Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: monsterman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. monsterman

    Belgentopic > wieke-tingels > deel 134> Vaarwel zon..

    Deel 133 wieke tingels are united for life Klik hier voor de betekenis van Wieke Tingel (uitgelegd door Rotaxmax) België rules WIEKE TINGELS LEDEN klik erop om te zien wie we zijn WIEKE TINGELS zijn Belgische motards met een eigen Belgentopic (op een...
  2. monsterman

    WT Koffiemeeting bij Monsterman: deel 3 Vaarwel Senseo

    Zoals ik een tijdje geleden in het WT-topic al vermeld had, ga ik deze maand nogmaals een koffiemeeting + bijbehorende herfst/winterrit organiseren voor de WT's. Datum: Zondag 20 November Uur: 10.30 uur Afspreekplaats: Total tankstation aan de Afrit 22 (Herentals Oost/ Olen) van de E313...
  3. monsterman

    Belgentopic > wieke tingels > deel 117 > Wij willen de lente

    Deel 117 wieke tingels are united for life Klik hier voor de betekenis van Wieke Tingel (uitgelegd door Rotaxmax) België rules WIEKE TINGELS LEDEN klik erop om te zien wie we zijn WIEKE TINGELS zijn Belgische motards met een eigen Belgentopic (op een Hollands forum) :X...
  4. monsterman

    All road gps ritten

    Heeft er hier iemand in zijn gps-tracks of ritten waarbij er af en toe het asfalt verlaten wordt voor het lichtere off-road rijden (dus geen echte enduro-ritten) of weten jullie plaatsen waar je dit kan doen zonder dat je alle paar honderd meter moet terugdraaien omdat je op een omheining stuit...
  5. monsterman

    Chromé db scherm + lenscover voor gsxr 600 k6

    Chrome db-scherm met bijpassende lenscover. Amper 3 maanden op motor gestaan. Gekocht bij www.powerbronze.co.uk .......75€ nieuwprijs was bijna dubbel zo veel.
  6. monsterman

    Wieke Tingel koffiemeeting: deel XI

    Aangezien mijn "Wieke Tingel" koffiemeeting van verleden jaar zo goed was meegevallen heb ik besloten om het de laatste zondag van deze maand (26 oktober) nog eens over te doen. Ik had hier thuis nog een roadboek van een rit van zo'n 150 km liggen die voornamelijk tussen de fruitbomen van het...
  7. monsterman

    GSXR 600 k6: Laser Xtreme, pazzo's & chrome db-scherm

    Laser Xtreme GP: De mooiste uitlaat die je voor dit model gsxr kan krijgen. Klinkt even mooi als hij eruit ziet. CE-gekeurd, inclusief verwijderbare dB-killers. .......300€ Verkocht Korte zwarte Pazzo's met rode verstellers .......75€ Verkocht aan Iga-Ninja Chrome db-scherm met bijpassende...
  8. monsterman

    Motorrijder schuift tegen 137km/uur voorbij flitspaal...

    Een vijftigjarige motorrijder zag afgelopen zondag op het laatste moment een flitspaal op de A28 bij Staphorst. Remmen! Hij deed dat met volle kracht met zijn voorrem om een bekeuring te voorkomen. En hoewel met die techniek niks mis is, moet je dat niet overdrijven. De man ging dan ook hard...
  9. monsterman

    29 maart: Superduke gestolen op de parking van Zolder

    Op zaterdag 29 maart '08 werd op parking 69 - schuin tegenover tribune van de Jackie Ickx bocht - de titaniumkleurige SuperDuke 990 van een vriend gestolen. Hij stond geparkeerd tussen een zwarte gsx-r 600 en een groene zx6-r aan een witte tent. De diefstal is gebeurd tss 10.15u en 11.00u...
  10. monsterman

    Motorverkopers overvallen de koper van hun motor

    Motorverkopers overvallen koper van motor ALs je een motor partikulier wilt kopen moet je eerst zien dat je niet door een Nigeriaanse bende opgelicht wordt en als dat niet het geval is dan moet je nog hopen dat de verkoper jou niet zal overvallen.
  11. monsterman

    Rugbeschermer: Clover Back Pro 1 (België)

    Rugbeschermer: Clover Back Pro 1 Maat L: voor mensen van 1.70 tot 1.77 meter lengte Weg wegens aankoop Büse rugbeschermingsvest. Prijs otk monsterman @ pandora . be Opgelet: Af te halen in België (Westerlo)
  12. monsterman

    Lijst motorcrossterreinen in Benelux & Duitsla

    Een collega van mij is op zoek naar een site met een lijst waarop de gegevens (adres en openingstijden) van de verschillende motorcrossparkoeren uit de Benelux en eventueel ook Duitsland staan. Als één van jullie ergens zo'n lijst weet staan, of zelfs gewoon de namen van de parcours waar nog...
  13. monsterman

    Wat verzamel je als je geld te veel hebt?

    De 55 jarige Brit Tony O'Neil is dan maar Ducati's gaan verzamelen. En dat hij het serieus meent met zijn verzameling zul je wel begrijpen als je ziet wat hij allemaal al staan heeft in zijn garage. Hij heeft de grootste priveverzameling Ducati's ter wereld met een geschatte waarde van 3 miljoen...
  14. monsterman

    Nog geen cadeautje voor kerstmis?

    Diegene die nog niet weten wat ze dit jaar aan de kerstman gaan vragen kunnen misschien eens op deze site gaan kijken. Het is de site van een Zwitserse juwelier die hangertjes maakt voor aan een gouden ketting te hangen van bijna alle modellen van motoren. Prijzen vanaf 1.200...
  15. monsterman

    Honda imiteerd ducati

    Op deze site heb ik de volgende foto van een Honda vtr 250 gevonden. Als dit geen copie is van een Ducati Monster dan weet ik het ook niet meer.
  16. monsterman

    yamaha

    hallo iedereen,wie wilt mij helpen om aan een yamaha r6 of r1 te geraken? ik zou graag mijn renault clio 16v van 1993 kunnen ruilen tegen een r6 of r1 het is echt men droom,ik hoop dat ik reactie krijg
  17. monsterman

    Gaan er 21/7 Belgen naar de Eifel of de Ardennen

    Omdat ik en de meeste andere Belgen morgen niet moeten gaan werken vanwege de Belgische nationale feestdag, was ik aan het denken om morgen naar de Eifel of nar de Ardennen te rijden. Heeft er misschien niemand goesting om mee te rijden? En dan liefst nog iemand die daar enkele mooie...
  18. monsterman

    Motorrijder 22 keer geflitst in 23 minuten

    In Mechelen (B) heeft een motorrijder 22 keer in 23 minuten voorbij een flitstoestel gereden terwijl hij rondjes aan het maken was op een lokaal industrieterrein. De politie was daar een snelheidscontrole aan het houden omdat je daar maar 50 km/uur mag rijden. De motorrijder reed daar telkens...
  19. monsterman

    Verkeerde manier om te vertrekken met uw motor..

    Nadat ik hier enige tijd geleden een topic heb geplaatst hoe dat je je motor niet moet parkeren zal ik nu een filmpje plaatsen hoe dat je niet met je nieuwe motor moet vertrekken. Het filmpje is opgenomen toen er iemand zijn nieuwe 749 ging ophalen bij de dealer. Wat er dan gebeurt moet je zelf...
  20. monsterman

    Waarmee smeren jullie je ketting?

    Ik had eens graag geweten welk product jullie gebruiken om je ketting van je motor te smeren? Ik had overlaatst een spuitbus 'Loctite 8101 kettingsmeermiddel' meegebracht van op mijn werk maar als ik deze gebruik om mijn ketting te smeren, dan hangt mijn achtervelg altijd vol kleine oliespatjes...
  21. monsterman

    Verkeerde manier om uw motor te parkeren

    Ik zag dit artikel deze morgend in de krant. Hoe moet je zoiets thuis uitleggen :?
  22. monsterman

    Sommige autochauffeurs zijn echt smeerlappen..

    Ik reed daarjuist naar juis van de Wheeliedag in Tholen en omdat mijn motor niet ideaal is voor autosnelweg te doen reed ik een stukje langs een gewone weg. Het was een vierbaansweg met in de middenberm beplanting. Op deze weg mag je 70 km/uur rijden. Ik kwam enkele verkeerslichten tegen en aan...
  23. monsterman

    Iemand ervaring met Superpole uitlaten?

    Een vriend van mij had in Mechelen op de motorbeurs een stand van superpole uitlaten gezien. Een Nederlandse uitlatenfabrikant die in de schaduw van de Efteling gevestigd is. We zijn daarjuist eens naar Kaatsheuvel gaan kijken hoeveel een demper voor zijn R6 en voor mijn Monster zouden kosten...
  24. monsterman

    cross monster

    Als je met je het moe bent om altijd maar op de verharde weg te rijden met je Monster dan monteer je toch gewoon crossbanden eronder, je schrijft er een nummer op en je gaat gewoon mee doen met de motorcrossers.
  25. monsterman

    Wie heeft er hier allemaal een Ducati Monster?

    Naar aanleiding van het topic "Ducati Monster"club" was ik wel eens benieuwd wie er hier allemaal een Ducati Monster bezit. Ik heb de vorige topics eens aan het afgaan geweest en deze namen heb ik tot nu toe gevonden: Monsterman M620 Unicorn M620 $teef M900 Iceman M944...
Terug
Bovenaan Onderaan