Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: R3TRACK
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    how to remove stickers

  2. R

    Waar het voordeligst een moto huren?

    niet te veraf de regio gent-zelzate?(zeeland) In nederland is het een pak goedkoper dan in belgië om een motor te huren. rekening mee te houden:maar 21jaar,rbws zwaar nog maar sinds mei dit jaar,klein rbws op mn 18,nooit een accident gehad(maar dat maakt voor verzekering moto(verhuur) nix uit...
  3. R

    werkplaatshandboek xj550 '84gezocht

    Is die van '81 ongeveer identiek aan het '84 model?
  4. R

    neutraallichtje valt soms uit

    mag dicht
  5. R

    km stand aanpassen

    Is het makkelijk om de km stand van een vtr1000F(digitaal) aan te passen? Mn kilometriek is kapot gegaan bij de crash en weet eentje liggen met 26.000km's,maar mijn moto heeft maar (ongeveer)17.300km's.
  6. R

    heb jij als 25kw'er je koekblik rbws?

  7. R

    gezocht:goeie weerman

  8. R

    air-brush sites?

    iemand ervaring met http://www.extremedecals.com/? Ik zou graag zo'n tricky (helm?)visor hebben,maar kun je daar nog door kijken of moet je dan hem scherm open rijden? en zijn er belgische of nederlandse sites die zoiets ook aanbieden?
  9. R

    datum praktijkexamen verstreken (belg)-vraagje

    Een Maat van mij heeft 1.5j terug zijn L gaan halen voor de moto. ondertussen heeft hij een zwaar accident gehad,waardoor het was aangeraden om een tijdje te stoppen met motorijden (mag ook niet van thuis). Nuja komt erop neer dat hij gewoon niet meer mag vallen;ook niet met de fiets. Maar in de...
  10. R

    verwijderen pakking

    Hoe verwijder ik het best een originele pakking? heb geprobeert met een mesje,maar dat gaat irritant traag. Het zijn nog de originele pakking van 1992.
  11. R

    pimp my bike

    post hier een foto van je bike(s),de mijne is nog in opbouw(spuiten).
  12. R

    verander jij ook zo vaak van gedacht?

    2002:ik wil een rs250,op aanraden maar een cb500 gekocht 2003:ik wil een bandit 2004:ik wil een racer begin 2005:ik weet niet meer wat voor soort moto & welke moto ik moet kopen;ik stop en zoek het rustig uit. in december vorig jaar wou ik voor mei een van deze moto's kopen: Honda...
  13. R

    ik wil leuteren over 25kw

  14. R

    hoe dit verwijderen?(van de vtr)

    http://img214.echo.cx/img214/526/rondstukje6gz.jpg het is mij een raadsel. Er zit een spleetje in en heb al geprobeert het via daar te verwijderen,maar dit lukt niet. Help mij please.
  15. R

    mez2 banden

    van het merk metzeler. Deze staan nu op mijn bandit 1200;zijn dat een beetje goeie banden? ervaringen? laat maar horen,maar een pilot road komt er nooit onder;kutband.
  16. R

    past een bandit1200 tank?

    van het nieuwe model (vanaf 2001) ook op het oude model (en werken de benzinemeters ook)? heb een b1200 van 97.
  17. R

    tank zelf spuiten?

    Ik ga mijn kont van mijn bandit opnieuw spuiten(staan ongelofelijk veel krassen in),maar kan ik die tank ook gewoon zelf herspuiten? of heb ik daar speciale spuitbussen voor nodig(3componenten?)? Aja de tanklak moet benzinebestendig blijven. Voor 17€ heb ik zo'n spuitbus met mn eigen kleurcode.
  18. R

    tank bandit600=tankbandit1200

    Zijn de tanks van deze 2 modellen voor alle jaargangen onderling uitwisselbaar? greetz
  19. R

    whiiiiiiiiiiii!

  20. R

    GVA aanvragen van een circuitracer

    gaat dat zonder bmp te betalen?ik wil hem niet inschijven he(in ned),enkel een gva hebben. greetz
  21. R

    25kw rbw en zware motor kopen

  22. R

    ik kan kicken

    gisteren mn xr600 in gang gekickt en ben er superblij mee.
  23. R

    sigma BC500 fietscomputer op sm

    Ik heb excell wielen,weet iemand de waarde die ik in de computer moet steken? 17inch/3.14 ? of moet ik de afstand van d eband van boven tot onderen nemen? tijd is al ingesteld. Bij dat E symbool staat nu drie,is het dat getal dat ik moet veranderen? Aja en de bevestiging op het wiel,is dat...
  24. R

    welke fietscomputer plaatsen?

    heb vandaag de sigma 800 gezien,beetje duur,wat zijn andere alterantieven(die 3cijfers ondersteunen)? owja,liefst zo eenvoudig mogelijk. alvast bedankt.
  25. R

    tank bijwerken

    mn tank is geel verkleurt,kan ik met een of ander product de kleur eraf krijgen? aceton?,...
Terug
Bovenaan Onderaan