Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Danny F.
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Danny F.

    Leopoldsburg treffen één week vroeger.

    Eerst niet, toen helemaal niet..nu weer wel..het jaarlijkse begin Augustus treffen in "het kamp" gaat dan uiteindelijk toch door..enkele leden zijn eruit gestapt, nu hebben ze het geprivatiseerd met een 7 tal leden, dus meer luxe en profesionaliteit op het terrein en in't centrum..wel één...
  2. Danny F.

    Belgische "unieke" keuring afgelopen.

    Sinds 1 Februari stopt het Belsj ministerie ermee om eigenbouw motoren (met een officieel frame attest)nog verder te keuren "als alleenstaand geval"... Dus er zal weer wat moois als vervanging in aantocht zijn.. :Z -O-
  3. Danny F.

    KYB stickers voor op gasreservoirs?

    Iemand die weet waar ik oude nog kleefbare zilver/zwarte stickers (4) zou kunnen bemachtigen die op de KYB (Kayaba veren) gasreservoirs zitten (zaten.. :? )Heb niet zo meteen een foto bij de hand maar jullie off-roaders weten zeker wat ik bedoel.. Thanks in advance !!
  4. Danny F.

    Merry X-mass enz..

    Dus de vreet en zuip-dagen kunnen weer aanvatten vanaf morgen...tot en met Nieuwjaar zekers..maar toch wens ik eerst alle MF surfers een zalige kerst en veel nieuwe ideeen, goedkope egay scores, vette fietsen ,leuke topics en vooral safe riding in 2006 ! *O*
Terug
Bovenaan Onderaan