Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MuK
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Yamaha SZR+universele onderdelen

    Ben aan het opruimen, kwam nog wat SZR onderdelen tegen. Iemand intresse? 1x frame met kenteken 1x frame zonder kenteken brandstof tank blauw Voorwiel met lakschade Kabelboom Remschijf Voor Remklauw voor 2x clipon ( ik vermoed SZR weet niet zeker ) Achterbrug zwart incl ketting...
  2. M

    XT 600 uitlaat

    Hallo, Ik ben op zoek naar een xt600 uitlaat, inclusief de voorbochten. De xt is ( dacht ik ) uit 1991, maar als ik zo op internet zoek zouden bochten tussen 1983-2003 moeten passen, of heb ik dat verkeerd? BVD Mark
  3. M

    [TK] Honda CBR 900 RR Fireblade van 2003

    Ik zet deze motor voor een collega van mij te koop: Te koop: Honda CBR 900 RR Fireblade van 2003 met een kilometerstand van 10479 KM Vraagprijs is 5750.00 Euro Motor is voorzien van een ovale BOS carbon demper en van een origineel Honda alarm. Ik heb de motor nieuw...
  4. M

    [TK] CB350f/400f spullen

    hallo, omdat de garage nu toch wel erg vol begint te liggen heb ik nog wat spullen die er uit moeten. ik weet even uit mijn hoofd niet wat er ligt, maar in ieder geval dit: - CB400F frame incl kenteken - meerdere zeikapjes - Zadel ( even wat poets er overheen en hij is weer super ) -...
  5. M

    MuKs CB-Cafe

    zo, ik ben ook maar eens begonnen aan mijn CB cafe, sommige onderdelen zullen jullie bekend voorkomen. verwacht maar niet dat dit in een razend tempo gaat, in verband met andere projecten en een chronisch geld tekort. wat ik nu heb: - aangepast cb350f frame - RS125 voorvork met WP...
  6. M

    RS125/Cagiva mito voorvork

    hallo, ik zoek een RS125/cagiva mito voorvork voor in mijn projectje. ik zoek dus: - voorvork poten - kroonplaten - remklauw - remschijf heb je iets liggen? mail dan een paar fotos een een vraagprijsje, mail staat in mijn profiel. bvd, Mark
  7. M

    tank ( dunstall? )

    hallo, ik zoek deze tank voor mijn cafe-racer projectje, er is mij verteld dat dit een dunstall tenk is. groeten Mark
  8. M

    [GZ] Onderdelen CB 350 F

    hallo, ik zoek een CB 350 F. het liefst zo goedkoop mogelijk ( het zal eens niet zo zijn ;) ) bvd, Mark
  9. M

    [Gezocht] het boek desmodromie

    ik ben op het moment voor school bezig met een opdracht over desmodromie. nu had ik op internet een boek gevonden over desmodromie. het probleem is dat dit boek niet meer in de bibliotheken te krijgen is. nu vroeg ik me af: heeft iemand dit boek voor me te leen/ te koop? ( in geval van te...
  10. M

    alu lasser gezocht

    ik wist niet preces waar ik hem moest posten, te koop gevraagd of hier. ik doe hem maar even hier en als die fout staat moet een modje hem maar even verplaatsen :) hier het verhaal: ik heb hier een minibike staan (GRC GP) en hiervan is het subframe gescheurt. deze worden alleen niet meer...
  11. M

    hebben jullie ook veel problemen ducati?

    hallo mijn vader heeft een ducati 996, maar het is echter meer een stukgaati. was die eerst aan het rijde, breekt zijn (bijna) nieuwe ketting, kan gebeuren en gelukkig verder niet veel schade. tijdje later: rijdt hij lekker en opeens stopt heel dat ding der mee, blijkt dat er iets in zijn...
  12. M

    weer een nieuw lid

    goedemorge ik ben mark en ben 16 jaar :X mn pa heeft een ducati ( stukgaati ) 996. ik zelf rij nu nog op een honda MB5, maar als ik 18 ben komt zo snel mogelijk het mooie roze papiertje. hier wat foto's van de ducati: (let niet op de schaamrandjes, was een best nieuwe 190 band :X , er...
Terug
Bovenaan Onderaan