Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: M Neuman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M Neuman

    Kawasaki Versys 1000

    Hej, Ik vind de nieuwe Versys 1000 wel een spannende motor. Het is volgens mij een hele goede tourmotor waarmee je veel kilometers kunt maken. Gewicht is niet bijzonder zwaar, verder een goede zit, en ook voor een passagier heb je weinig te klagen (van wat ik lees). Een neergetunde Z1000...
  2. M Neuman

    Mf-potje voor pineuten van gestolen motoren goed idee?

    Hej, Ik lees de afgelopen tijd zo vaak dat motoren gejat worden. Echt ziek word je ervan. Af en toe komt er zo'n schrijnend verhaal langs van een geval waar de verzekering waarschijnlijk niks uitkeert (http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/189556). Is het een idee om een potje te...
  3. M Neuman

    Heb net heel impulsief mn motor...te koop aangeboden

    ... Tja, de hoofdreden is dat ik het aankomend jaar naar Amerika wil voor een paar maanden en ik de centjes wel kan gebruiken. Ik ben tevens aan het sparen voor een mooie nieuwe gitaar, en dat kost ook wat. Ik heb mijn Honda VFR de afgelopen winter gekocht en heb nog nooit zo'n fijne...
  4. M Neuman

    Nieuwe ketting en tandw op mn VFR.. 300+ euro??

    Aaah, was even vergeten te vragen wat dat geintje zou gaan kosten.. het bleek bijna 3000 SEK te kosten, zeg 330 euro. Ik keek op Roukema.nl en zie daar een kettingset voor ca. 150 euro. Nu zei die baas van de Honda dealer dat dit echte Honda onderdelen zijn, van veel betere kwaliteit. (mijn...
  5. M Neuman

    Highmount uitlaat (bos)

    Aangezien ik graag rijd met mijn Givi koffers, gebruik ik deze carbon uitlaat niet (helaas helaas). Ik zou em graag willen ruilen voor een andere uitlaat, of doe een goed bod!
  6. M Neuman

    Honda CB650SC ´83 (evt. in onderdelen)

    Ik verkoop bij deze mijn Honda CB650SC uit 1983. Kilometerstand 85.000km. Het blok is zeer betrouwbaar, maar is met de jaren wat olie gaan lekken (ws. pakking aan vervaning toe.. welke pakking heb ik nooit onderzocht). Helaas is de rechter uitlaat demper van binnenuit gaan roesten waardoor...
  7. M Neuman

    Post hier je motorvakantiefoto's

    Net terug van een weekje toeren door Noorwegen. 'T was wel nat, maar toch zeker de moeite waard hoor! En bovendien is het goed te doen vanuit Zweden ! *O*
  8. M Neuman

    Kilometeraanduiding klopt niet?

    Ik heb het vermoeden dat er iets niet klopt met mijn kilometerteller. De snelheidsmeter doet het goed, net als de toerenteller.. maar het lijkt net alsof mijn kilometerteller in mijlen telt. Wanneer ik op de borden kijk en Göteborg is nog 9 kilometer, dan ben ik er met bijvoorbeeld met 5,5 km...
  9. M Neuman

    Wind onder mn VFR, krak

    Het stormde hard vannacht, en toen ik vanmorgen mn gordijntjes open deed lag ze daar... te knuffelen met mn oude CB die er naast geparkeerd staat -O- . Gdvfr... even het zijltje eraf en jahoor, gaatje in mn rechter kuip. Hij stond een beetje met de neus tegen de helling op en misschien dat ie...
  10. M Neuman

    Boom eet motor

    Starten en lopen?
  11. M Neuman

    Morgen mn nieuwe VFR 750 ´94?

    Ik ga morgen kijken naar een mooie rooie VFR uit 94 *O* . Hij heeft 32 duizend km gelopen en ziet er op de foto niet verkeerd uit :P Ik krijg er een 3 delig Givi kofferset bij, en dat betekent dat ik de huidige uitlaat moet verruilen met de orginele. Is het dan btw verstandig om de motor...
  12. M Neuman

    GSX 750 of CB750 ?

    Hello, Ik ben me aan het orrienteren op een mooie tweedehands motor. Ik woon in Zweden en heb helaas moeten concluderen dat de verzekeringen hier schrikbarend duur zijn. Een 1000cc motor of meer kost je minimaal 800 tot 900 euro per jaar, ongeacht het bouwjaar. Oh, een CBR600 net zo. Dus...
  13. M Neuman

    Motor met een karretje er achter

    Beste motorrijders! Wie van jullie heeft wat informatie over het rijden met een karretje achter je motor. En kun je zoiets construeren op alle motoren? Ik wil aankomend jaar weer met de motor naar Portugal, Faro 2007 (ik woon nu in Zweden) en zou graag een gitaar mee willen nemen zodat ik...
Terug
Bovenaan Onderaan