Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Aros
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Aros

    [Verkocht] Hepco en Becker Sportrack Ducati streetfighter

    Te koop, Hepco&Becker sportrack / bagagerek voor Ducati Streetfighter 848 vanaf 2010. 2x een week gebruikt. Prijs €125 DE oplossing voor bagage op een supersport motor. Het Sportrack wordt in plaats van het duo zadel geplaatst. Hierop kan dan bagage worden bevestigd. Vervaardigd uit...
  2. Aros

    20L Tuff Jug

    Te koop 20L Tuff Jug sneltank. Ideaal voor snel vullen van de tank. voorzien van verloopstuk voor tank met kleine opening. prijs €40
  3. Aros

    Opvouwbare alumium oprijplaat

    Te koop: opvouwbare Aluminium oprijplaat geschikt voor 300kg. Totale lengte uitgeklapt 225 cm. Lengte ingeklapt 112,5 cm. Totale breedte 31 cm. Prijs: €65 €50
  4. Aros

    [verkocht] Circuit caravan te koop: Buerstner

    Te koop, Buerstner caravan voor circuitdagen met de motor. Eigen kenteken WD-65-HX Bouwjaar 1989, voorzien van keuken met werkende koelkast, 2-persoon bed achterin en 1,5 persoon voorin. Motor kan vastgezet worden middels ogen in de vloer. Incl. Voortent en luifel. incl. Pannen, bestek. In...
  5. Aros

    Vortex clip-ons 50mm

    Ik heb nog een set Vortex clip-ons over. Zwart in de maat 50 mm. Geschikt voor alle voorvorken met een diameter van 50 mm. Een set clip-ons van Vortex bestaat uit: - Twee aluminium clip-on houders - Twee aluminium clip-on buisjes - Bevestigingsmiddelen - De clip-ons staan onder een hoek van...
  6. Aros

    Honda CBR dual Carbon remblokken (verkocht)

    Met opruimen van de schuur kwam ik nog nieuwe SBS dual Carbon remblokken tegen. Nog in verpakking, zie foto. Passen op CBR 1000rr en CBR 600 r diverse bouwjaren. Vraagprijs €60
  7. Aros

    IRC banden warmers XL (verkocht)

    Te koop, banden warmers van IRC in de maat xl, dus voor 120 / 200. Niet instelbaar. In goede staat, worden lekker warm. Over ivm stoppen circuit rijden. Vraag prijs: €150
  8. Aros

    Bridgestone V02 bandenset 120/200

    Te koop bandentest Bridgestone V02 in de maat 120/600-17 soft en 200/655-17 medium. DOT eind 2017, zie foto’s. De banden nog in originele verpakking en altijd koel en donker bewaard. €250
  9. Aros

    Honda CBR1000RR 2010 SC59 racer (verkocht)

    Te koop circuit racer Honda CBR1000RR SC59 2010. In verband met andere prioriteiten, heb ik besloten deze te koop te zetten. Ik heb de Honda 3 jaar geleden gekocht als circuit motor om vervolgens af en toe een track day te rijden en een paar ZAC race. De motor voldoet aan alle eisen om deel te...
  10. Aros

    Velgen Honda CBR1000RR SC59

    Set velgen te koop voor Honda cbr1000rr SC59 in de originele kleur oranje. In goede staat, voorzien van originele schijven, haakse ventielen, vaste bussen en in goede staat verkerende banden 120-70-17 SC1 / 190-55-17 SC2. Velgen passen op bouwjaar 08 - 16. Prijs €500
  11. Aros

    Yamaha R1 RN12 onderdelen

    Tijdens opruimen kwam ik nog een paar onderdelen tegen voor m'n Yamaha R1 rn12 die ik niet meer ga gebruiken. Wellicht kan ik hier iemand er blij mee maken. Het gaat om: - Onderkuip van CRC race kuip die wat aandacht nodig heeft, is repareerbaar: Prijs, doe een goed bod.
  12. Aros

    Te koop: Yamaha R1 RN12 2004 circuit motor

    Verkocht *O*
  13. Aros

    Circuitdag racecracks 3 september

    Ivm een crash vandaag kan ik morgen niet rijden -O- en bied ik m'n dag te koop aan. De weersvoorspellingen zijn goed. Vraagprijs €120 Contact 0 zes 2 8 twee 4 drie zes 5 9
  14. Aros

    Te koop: Dainese combi en Arai condor Doohan replica

    In heb in de aanbieding: - Dainese heren combi, zwart-rood-wit, met kleine aerobump op de rug, maat 52 voor mensen rond 185-190cm. In zeer goede staat, weinig gebruikt, gaat weg ivm aanchaf overall. Verkocht - Arai Condor Doohan replica, kleur blauw-rood-wit, maat XS, inclusief...
  15. Aros

    bagster tankhoes zx7r

    ik heb een bagster tankhoes liggen voor een kawa zx7r +/- 1,5 oud weinig gebruikt moet weg omdat ik een sp1 gekocht heb kleur kawa groen zie foto ,als je intresse heb kan je beter bellen want ik heb geen internet thuis prijs 50 euro of goed bod tel 0611163970 Bijlage: bagster.jpg
  16. Aros

    Leren damescombi

    Te koop: Leren damescombi, merk Revitt jas: blauw-grijs-zwart, mt 40 broek: zwart, mt 44 In goede staat, (te) weinig gedragen, wegens beëindeging hobby vraagprijs €275,00 zie foto's Tel: 06-11163970 Bijlage: vakantie 2006 1 013.jpg
Terug
Bovenaan Onderaan