Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ericx
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ericx

    Solo DL op nieuwere motor configureren

    Ik heb een Solo DL, de vorige versie dus. Werkte altijd prima op mijn ECU ban GSX-R1000 uit 2007. Intussen heb ik een 10 jaar jongere fiets. Deze ECU heeft dezelfde stekker voor de Solo DL. Vorige week op Portimao gereden en naast de rondetijden, geen data vanuit de ECU. Nu blijkt dat de nieuwe...
  2. Ericx

    TK: 3 sets remblokken SBS Dual Carbon 806

    Ik heb nog 3 sets SBS dual carbon remblokken liggen, nieuw in de verpakking. Type DC806 Volgens mij geschikt voor: Suzuki GSX-R 600 / 750 / 1000 (K4-L1; 2004 - 2010/11) Kawasaki ZX-10R 2008 - 2015 Vraag prijs 75eu voor de 3 sets samen plus evt. verzendkosten.
  3. Ericx

    Circuit Portimao; ervaringen?

    Dit voorjaar ga ik voor het eerst naar Portimao. Zijn er hier mensen met ervaringen en tips? Bijvoorbeeld: - Hoe is de spanningsvoorziening (stekker)? - Ligging en weersomstandigheden - Grip en slijtage - Omgeving (supermarkt, restaurants, zanderig en droog) - Welke layout wordt met de motoren...
  4. Ericx

    Tandwiel verhouding GSX-R1000 2017

    Ik heb sinds kort een andere fiets. Zou graag willen weten wat de beste tandwiel verhouding is op de circuits. Standaard is 17 - 45. Ter vergelijk, op mijn 2007 reed ik 1 tandje kleiner voor en 3 groter achter. Zou een uitgangspunt kunnen zijn voor de 2017.
  5. Ericx

    Werkplaats Handboek GSX-R1000 2017

    Weet iemand waar ik een WPHB/Service manual voor een GSX-R1000 2017/2018 kan vinden? Bedankt.
  6. Ericx

    Gezocht: Motor Blok GSX-R1000 K7 K8

    Daar er in mijn carter een klein scheurtje zit ;( , ben ik op zoek naar een ander blok voor mijn Suzuki GSX-R1000 K7 of K8. Enig defect hoeft dus geen probleem te zijn. Bedankt.
  7. Ericx

    Gevraagd: Wiel isolator (bandenwarmers)

    Ik ben op zoek naar zo'n isolatie deken dat je om je (chicken hawk) bandenwarmers doet om de wind eruit te houden en de warmte erin. Iemand nog wat liggen?
  8. Ericx

    1 kaart TT hoofdtribune, vak M

    Voor komende zaterdag is er 1 kaart over voor de hoofdtribune, vak M. Kaart heeft 103 euro gekost. Bij interesse contact opnemen met 06 5322 zes acht zes 7 (Geen contact met mij opnemen want kaart is niet van mij).
  9. Ericx

    aangeb. racecracks ma 8 juni nivo3

    Maat van me heeft problemen met zijn motor. Daarom kan iemand anders in zijn plaats. verkocht.
  10. Ericx

    TK: Camera steun montage tankop

    Zwart geanodiseerd aluminium. Zo op de tank te monteren. Afstand tussen de twee boutjes is ca85mm (HoH). Zat bij mij op een GSX-R1000 K3 en K7. Doe maar een bod.
  11. Ericx

    Gezocht: Tankdop met snelsluiter GSXR1000 k7

    Zoals in het topic staat ben ik op zoek naar een andere tankdop voor circuit gebruik, dus zonder sleutel. Volgens mij hebben alle GSXR'en van 2003-2014 dezelfde tankdop. Heeft iemand er nog een over?
  12. Ericx

    Gevr: Radiateur Honda CBR1000rr 04-07

    Maat van heeft een andere radiateur nodig voor zijn Fireblade. Wie weet/heeft er een te koop?
  13. Ericx

    Te Koop Pirelli SuperCorsa SC2 120/70

    Ik heb nog 2 Pirelli SuperCorsa voorbanden liggen. (DOT 2010 en 3411). Vraagprijs 15eu/st of 25eu beide.
  14. Ericx

    Stalen transport kratten te huur

    Afgelopen jaar zijn we met een grote groep naar een circuit in Spanje gegaan en hebben een vrachtwagen gehuurd. Om de motoren veilig en eenvoudig te transporteren hebben we 15 transport kratten laten lassen omdat die we nergens vinden (te huur). Deze willen we nu te huur aanbieden. De...
  15. Ericx

    AIM Laptimer myChron light met baken en accu

    Aangeboden een infrarood laptimer van AIM, type mychron light. Wordt geleverd in originele doos met gebruiksaanwijzing, IR baken en accu. Heb afgelopen maart 4 dagen lang met deze accu kunnen timen zonder op te laden (baken op groot bereik: 20m). Vraagprijs voor dit alles: 120 euro.
  16. Ericx

    Gevr. Laptimer AIM Solo

    Is er iemand die een latimer AIM solo te koop heeft/weet. Ben onder de indruk van de mogelijkheden en helaas ook van de nieuwprijs (330eu) (De DL heeft nog meer mogelijkhden maar kost over de 500)
  17. Ericx

    Motor transport naar Alcarras 25-28 mrt 13

    Voor het derde jaar gaan we met aantal naar het Spaanse Alcarras met Pro Speed van maandag 25 maart t/m donderdag 28 maart 2013. Dit jaar waren er wat meer ge-intresseerden en hebben we een vrachtwagen gehuurd en hebben nog wat plaatsen over. Voor 250 euro nemen we je motor en wat spullen...
  18. Ericx

    gezocht crc kuipwerk gsxr 1000 k7 k8

    Heb voor mijn gsx-r1000 K7 een paar andere CRC kuip-delen nodig. Topkuip rechter kuipdeel zitje Iemand nog iets liggen?
  19. Ericx

    Power Commander 3 USB GSX-R1000 K7 K8

    Aangeboden een Power Commander 3 USB voor een Suzuki GSX-R1000 K7 en K8. Voorzien van de laatste firmware en pump accelarator. 9V adapter bijgeleverd om een map te kunnen laden terwijl het contact of motor uitstaat. In een half uurtje ingebouwd. Vraagprijs: 175eu incl verzenden binnen NL.
  20. Ericx

    Power Commander3 USB GSX-R1000 K7-K8

    Aangeboden een Power Commander 3 USB voor een Suzuki GSX-R1000 K7 en K8. Voorzien van de laatste firmware en pump accelarator. 9V adapter bijgeleverd om een map te kunnen laden terwijl het contact of motor uitstaat. In een half uurtje ingebouwd. Vraagprijs: 175eu incl verzenden binnen NL.
  21. Ericx

    Gezocht: Ma 31 mei MSL op Zandvoort gr. 3/4

    Ben op zoek naar twee plaatsen voor komende maandag, 31 mei op Zandvoort. Liefst groep 3 , maar 4 mag ook.
  22. Ericx

    Gebruikte Diablo SuperCorsa SC2 190/55

    Vraagprijs 30 euro
  23. Ericx

    Te Koop: Ohlins schokbreker GSX-R1000 K3 - K4

    Doordat deze (helaas) niet past op mijn nieuwe motor, bied ik aan mijn Ohlins schokbreker type SU302 voor een Suzuki GSX R 1000 K3 en K4: Gegevens: - High en low speed compression demping in kleine stappen - rebound demping in kleine stappen - Traploze hydraulische veervoorspanning...
  24. Ericx

    TK: K&N luchtfilter voor GSX-R1000 K5 t/m K8

    Ik heb nog een gebruikt K&N luchtfilter voor een Suzuki GSX-R1000 K5 t/m K8. Type is SU1005. Meer informatie is op de site van K&N te vinden. Vraagprijs: 40euro 35euro
  25. Ericx

    Michelin Pilot Power 2CT 190/50 en 120/70

    Iemand interesse in een setje Michelin Pilot Power 2CT 190/50 en 120/70 ? Banden hebben ongeveer 200km op de motor gezeten en zijn dus z.g.a.n. Reden verkoop: Heb een andere motor gekocht waar nieuwe Pilot Powers 2CT onder zaten. Heb deze vervangen door Supercorsa's voor circuit gebruik...
Terug
Bovenaan Onderaan