Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Doc-R
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Doc-R

    Jaarboeken van het Ducati Team 2003,2004,2005

    Ik heb nog 3 schitterende boeken van het Ducati Corse Team. het zijn boeken met meer dan 200 prachtige foto's. Het gaat per uitgave over het seizoen van het MotoGP-team en het Superbike-team. Bel of mail voor evt info remko69@12move.nl 06-13921740
  2. Doc-R

    Kushitani kevlar handschoenen maat L

    ik heb nog Kushitani kevlar handschoenen. de maat is L kleur Rood/Zwart Prijs 20 euro interesse ?? mail: remko69@12move.nl Opsturen is mogelijk
  3. Doc-R

    universele paddockstandaard

    Heb nog een paddockstandaard liggen voor de liefhebber...... Prijs 20 euro interesse?? mail: remko69@12move.nl Omgeving Zaanstad
  4. Doc-R

    Difi Nordkap handschoenen maat XXL TEAB

    Superwarme handschoenen bijna niet gedragen TEAB
  5. Doc-R

    Sidi laarzen maat 42 TEAB

    Ik heb nog sidi laarzen in goede staat maat 42 info op remko69@12move.nl
  6. Doc-R

    Nolan N94 replica helm TEAB

    Ik heb een zo goed als nieuwe Nolan N94 te koop maat M TEAB ik wil er niet te veel voor hebben........... reacties evt op remko69@12move.nl
  7. Doc-R

    Te koop Honda Repsoljas

    Ik heb nog een Honda Repsoljas maat XXL Bieden op remko69@12move.nl
  8. Doc-R

    te koop motorkleding voor de winter en zomer

    Wegens het einde van mijn hobby bied ik mijn motorjas te koop aan. Het gaat om een Difi winterjas maat XXL Doe een leuk bod op remko69@12move.nl
  9. Doc-R

    te koop zwart verhoogd kuipruitje Honda CBR 600 RR

    Ik heb nog een zwart kuipruitje voor een Honda Cbr 600 RR te koop. Zonder beschadigingen. mail remko69@12move.nl of bel 0617322280 vraagrijs: 40 euro tevens nog spiegels voor de CBR 600 RR voor 30 euro.
  10. Doc-R

    te koop Two Brothers carbon uitlaat CBR 600 RR

    Ik bied hier te koop aan: Two brothers uitlaat van Carbon is net nieuw. Is voor een 2003-2004 type Honda CBR 600 RR Ik heb de motor zo gekocht , maar ik heb zelf een andere uitlaat. Wil er 350 euro voor hebben, nieuw 595 Euro. evt vragen, info remko69@12move.nl
  11. Doc-R

    Nolan N94 Replica De Angelis Te koop

    Ik bied hierbij mijn helm te koop aan. Ik heb hem gekocht voor 439 euro nieuw maar hij is mij toch iets te klein. Heb hem nog niet veel gedragen en hij is in nieuw staat, geen beschadigingen. De maat is M (57-58 cm) voor een goed bod verkoop ik hem Dus zoek je een bijna nieuwe, goede...
  12. Doc-R

    te koop diverse modelletjes

    Ik ruim mijn vitrinekast op en heb nog 2 modelletjes te koop de rest is reeds weg 1/12: 1 x Ducati Moto GP Capirossi zonder doos 7,50 euro 1 x Ducati 998 Superbike uitvoering zonder doos 7,50 euro verzendkosten 6,20 Zit er iets bij mail me even (prijs is niet te duur)...
  13. Doc-R

    te koop nieuw achterspatbordje Honda SP-2

    Ik heb nog een achterspatbordje van MDI voor een SP-2 . De kleur is Zwart Ik wil er 159 euro inclusief verzendkosten voor hebben.
  14. Doc-R

    te koop originele uitlaten vtr 1000 SP-2

    Ik heb nog te koop De uitlaten van mijn SP-2 TEAB
  15. Doc-R

    Te koop modelletje Honda RVF 1/24

    Heb nog een Honda te RVF te koop in goede staat inclusief doosje Reacties remko69@12move.nl *D
  16. Doc-R

    te koop Leuke zomerjas met print van circuit assen

    Nieuwe jas met diverse emblemen op voorzijde en achterzijde....... Op de achterkant een afbeelding van het circuit van assen. Kleuren zijn bordeaux-rood met zwart Stof is van Nylon Maat XL 20,- euro
  17. Doc-R

    Hugger SP-2

    Hai, Ik ben op zoek naar een hugger voor mijn SP/2 van 2002.... Weet iemand er 1 te koop? :} :} :}
  18. Doc-R

    Te Koop Castrol SP-2

    Helaas ik wilde het voorkomen maar het is niet anders. vanwege familie omstandigheden te koop mijn SP-2...... Hij is van 2002 en heeft 12000 km ervaring Verder is de motor voor zien van: Spyball alarm Hoge leo vince's speciale knipperlichtjes achter nieuwe voorband nieuwe accu prijs 10250,-...
  19. Doc-R

    te koop castrol sp2 2002

    te koop mijn SP2 van 2002 heeft 19500 km gelopen net beurt gehad bij 18000 km spyball-alarm highmount dempers van leovince Prijs: 9250,-!!!!!!!! Inruil CBR 600 RR mogelijk :Y :Y :Y :Y
  20. Doc-R

    bandenspanning SP2

    Weet iemand wat de ideale bandenspanning is voor mijn SP2 ik hen Metzeler banden :W
Terug
Bovenaan Onderaan