Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. LeendertPeter

    Vervangen achterband YP400

    Forumleden, Betreft een Yamaha YP400. Ben voornemens de stoute schoenen aan te trekken en de lekke achterband van mijn YP400 te gaan herstellen. Heb geen ervaring v.w.b. de enge zaken die kunnen gebeuren. Op Youtube gekeken maar geen instructie gevonden. Voor zover ik weet in ieder geval de...
  2. LeendertPeter

    'Ratelend' geluid ma starten YP400. (Nu met audio)

    Forumgenoten, Ik wil het volgende voorleggen, mogelijk zijn er gelijkssortige ervaringen. Bij een koude start klinkt er vanuit de aandrijving een zeg maar ratelend geluid. Na 5 tot 10 minuten gebruik wordt dit minder tot het eigenlijk helemaal verdwijnt. Tijdens aanwezigheid van dit...
  3. LeendertPeter

    Ratelend geluid YP400 na starten

    Forumgenoten, Ik wil het volgende voorleggen, mogelijk zijn er gelijkssortige ervaringen. Bij een koude start klinkt er vanuit de aandrijving een zeg maar ratelend geluid. Na 5 tot 10 minuten gebruik wordt dit minder tot het eigenlijk helemaal verdwijnt. Tijdens aanwezigheid van dit...
  4. LeendertPeter

    Mijn ervaring met winterbanden met Yamaha YP 400

    Ik wil graag het volgende met het Forum delen. Afgelopen winter mijn Yamaha YP 400 voorzien van de Metseler Feelfree Wintec winterbanden. Dit naar aanleiding van een test van ANWB Promotor waarin het nut en de veiligheid van winterbanden werd aangetoond. Mijn ervaring is zeer positief voor...
  5. LeendertPeter

    Yamaha YP400 Trillen en bonken bij optrekken lage toeren

    Er is al veel over gezegd en geschreven maar voor ik naar mijn dealer ga met de opdracht 'los het op' toch nog even hier op het Forum wat advies vragen. Betreft mijn Yamaha YP 400 uit 2007 (68.000 Km. en tot nu toe zeer tevreden) die niet echt lekker in de lage toeren wegrijdt. Schokkerig en...
  6. LeendertPeter

    Yamaha YP 400 Majesty onderdeel te koop gevraagd

    Voor mijn Yamaha YP 400 Majesty ben ik op zoek naar het paneel dat de toegang naar het accudeel afdekt. Geloof het of niet maar dat ben ik verloren. Kennelijk zaten de 'clips' van binnen uit niet goed ingedrukt. Kleur maakt me niet zoveel uit. Zie de foto voor wat ik precies bedoel. Kost nieuw...
  7. LeendertPeter

    Advies vervangen v-belt YP400

    Mijn v-belt is aan vervanging toe maar ik ben een beetje huiverig deze zelf te vervangen. Heeft iemand enige ervaring m.b.t. de complixiteit van deze klus? Ik heb wel het Manual van de YP400 maar die geeft niet echter het vertrouwen het zelf te doen. Ik hou mij aanbevolen voor advies en...
  8. LeendertPeter

    Remblokken vervangen Yamaha YP 400

    Omdat het Manual niet duidelijk genoeg is over het vervangen van remblokken (achter) van mijn YP 400 maar even navraag doen op het Forum. Heeft iemand ervaring met het vervangen van remblokken achter? De uitlaat zal eraf moeten maar ik kan niet inschatten of dat voldoede is. Moet het achterwiel...
  9. LeendertPeter

    Gevalletje Dunlop band

    Zie op de foto de schade aan de Dunlop band. Gewoon dus een gat erin. Dit is ontstaan doordat de uit twee lagen bestaande buitenband niet goed aan elkaar waren gehecht. Door de middelpunt vliedende kracht ontstaat er een 'ei' vorm. Daardoor 'slaat' de punt van de eivorm tegen het spatbord en...
  10. LeendertPeter

    Gezocht: Kunststof bescherming uitlaat Yamaha YP400 Majesty

    Ik zoek de kubststof afdekplaat die op de uitlaat zit van de YP400. De bocht een beetje kort genomen. Zie afbeelding. Dank vast.
  11. LeendertPeter

    TomTom Montage op YP400 Majesty

    Wellicht een suggestie voor montage van een TomTom op een YP400. Beugels gemaakt van 8mm koperen pijp met 2 bochten. Uiteinden platgemaakt, gaten geboord en afgerond. Denk even om de juiste 'draai' van de delen met de gaten. Gat geboord in midden horizontale pijp en daar het frame aan...
  12. LeendertPeter

    Stuurmaat 22mm of 25 mm Yahama YP400

    Hallo, Ik kan nergens de stuurmaat vinden van mijn YP400. Wie geeft mij zekerheid of het 22 of 25mm is? Dank Leendert
  13. LeendertPeter

    Yamaha XV 535 Virago Service Manual

    Ik ben op zoek naar een Yamaha XV 535 Virago Service Manual. Het gaat om het boek maar ook voor de CD-Rom uitvoering heb ik belangstelling. Vergoeding marktconform!
Terug
Bovenaan Onderaan