Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Willem
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Willem

    Waarom je nooit had moeten beginnen met motoren.

    En ja het is motoren niet motors.
  2. Willem

    Over laders en accu’s, wanneer is het een batterij? 🔋 🪫

    Nou heb ik onlangs voor mijn CB1000R een lithium ion batterij gehaald, gelijk ook een lader erbij. De lader is een tecmate 0,8 liFePo4 en dat is wat anders dan een Lithium ion batterij, tenminste wat ik zo lees zijn er verschillen. Ik probeer erachter te komen of ik de batterij niet sloop...
  3. Willem

    Wegen afgesloten voor motoren, overzicht.

    Het is nu wel duidelijk, er worden (in het weekend) steeds meer wegen afgesloten voor motoren. We hebben er een mening over en die zijn gezien de lengte van bepaalde topics behoorlijk verdeeld. Nou heeft @JaVaWa ze allemaal op deze kaart gezet: geo.javawa.nl | Afgesloten voor motoren En de...
  4. Willem

    Een foto van het C.J.I.B

    Nou kreeg ik laats een brief binnen van… Benieuwd of er een foto van was. En die was er. Kost me €52,- Wie heeft er nog meer een foto van het CJIB?
  5. Willem

    Verenigbaarheid bestanden diverse O.S

    @Duderuud, Sinds de laatste wijzigingen, of de eerste naar waar we nu zitten, is het mogelijk om de foto’s en de filmpjes direct naar M-F te transporteren van een mobiel toestel. Het is al een enorme verbetering omdat we nu niet eerst naar Y-T te hoeven gaan. Echter kleeft er een nadeel aan dit...
  6. Willem

    Emoticons/ smillie _O- doet bij mij raar.

    _O- zal het bij jullie vast goed doen maar bij mij “knippert” het koppie op de frequentie dat het handje op en neer gaat en dat heb ik sinds dat ik gisteren naar de laatste iOS ben gegaan.
  7. Willem

    Berichten, notificaties ontvangen die niet voor mij zijn.

    Ik krijg van tijd tot tijd berichten dat ik geciteerd zou zijn terwijl dat niet zo is.
  8. Willem

    Een aantal ringen draaien.

    Heren draaiers en andere verspaners, Mijn zoektocht naar een achttal ringen is op niets uitgelopen dus ik stel mijn vraag maar hier in de hoop dat een van jullie me kan helpen. Hier onder staat de tekening, wie kan en wil er 8 voor mij maken? Indien mogelijk van rvs maar dat is geen noodzaak...
  9. Willem

    Harley-Davidson FXD Dyna Superglide 1997 minder luid maken.

    Ik ben dus bezig met m’n Harley-Davidson FXD Dyna Superglide 1997 minder luid te maken met net niet originele dempers welke wel van het merk Harley-Davidson zijn maar het type waarschijnlijk van een injectie zijn. Op de dempers staat ook het woord katalyst oftewel katalysator. Vol goede moed...
  10. Willem

    €60 Motor heffen, heftafeltje, krik tot 680KG €60

    Verkocht, @Rinie1964 veel plezier ermee! Verkocht, @Rinie1964 veel plezier ermee! Verkocht, @Rinie1964 veel plezier ermee! Een nagenoeg nieuwe motorheffer, krik, werk dingetje.€60,- ik dacht dat het een leuke motormover zou zijn voor m’n motorfiets maar uiteindelijk gebruik ik hem niet.€60,-...
  11. Willem

    Vermogensweergave in Din of SAE?

    Hier had uw template kunnen staan. Van de week heb ik twee uitdraaien vergeleken van motoren van het zelfde type. Nummer één kwam met wat aanpassingen in de vorm van een PC5 en een K&N filter na afstelling op 100.9Nm @7673rpm met het vertopvermogen van 125PK (sae) Nummer twee had de RapidBike...
  12. Willem

    Mooi tweedelig revit pakkie Warrior masuru

    Te koop, tweedelig revit Maten, broek 46, jas 50
  13. Willem

    “De snelle like”

    Daar waar je voorheen met een enkele druk op het duimpje je goedkeuring kon uitdrukken voor een bericht of plaatje, click’nd go dus, moet ik nu ineens een keus maken wat ik er van vind. Is dat alleen bij mij, iPad probleempje? Is daar bewust voor gekozen? vind het onhandig.
  14. Willem

    Bougies FXD

    Harley-Davidson FXD Dyna SuperGlide 1340 evo 1997. Km stand. De 60.000 naderend Het probleem is, welke van de geadviseerde bougies te kiezen en waarom? Het is ontstaan op/na/tijdens: Aankoop, bij mij althans. Het volgende is al geprobeerd bougies schoonmaken en elektrode afstand op...
  15. Willem

    Harley-Davidson FXD DYNA 1997 VOORVORK revisie en upgrade

    Betreft: Harley-Davidson FXD DYNA 1997 evo Maleur: VOORVORK LEK diameter 39mm De voorvorkpoten van bovenstaande merk, type, bouwjaar vermelde motorfiets lekken vloeistof, dat hoort niet zo. Dus ik ben voornemens dit te gaan verhelpen en heb eerst gedacht om alleen de voorvorkkeerringen te...
  16. Willem

    Gaat de APK voor de motorfiets dan toch NIET komen?

    Motorfiets-APK voor België vanaf 2022 In België wordt vanaf 1 januari 2022 een verplichte technische keuring voor motorfietsen ingevoerd. Concreet zijn zaken als het proces, de frequentie en de kosten rondom de Belgische motor-APK nog allerminst. Is Nederland straks ook aan de beurt? De...
  17. Willem

    Instatwittergam

    Ik zie net dat iemand een post van hem op instatwitter deelt, zelfs de pop-ups voor nieuwe berichten zag ik voorbij komen. Moet ieder voor zich weten maar het overlapt de tekst van een post onder dit bericht.
  18. Willem

    Kwam dat door M-F?

    @Duderuud
  19. Willem

    With like?

    Viel me al een tijdje op maar ik dacht dat @Rob RD er al eens wat van gezegd had, ja ik weet hij kan soms wat streng zijn maar toch. Ik denk dus zo van ik meld het dan toch maar es effe. Misschien dat het had slippend your mind enzo toch @Duderuud ?
  20. Willem

    Herbeleving van een gemaakte rit.

    Het eerste en misschien ook laatste “post hier je Relive filmpje“. Het liefst motor-gerelateerd aangezien MF is en niet FF of WF. Maar als een hele mooie hebt ga ik er niet flauw om doen. Hoe het kwam: Een tijdje terug dat ik het programma ontdekte, je kunt hem op je telefoon installeren als...
  21. Willem

    “Omwonenden” crossterrein Prikkedam met lege handen naar huis.

    Nou staat er omwonenden maar het maar één paar en die wonen niet eens dichtbij die “hinder“ ondervinden. Belangrijk jaar voor motorcrossers Prikkedam 21 mei 2019 - 21:52 Het is een belangrijk jaar voor motorcrossvereniging Prikkedam en het crossterrein bij Makkinga. Er zijn maatregelen...
  22. Willem

    Ook eens een test

    Een kader met een tekst Een tweede kader. Kader nummer drie Maar wat is het nut van die kaders? 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 Iets BLAUW. ORANJE WEER EEN kader. Een plaatje. <———— een plaatje in een kader! tekst onder kaders.
  23. Willem

    Remus demper, Ducati, of voor project istie ook heel mooi. Kom binnen en neem een kijkje of het wat voor je is!

    Te koop, Ducati performance, Remus demper. Maten zie foto’s vr pr €80,- Ik heb geen e-keur kunnen ontdekken, ook geen db killer.
  24. Willem

    Valluik magneetcontact?

    Is er misschien iemand die me kan uitleggen waarom harleys van de C&A voorzien zijn van een magneetcontact voor een valluik? Als je naar het schema kijkt dan hangt dat ding maar een beetje rond en loopt daar spanning en stroom snoepen en onnodig vermogen op te nemen op het moment dat je de...
  25. Willem

    Remblokken Ferodo Sinter FDB574ST voorzijde

    Als je een nieuwkomer bent en je wil met je net geopende account en dus eerste post hier reageren DOE MAAR NIET.... OOK GEEN PM, PB, POSTKAART OF ROOKSIGNALEN. Ik heb nog nieuw in de verpakking 4 remblokken dus voor twee schijven. Helaas passen ze niet op een van mijn motoren en de motor waar...
Terug
Bovenaan Onderaan