee rijden... We hebben al...Helldesker+vriend, Gizzmo, R1Beest, Porky (+vriendin?), ikke, Mar1tin? en Deamon Deze keer wordt het in het westen gehouden...dus zal waarschijnlijk PPP of iets dergelijks worden...andere ideeen danwel aanmeldingen welkom :)
  21. Maximum

    Zaterdag 2 feb

    Wie wat waar... Wie, zeg het maar...wie gaan er mee... Wat, motorrijden natuurlijk idioot :P Waar, ff bespreken... Brand los allemaal...
  22. Maximum

    Nieuwe gebruikers kunnen zich HIER voorstellen

    Omdat ik het zat ben dat er voor iedere gebruiker een nieuwe topic wordt geopend, en dat iedereen daar in zet \"Welkom\" en \" :^ \" en weet ik veel wat voor ongein open ik dit topic, als MF strax harder groeit en iedereen een eigen welkomstopicje voorzichzelf gaat openen krijg je 1 groot...
  23. Maximum

    Eindelijk..

    Na lang wachten heb ik eindelijk mn geld binnen (kan ik mn dealer ook zn centen geven :P , Bedankt Eric) en kan ik jullie het filmpje aanbieden...Rico achterop Max Filmpje is wat donker...maar iig bedankt Rico...ik zal binnenkort zelf het hele filmpje capturen...
  24. Maximum

    :)

    :]
  25. Maximum

    Belgisch verkeersexamen

    Sorry...hier moest ik gewoon een nieuwe topic voor openen... Belgisch Verkeersexamen
Terug
Bovenaan Onderaan