Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: CBRenee
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. CBRenee

    Bandit 600 mk1 Pakking set + zuigerveren

    Bij m'n schuur opruiming kwam ik nog een complete pakking set en set zuigerveren tegen. Nieuw. Doe maar een leuk bod, ik kan er niets meer mee.
  2. CBRenee

    achteremklauw GSXR 750W

    Iemand nog een achterremklauw liggen voor op een W bananenbrug?
  3. CBRenee

    Motor mount Zumo 660

    Ik heb nog een originele Garmin motormount voor een Zumo 660 over. Mag weg voor 30 euro, ex verzenden.
  4. CBRenee

    Probiker boots mt 39

    Titel zegt het al, 3 keer gedragen, maar zitten voor de moeilijke voeten van m'n liefje niet prettig. mt 39. Nieuwstaat 50 euro nieuw bij Louis. mogen weg voor 25 euro, ex verzenden
  5. CBRenee

    Clipons 35mm

    iemand nog een setje liggen? 22mm buisdikte en 35mm vorkpoot diameter.
  6. CBRenee

    remklauwen VT700 '86

    iemand nog een goed setje remklauwen liggen voor een Honda VT700 van 85 /86 liggen voor weinig?
  7. CBRenee

    Remtang houder Pan ST1100 '90-'94

    Iemand nog dit nog ergens liggen? Is voor de rechter voorrem, evt compleet met remtang mag als de prijs maar leuk is.
  8. CBRenee

    Voorspatbord GSXR USD '91 t/m '94

    iemand nog een compleet spatbord over, dus met de metalen beugel die ronder zit? Kleur onbelangrijk als ie maar heel is
  9. CBRenee

    Tl1000 kroonplaat + t-stuk

    Hallo allemaal, Nadat mijn zoon gister een auto eens van boven wilde bekijken bij een ongeluk waar hij zelf helaas niks aan kon doen. Hebben we een t-stuk nodig van een TL1000 of op zijn minst de pen van het t-stuk en kroonplaat. Heeft er nog iemand wat liggen, hoopte zelf over 2 weken op...
  10. CBRenee

    wphb voor een Moto Guzzi California III van 1989

    Iemand zoiets digitaal voor liggen, het gaat me dus om een uitgebreid werkplaatshandboek, met alles d'r in. Met name de versnellingsbak en de nokkenas.
  11. CBRenee

    Schadeblok R1 1999

    Ik heb hier nog een blok liggen, gedeeltijk gedemonteerd, ivm kromme schakelvork 2e versnelling en een gaatje in carter door gebroken ketting, kop zit er nog op, versnellingsbak ligt er los bij, en alle delen welke je los moet nemen om de bak eruit te halen. Geen klepstel plaatjes meer, die heb...
  12. CBRenee

    CDI unit GSXR750W '93/'94

    Iemand nog een goede ergens liggen? Mijne geeft geen vonk meer, althans geen pulserende Min meer aan de bobines. Alles gecheckt en ook wanneer gelijk aan de + en - van accu doet ie niets. Pickup spoel is ook goed.
  13. CBRenee

    lamp oren/houders 54 mm

    iemand nog een leuke set lamp oren /houders 54mm liggen voor een leuke prijs?
  14. CBRenee

    voorvork Bandit 600 '96

    Ik nog over: een goed rechte voorvork van een Bandit 600 1e model. Compleet met T-stuk en kroonplaat. Deze zijn in de zwarte wrinckle lak gespoten. Geen lekke keerringen, en nieuwe stofkappen. 100 euries Evt. met remtangen, nieuw gespoten met goud 2K lak, en rempomp. Alles hierboven compleet...
  15. CBRenee

    Schuuropruiming, Onderdelen CB900 BoldOr

    Ik heb dus nog een hoop delen van een CB900 liggen, 1x achterllcht compleet 1x achterlichtkap USA uitvoering 1x kettinkast 1x gepoedercoate achterlicht beugel 1x gepoedercoate accubak diverse knipperlichten diverse voetsteunen div. schetsplaten div.rempedalen div. schakelpedalen 1x...
  16. CBRenee

    Kuip en andere delen van GSXR 750 W '93

    Ik heb een complete kuip, de framekapjes, koplamp, kuipruit, clip-ons, orginele kroonplaat en nog wat ander spul van een '93 er GSXR 750 W te koop. Kuip is bijna in nieuw staat. Doe een leuk bod.
  17. CBRenee

    Suzuki GS1000G Cardan

    Ik heb hier een leuke opknapper staan, heeft een poos buiten onder een zeiltje gestaan. Bwj. 1980, dus belastingvrij,met kenteken, 55K km op de teller. Motor loopt wel, maar carburateurs zijn vervuild. Tank heeft roest, maar is ooit al eens met Tank Cure behandeld. Ondanks vervuiling is toch...
  18. CBRenee

    Achtervelg Honda CBR600F PC25

    Achtervelg Honda CBR600F PC25, Gepolijste velgranden Tandwieldrager voor deze velg, Remschijf. Teab
  19. CBRenee

    Donkere kuipruit voor GSXR 750 1991

    Ik heb nog een mooie donkere kuipruit liggen voor een Gixxer 750 van 1991 liggen. De ruit mag weg voor 25 euries, De spiegels, is teab. alles ex vezenden
  20. CBRenee

    Donkere kuipruit

    Ik heb nog liggen een zwarte kuipruit voor een Gixxer 1991, in zeer goede staat. mag weg voor 25 euro. De rest van de kuip is verkocht.
  21. CBRenee

    GSXR 750 Slingshot

    Na lang wikken en wegentoch maar besloten m'n Gixxer te strippen. Het ding rijdt geweldig, ik kreeg zo'n last van m'n nek en polsen, dat ze eraan moest geloven. Hier een paar plaatjes hoe ze er nu bijstaat. Ga nog wel meer dingen veranderen maar, moet nog ff zien wat.
  22. CBRenee

    Bold'Or en andere Honda delen

    -Lakset delen CB900F Bold'Or. -2 achterlichten CB 900F, 1x europees en 1x USA met reflectoren aan zijkant. -Verlaagd en opnieuw bekleed buddy CB900F -Carburateurs CB1100F -gepoedercoate achterlicht houder. CB900F -gepoedercoate accubak CB9OOF -kettingkast CB900F -Achterbrug Fireblade...
  23. CBRenee

    Kuipset GSXR 750 1991

    Ivm ombouw naar naked, complete kuipset, de koplamp en het topkuipframe, en een zwarte ruit. Alleen de seat delen zitten er niet bij prijzen, doe maar een leuk bod, komen we vast wel uit. foto volgt.
  24. CBRenee

    Oliekoeler Bandit 600 '96

    Ik zoek een goede oliekoeler van een Bandit 600, of iets wat daar op past. Moet wel goed zijn, die ik nu heb is lek aan beide flenzen door corrosie, waardoor deze zijn gescheurd door het losdraaien.
  25. CBRenee

    Duo zitje R6 1e model

    Iemand nog eentje liggen voor een leuke prijs?
Terug
Bovenaan Onderaan